Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan ajaneet ajatuksissa väärään paikkaan?

Vierailija
10.01.2017 |

Eilen ajoin kotikulmilla oman kadunkulman ohi ja käännyin ajatuksissani seuraavasta risteyksestä eri suuntaan, kuten bussi. Vasta, kun olin kääntynyt, tajusin että olen väärässä paikassa. Pelottavaa, että tekeekö mieli kepposia!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Käännyin autolla pyörätielle kotinurkilla, kun yleensä kuljen pyörällä... Aika spooky ja nolo fiilis iski, kun parinkymmenen metrin jälkeen heräsin mokaani 😬 Pitäisikö levätä välillä?

Vierailija
22/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, piti mennä la kaupoille, ajoin työpaikan pihaan.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. 

Eli Munkkivuoreen käännyttäessä Huopalahdentieltä pitää ottaa ajoissa oikea kaista. Olen siinä vasemmalla motarille kääntyvällä ja asiaa ei voi korjata... 

Seuraavaksi pääsen Leppävaaraan :D

Ajomatka sinänsä ei ole pitkä ja kaikki hyvin, mutta kyllä ketuttaa oma tyhmyys. 

Ihan kuosissa sinänsä olen, en liian väsynyt rattiin tai promilleista puhumattakaan. Niin vain ajatuksissaan. Asuimme ennen siellä päin ja refleksit toimii automaattisest. 

Vierailija
24/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä todiste ufosieppauksisista.

Avaruusölliäiset ovat siepanneet teidät autoinenne ja palauttaneet väärään paikkaan.

Muistonne abduktiosta on pyyhitty.

Hypnoosilla muistot voidaan palauttaa.

Ottakaa yhteys ufoasioista perillä olevaan hypnoterapeuttiin!

Vierailija
25/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tullut mentyä eri reittiä mitä alunperin ajatellut. Esim. alkuviikosta ajattelin kiertää kehä 3 ruuhkaa, mutta sitten huomasinkin olevani siellä jonossa.

Vierailija
26/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa. Ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
27/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kerran sellainen totaalinen blackout, etten muistanut millä puolella tietä pitää ajaa. Oli muuten hieman pelottavaa.

Tämä on käynyt joskus minullekin. Toivottavasti ei olla yhtä aikaa liikenteessä samalla tiellä.

Vierailija
28/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaminen on automaatio, ja helposti jatkaa automaattisesti tutuinta reittiä. Olen työpaikan vaihdon jälkeen ajanut vanhalle työpaikalle, lähtenyt Tampereen sijaan kohti Turkua ym.

Vierailija
29/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut vahingossa entisen asuntoni parkkipaikalle, vaikka muutosta oli jo vuosi aikaa. Oli kyllä hölmö olo siinä parkkiruudussa ja piti katsoa oikein että näkikö kukaan tuttu mitä siinä parkkiruudussa tönötän ja äkkiä ajoin sitten nolona pois.

Vierailija
30/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kotini  parkkipaikalle, hämmentävintä etten ollut asunut kys.talossa pariin vuoteen.

Vierailija
31/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran piti mennä kaverin mökille Turun lähelle ja navigaattori opasti minut lähelle Kotkaa. Oli saman niminen tie myös tuolla. Eli 2h ajamisen jälkeen olin 4h matkan päässä sieltä missä piti olla.

Vierailija
32/32 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En autolla, mutta kävellen.

Olin työpaikalla asiakkaana huvittelemassa, ja päivän päätteeksi huomasin olevani kävelemässä taukotilaan leimaamaan itseni ulos, kun olis vain pitänyt marssia portista pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän