Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sitten todelliset KRITEERISI kumppanille? Kun aina sanotaan, että vaatimukset ovat liian kovia

Vierailija
10.01.2017 |

Sukupuolesi ja ikäsi
Seksuaalinen suuntautuneisuus
Kumppanin ulkonäkö ja tyyli
Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet
Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät
Työtilanne, koulutus ja palkka
Elopaino (mainitse myös oma painosi)
Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet
Erikoistaidot/ominaisuudet
Turn-offit

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näistä oo jo jauhettu ihan tarpeeks?

Vierailija
2/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi

Nainen 28v

Kumppanin sukupuolella ei väliä kunhan on joko nainen tai mies synnynnäisesti. En katso olevani bi.

Miehellä en voi sietää isoa partaa. Tyylissä inhoan hiphop tyyliä ja naisilla pissis muotia. Muuten olen aika avoin eri tyyleille.

Huumoria pitää löytyä, varsinkin härskiä. Kiltti, rauhallinen ja pitkä pinna aina plussaa. En siedä valehtelua ja pitää pystyä puhumaan asioista oikeilla sanoilla. Enkä siedä hienohelmaisuutta. Lisäksi uskollisuus. Uskovaisuus on minulle ehdoton ei. Samoin kaikenmaailman henkisyys hömppä.

Ei elämäntapatyötöntä, alkoholistia, huumeiden käyttäjää tai muuta laitapuolen kulkijaa. Perhekeskeisyys ehdoton mutta ei saa olla aikaisempia lapsia. Päämääränä elämässä olla onnellinen ja perustaa perhe.

Rasistisuus ja muu toisten turha arvostelu on minulle ei ei.

Ei väliä kunhan tulee toimeen ja pyrkii löytämään töitä aktiivisesti.

Ei väliä niin kauan kun ei kärsi liitännäis sairauksista ja jaksaa tehdä asioita.

Ei väliä mutta soittaminen on hieman siinä ja siinä. Ex oli muusikko ja hiveli enemmän soittimiaan kun minua. Hyvä olisi kuitenkin olla harrastuksia tai asioita josta on kiinnostunut.

Ehdottomasti pitää olla hyvä sängyssä ja valmis tyydyttämään myös minut. Seksi halut pitää myös olla samat minun kanssani eli kovat. Lisäksi pitää osata tehdä kaikkia kotitöitä.

Turn-offit

Entisen suhteen lapset, muusikot, epähygieenisyys, laiskuus, turhamaisuus, kaksinaamaisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi - nainen 20v

Seksuaalinen suuntautuneisuus - bi

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli - kunhan ei näytä kodittomalta juopolta eikä ole sairaalloisen lihava niin kelpaa

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet - lempeä, ystävällinen, kohtelias, eläinrakas, huumorintajuinen, uskollinen ja luotettava

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät - parisuhde on tärkeämpi kuin ura, perheen perustaminen ei ole tärkeää, pysyy erossa huumeista ja alkoholin liikakäytöstä, päämääränä olla onnellinen yhdessä puolison kanssa

Työtilanne, koulutus ja palkka - ei väliä onko töissä vai työtön ja paljonko kuukausitulot on, mutta elämäntapa-sossupummia en hyväksy. Peruskoulun lisäksi vähintään ammattikoulu tai lukio suoritettu.

Elopaino (mainitse myös oma painosi) - sairaalloinen yli- tai alipaino ei käy, mutta kaikki siltä väliltä on ok. Mieluiten normaalipainoinen, ei mikään bodaaja taikka lihava. Itse olen normaalipainoinen, noin 53 kg.

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet - olkoot mitä on, kunhan eivät vaikuta parisuhteen hyvinvointiin negatiivisesti (ei vie kaikkea aikaa ja energiaa)

Erikoistaidot/ominaisuudet - ei tarvitse olla mitään, mutta taiteellisuus ja älykkyys/loogisuus on plussaa

Turn-offit - alkoholin liiallinen käyttö/alkoholismi, tupakointi, huumeet, huono hygienia, itsekkyys

Vierailija
4/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolesi ja ikäsi

Turn-offit

Ensinnäkin: on ihan sama, mitä naiset näihin vastaavat, koska kommentiksi tulee, että entäs ne todelliset kriteerit. Toiseksi: ei herrajjumala aikuiset ihmiset hae loppuelämänkumppania tuollainen lista kädessä!

Vierailija
5/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kierroksella ja se ettei odota ihan romanttisen leffan tasoista draamaa tutustumisvaiheessakaan. Minäkin haen vain vaimomatskua enkä aikuisviihteen muovinaista.

Vierailija
6/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just nyt just mulle täydellinen kumppani. Kriteereitä en ala avaamaan, riittää kun itse tiedän ne.

Vierailija
7/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi: n 28

Seksuaalinen suuntautuneisuus: hetero

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli: rento pukeutumistyyli (ei pukumies), pitkä, mieluummin tummat piirteet, mieluummin söpö kuin komea :)

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet: rento, huumorintajuinen, nauraa eikä mökötä turhista, ehdottomasti eläinrakas

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät: arvomaailmaltaan avoin, ei radikaali tai tuomitseva, elämän päämääränä nauttia eikä suorittaa :)

Työtilanne, koulutus ja palkka: töissä, korkeakoulu, palkka +3t

Elopaino (mainitse myös oma painosi): ei väliä kunhan reippaasti enemmän kuin minulla, itse olen 59 kg

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet: joku liikunnallinen harrastus (kuten minulla), matkustelu, tv-sarjat/elokuvissa käynti

Erikoistaidot/ominaisuudet: öö? Ei mulla ainakaan mitään erikoistaitoja ole, niin en kai odota mitään mieheltäkään

Turn-offit: ei pidä eläimistä, nipottaa, tiuskii, liian tarkka esim. pukeutumisesta, tietty kaikki lakia rikkovat toimet, Alkon suurkulutus, tupakointi...

Aika pitkälti riitti kun kuvaili oman aviomiehen. Olen onnekas. :)<3

Vierailija
8/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, leikitään. Olen jo parisuhteessa, joka on alkanut ihan live-elämässä eikä siellä tällaisilla kriteerilistoilla ole mitään tekemistä, mutta kuvitellaan että olen tekemässä netti-ilmoitusta johon määrittelen kysymäsi asiat. Kunkin kohdan jäljellä on suluissa se, millainen miesystäväni on.

Sukupuolesi ja ikäsi: N 50+

Seksuaalinen suuntautuneisuus: Hetero

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli: Minun silmääni miellyttävä, tavallinen. Siis ei mitään silmiinpistävää poikkeamaa eikä mitään outoa tyyliä, pukeutuu tilanteen mukaisesti, yleensä tavallisesti. (Minun silmääni hottis, muiden mielestä varmaan ihan tavallinen, pukeutuu minun makuuni liian "juntisti" mutta ei liian silmäänpistävästi.)

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet: Ehdottomasti älykäs, sivistynyt, tiedonhaluinen, keskustelutaitoinen, hauska/nokkela, sosiaalinen (Älykäs, sivistynyt, tiedonhaluinen, syvällinen, pohtiva, erittäin kiltti, huomaavainen, huolehtivainen)

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät: Työ tärkeällä sijalla, turvallinen ja turvattu elämä, ei välttämättä halua asua Suomessa loppuelämäänsä (tekee töitä enää osa-aikaisesti terveyssyistä, ei pidä mahdottomana ajatusta muutosta jonnekin lämpimämpään)

Työtilanne, koulutus ja palkka: mieluiten kokopäivätyö, soveltuva koulutus, itselleen riittävä palkka (ks. edellä, akateeminen koulutus, palkasta ja muista tuloista minulla ei ole aavistustakaan)

Elopaino (mainitse myös oma painosi): edellä jo mainitsin ulkonäön kohdalla, että pitää olla omaa silmääni miellyttävä, netti-ilmoitukseen olisin luultavasti laittanut normaalipainoinen/ylipainoinen. Itse olen pyöreä. (ei aavistustakaan paljonko miesystäväni painaa, tavallinen pönäkkä suomalaismies)

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet: matkustaminen, koska haluaisin voida matkustella yhdessä (moottoripyöräily, nikkarointi, matkailu, kirjallisuus, ajankohtaisten asioiden seuraaminen)

Erikoistaidot/ominaisuudet: -

Turn-offit: Sovinismi, rasismi, päihde- ja mt-ongelmat, kyvyttömyys tai haluttomuus huolehtia itsestään ja kodistaan, väkivaltaisuus, rikollinen menneisyys... näitä on niin paljon, että ei jaksa kirjata (Miesystäväni on temperamentiltaan paljon hitaampi kuin minä)

Vierailija
9/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuani 20-vuotisesta avioliitosta kirjoitin ihan listan. Siinä oli 15-20 kohtaa, jotka alla lainausmerkeissä.

Sukupuolesi ja ikäsi - silloin eron jälkeen olin 42, nainen.

Seksuaalinen suuntautuneisuus - hetero

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli - minun mielestäni "fyysisesti puoleensavetävä" sen tarkemmin erittelemättä.

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet - "aito, autenttinen, osaa aidosti rakastaa eli rakastaa myös itseään, kunnioittaa ihmisiä, jämäkkä mutta lempeä, syvällinen, läsnäoleva, antelias, ja kaikista tärkein: on tunne-elämältään tasapainossa."

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät - ei listassa

Työtilanne, koulutus ja palkka - "riittävän varakas ja hyvä työ", ei muita kriteereitä

Elopaino (mainitse myös oma painosi) - ei listassa

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet - ei listassa

Erikoistaidot/ominaisuudet - "hänen kanssaan on magnetismia"

Turn-offit - "pihiys, vaativuus ts kriittisyys, addiktit"

Olin eron jälkeen kolme vuotta sinkkuna, ja lopulta löysin listani miehen. Hän tuli kirjaimellisesti hakemaan minut kotoa. Eli tuli työtehtävissä kotiini. Nykyään olemme naimisissa.

Vierailija
10/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Vaikea lähteä erittelemään mitään tiettyä. Totaalinen turnoff on kyllä sellainen flegmaattinen sohvaperuna. Ulkonäöllä ei juurikaan ole merkitystä.

Vierailija
11/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi

-nainen 26

-hetero

-samanpituinen (max. pari senttiä lyhyempi ok) olen siis itse 167. Tyyli joku hiphop/rento. En pidä liian hienostelusta. Farkut ja ruutukauluspaita/t-paita ja pipo/hattu. Hiukset lyhyet ja tummat. Ei yli hartioiden pituisia hiuksia ha hevarityyliä.

-huumorintajuinen, rento, uskollinen, hauska, herrasmies, hyvät käytöstavat, ei uskovainen, avarakatseinen

-no ihan tavallinen työssäkäyvä ja osaa myös pitää hauskaa eikä vaan istu kotona pelaamassa pleikkaria, ei lapsia eikä halua. Pitää eläimistä.

-Työssä tai opiskelija, jos työtön ja muuten ihana niin ainakin aktiivisesti hakee töitä/opiskelu paikkaa

-normaalipainoinen. Oma paino on 56

-liikuntaa sopivasti, mutta en innostu bodareista tai himoliikkujista joilla ei ole muuta elämää. Liikuntalajina esim laskettelu, skeittaaminen, kuntosali. Ei saa olla mikään trikoopyöräilijä :D tai laskuvarjohyppääjä/sukellus (tinderissä tullut paljon tämmösiä sukelluskuvia ja se on aina turnoff :D)

-vähintään keskikokoinen kalu.. mitä isompi niin parempi :D mutta jos on muuten upea tyyppi ei kalullakaan ole väliä enää.

Turn-offit

-elämänkoulu, tupakointi, rasismi, päihteiden liikakäyttö, negatiivisuus, valehteleminen, hienostelu, uskovaiset, neitimäisyys, syrjäytyneisyys, mielenterveysongelmat... no vaikka mitä.

Vierailija
12/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi

Nainen, 30 v.

Hetero

Pitkähkö, suunnilleen normaalipainossa, siisti, puhdas, hoidetut hampaat ja ehjät vaatteet ja kengät siistit. Lempeä olemus.

Huumorintajuinen, fiksu, empaattinen, lempeä, rauhallinen, hiljainen (ei kovaääninen), hellä ja herkkä

Maanläheinen, korkea moraali, perhekeskeinen, tervehenkinen. Päämääränä perhe, onnellisuus, terveys.

Koulutus ammattikoulu/amk-tutkinto/korkeakoulututkinto. Opiskelija tai töissä/yrittäjä koulutustaan vastaaavassa työssä. Palkka (jos töissä) sellainen, että tulee toimeen. Vaikea sanoa absoluuttista euromäärää, mutta kaikki yli tonnin kuussa käteen on jo ihan ok.

Riippuu pituudesta, niin vaikea sanoa.  Olen itse 70 kg ja 172 cm, lihaksikas. Joten mies voisi olla noin 80-90 -kiloinen. Mutta tällä ei ole niinkään merkitystä, joku 100-kiloinen voi näyttää kevyemmältä ja päinvastoin, paino ei kerro kaikkea.

Liikunta, kulttuuri, ruuanlaitto, elokuvat, urheilu... ei tällä niin väliä ole.

En keksi mitään... halu oppia uutta on tärkein, ei se mitä osaa tai ei osaa.

Turn-offit

Alkoholin suurkulutus/alkoholismi, mikä tahansa päihteiden liikakäyttö (satunnainen tupakointi ei haittaa), epäsiisteys, huonot hampaat ja merkittävä lihavuus

Vierailija
13/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista listaa voi laatia.

Oma kriteerini on että pitäisi olla kokolailla samaa fiksuustasoa ja mieluummin itseäni fiksumpi ainakin jollain alueella.

Taitava jossain asiassa.

Minun on kyettävä näkemään hänet kauniinta.

Minun on kyettävä kunnioittamaan häntä.

M(aika vanha jo)

Vierailija
14/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuollaista listaa voi laatia.

Oma kriteerini on että pitäisi olla kokolailla samaa fiksuustasoa ja mieluummin itseäni fiksumpi ainakin jollain alueella.

Taitava jossain asiassa.

Minun on kyettävä näkemään hänet kauniinta.

Minun on kyettävä kunnioittamaan häntä.

M(aika vanha jo)

Ai niin ja saisi olla hieman hankala, mutta loogisella tavalla.

Pidän väittelyistä.

Vierailija
15/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi: N30

Seksuaalinen suuntautuneisuus: Hetero

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli: Ei väliä tyylillä kunhan vaatteet ovat puhtaat ja hygienia hallussa. Pidän pullukammista.

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet: Samankaltainen huumorintaju kuin minulla, vakaa persoona. Kärsivällisyys on ehdottoman tärkeä ominaisuus.

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät: Iso bonus olisi vapaaehtoinen lapsettomuus, mutta sen oikean kanssa olen valmis kompromisseihin. Arvomaailmaltaan liberaali. Rasistisuus on iso miinus (ns. dealbreaker).

Työtilanne, koulutus ja palkka: Tulen itse toimeen omillani, odotan samaa puolisoltani.

Elopaino (mainitse myös oma painosi): pidän pullukasta, mutta se ei ole ehdotonta. Painan itse 69 kg.

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet: Jokainen saa harrastaa mitä haluaa. Rakastan itse matkustella, joten olisi tärkeää, että puolisoni pitäisi siitä myös. Vaihtoehtoisesti voin matkustella yksin ja sen tulee silloin olla puolisolleni ok.

Erikoistaidot/ominaisuudet: ei tule mitään mieleen.

Turn-offit: Aiemmin mainittu rasismi, myös äkkipikaisuus ja tunteiden heittelevyys on deal breaker. Jos seksihalut ja mielenkiinnot ei kohtaa on myös iso turn-off.

Vierailija
16/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43 hetero

Kumppanin ulkonäkö, yli 180cm pituutta mielellään ei ihan laiha

Luonne ja henkiset ominaisuudet, älykäs, huumorintajuinen, ujo

Kumppanin arvot ja elämän päämäärät, vihervasuri, eläinrakas, elämäntapaliberaali

Työ, koulutus ja palkka, tohtorin tutkinto, mielellään töissä tai ainakin yrittää töihin

Elopaino, pullukka mielellään

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, eivät saa dominoida elämää, pitää matkustelusta, ropaa ja nikkaroi vähemmän

Erikoistaidot/ominaisuudet, mielenkiintoa pitää olla, tylsä ei käy

Turn-offit, rajakkius, naistennauratus, väkivalta, lapsellisuus

Vierailija
17/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi

N 28

Hetero

Urheilullinen (ei mikään bodari vaan sopusuhtainen), siisti, rento. Ei mielellään pitkiä hiuksia, eikä liian "muodikas/nättipoika" :D. Lyhyt parta/sänki, nam, mutta kelpaa toki ilmankin. +178cm, mitä pidempi sen parempi.

Rauhallinen, kiltti, tasapainoinen, määrätietoinen. Osaa olla myös hellä ja empaattinen. Huumorintajuinen, mutta ei tarvitse olla mikään porukan naurattaja.

Perhekeskeinen, terveet ja liikunnalliset elämäntavat. Korkea moraali. Jalat maassa. Osaa arvostaa elämää ja arjen pieniä asioita, eikä mene raha ja materia edellä.

Töissä, palkalla ei väliä kunhan toimeen tulee normaalissa elämässä. Mielellään AMK  tai ylempi koulutus, ei pakko.

Pituudesta riippuen, mitä nyt sopusuhtainen ja urheilullinen mies normaalisti painaa... Itse olen 59kg.

Urheilu, luonnossa liikkuminen, mökkeily. Ei haittaa yhtään jos harrastaa jotain lajia niin aktiivisesti että "luuhaa joka ilta treeneissä".

??? :D

Turn-offit

Täysin erilaiset elämäntavat ja -tyyli, sovinismi, konservatiivisuus, alkoholismi/muu päihteidenkäyttö ja muutenkin huonot elintavat, mt-ongelmat, väkivaltaisuus, epärehellisyys, rikollisuus/matala moraali ja muut pahan pojan elkeet. Lievempinä ylisosiaalisuus, temperamentikkuus, voimakas "jyrä" persoonaltaan, itsekkyys, materialismi....

Vierailija
18/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi: nainen 38v.

Seksuaalinen suuntautuneisuus: hetero

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli: perustaso riittää, siistit vaatteet, hoidettu tukka

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet: huumorintajuinen, mutta vastuullinen

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät: ei saa olla uskovainen, perhekeskeinen

Työtilanne, koulutus ja palkka: ei loppujen lopuksi väliä, kunhan "tietää mitä tekee". Älykäs ja hyvä yleistieto pitää olla, mutta ei haittaa vaikka ammatti olisi putkimies.

Elopaino (mainitse myös oma painosi): massaa saa olla, kunhan ei puhuta terveydelle haitallisesta ylipainosta.

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet: ei suurta merkitystä, kunhan ei vie miehen kaikkea aikaa. Mielellään ei motoristi. Matkustelusta saisi tykätä.

Erikoistaidot/ominaisuudet: "kriisinhallinta" taitoja pitäisi olla ja aika hyvin perillä ns. Miesten töistä (autot,remontointi,tekniikka)

Turn-offit: epäsiisti ulkonäkö, piipittävä tai muuten häiritsevä puheääni, rasisti&homofoobikko, sivari, häiritsevät lävistykset ja tatuoinnit, vastuuttomuus, "Tauskimaisuus, tyhmyys...

Onneksi ei tarvitse etsiä miestä! Kotisohvalta löytyy aika hyvin nuo kriteerit täyttävä tyyppi.

Vierailija
19/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi ja ikäsi: Mies, 28

Seksuaalinen suuntautuneisuus: Bi

Kumppanin ulkonäkö ja tyyli: Kunhan ei ole sairaalloisen yli-tai alipainoinen ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin. Huolehtii hygieniasta.

Kumppanin luonne ja henkiset ominaisuudet: Rehellinen, kiltti, avoin, ottaa toiset huomioon

Kumppanin arvomaailma ja elämän päämäärät: Mieluiten ei uskovainen ja sellainen, jolle lasten hankkiminen ei ole tärkeää.

Työtilanne, koulutus ja palkka: Ei merkitystä

Elopaino (mainitse myös oma painosi): Kunhan on terve paino/pituus-suhde. Ei sairaalloisen ali-tai ylipainoinen.

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet: Periaatteessa ei väliä. Kunhan kohteet ovat laillisia.

Erikoistaidot/ominaisuudet: Ei merkitystä.

Turn-offit: Huono hygienia, itsekkyys, ylpeys, välinpitämättömyys

Vierailija
20/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 23v 168cm 52kg Hetero

Ihannekumppani noin 26-32v tummahiuksinen, mielellään parrakas, miehekäs, urheilullinen ja roteva. Kiltti, aktiivinen eli omia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia kuten liikunta esim baseball, jääkiekko, crossfit tms ja antaa myös minun harrastaa omia lajejani, tarttuu hommiin kotona, rakastava ja luotettava minua kohtaan. Lähtee mielellään mukaani kaupungille, salille, seinäkiipeilemään ym ideoihin ja keksii myös itse meille tekemistä. Haluaisi tulevaisuudessa elää ja kokea kaikkea hauskaa kanssani, ostaa ja remontoida kanssani talon, matkustaa ja joskus perustaa perheen. Työllä ei niin väliä, kunhan itse viihtyy työssään ja tienaa keskiverto palkkaa. Olisi kuitenkin kiva, että viikonloput olisi töistä vapaita. Plussaa olisi jos osaisi kotona esimerkiksi käyttää porakonetta, asentaa kodinkoneita, tekisi lumityöt jne. Turnoff olisi se, että mies haluaisi viettää suurimman osan vapaa-ajastaan pelkästään kavereidensa kanssa, baarissa tms ilman minua eli semmoset "nuoruuden" jatkuvat ryyppäämiset ja baarissa notkumiset ym saisi jo olla ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä