Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan ajaneet ajatuksissa väärään paikkaan?

Vierailija
10.01.2017 |

Eilen ajoin kotikulmilla oman kadunkulman ohi ja käännyin ajatuksissani seuraavasta risteyksestä eri suuntaan, kuten bussi. Vasta, kun olin kääntynyt, tajusin että olen väärässä paikassa. Pelottavaa, että tekeekö mieli kepposia!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse en aja autoa, mutta muutaman kerran olen ajanut metrolla sen aseman ohi, missä olisi pitänyt jäädä pois. Voi että, tuli nolo olo.

Vierailija
2/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu.Ajaminen on automaatio jonka tekee erikseen ajattelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa... Hyvin harvoin käyn autolla muualla kuin töissä..muuten pyöräilen tai kävelen, kun pienessä kaupungissa kaikki on lähellä.

Silloin harvoin, kun menen autolla kaupunkiin, pitää oikein keskittyä siihen, etten tottumuksen voimasta aja ekalta rampille ja siitä motarille = kohti työpaikkaa... Kerran kävi niin, että ajoin sille pirun rampille kahdesti peräkkäin :'D

Vierailija
4/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ihan että väärään paikkaan tyyliin Oulun sijasta Kittilään.

Mutta ohi risteyksestä kylläkin ja sitten on joutunut puikkelehtimaan ja sompailemaan.

Kannattaa välttää autoilua väsyneenä tai kun pää käy ylikierroksilla.

Vierailija
5/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä kuntosalille - löysin itseni kaupan pihasta =D

Olin autolla liikenteessä, parkkeerasin parkkihalliin, kävin asioilla ja takaisin tulin junalla.

Vierailija
6/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 10 vuotta ajanut lasta monta kertaa viikossa jäähallille, vei tie sinne joskus lapsen jo päätettyä harrastuksen.

Vierailija
7/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut työpaikalle vahingossa ja olen töistä lähtenyt väsyneenä ja ajanut vanhalle asunnolle, vaikka olin jo muuttanut muualle.

Vierailija
8/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää on ihan normaalia siis.

Ap

Vierailija
9/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasita käy silloin tällöin että lähtee ajamaan eri paikkaan minne on oikeasti menossa. Aikoinaan kun lapset oli vielä alakoulussa ihan lähellä, niin heitin heitä aamuisin koululle töihin mennessä ja moottoritiellä takapenkiltä kuului että "mihin me ollaan menossa", eli olin koulukadun sijaan kurvannut motarin rampille kuten ylleesä työmatkalla. Samoin jos päätetään käydä eri kaupassa kuin normaalisti, niin jossain vaiheessa huomaa että on ajamassa Lidlin sijaan Pirismaan.

Yksi autoon liittyvä juttu on myös se että kun tulee kotiin, niin yrittää avata ulkouvea auton kauko-ohjaimella :D

Vierailija
10/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti mennä kuntosalille - löysin itseni kaupan pihasta =D

Olin autolla liikenteessä, parkkeerasin parkkihalliin, kävin asioilla ja takaisin tulin junalla.

Ennen virveaikaa tuli usein kuunneltua poliisiradiota ja se oli hyvin yleistä että poliisit löysivät varastateuksi ilmoitetun ajoneuvon kaupan parkkipaikalta, siitä ruudusta mihin omistaja oli sen pysäköinyt, mutta unohtanut tulleensa autolla ja mennyt kotiin kävellen tai julkisilla.Kotiin päästyään tämä hajamielinen autoilija oli huomannut että auto on varastettu parkkipaikalta ja tehnyt rikosilmoituksen :) Sitten poliisit soitteli omistajalla ja kyseli että voisiko mitenkään olla  mahdollista että olet itse unohtanut auton kaupan parkkipaikalle.

Vierailija
11/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt monesti niin, että kun olen ajanut kauppaan, olen ajanut rakennuksen toiselle puolelle, koska siellä on työpaikkani.

Vierailija
12/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen lähtenyt työpaikkaa kohti, vaikka olisi pitänyt viedä lapsi hoitoon, onneksi lapsikin osaa jo huomauttaa. Olen kääntynyt päiväkodin suuntaan, vaikka mies onkin vienyt lapsen. Olen ajanut työpaikalle vaikka piti mennä kaupungin keskustaan, jonne olisi pitänyt kääntyä eräästä risteyksestä eri suuntaan kuin töihin mennessä. Tätä sattuu kun ajatuksissaan toimii...

Vierailija
13/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattiohjauksella ollessani ajan työpaikalle. Kyllä olen kääntynyt tämän vuoksi väärään suuntaan, jos olen vaipunut ajatuksiini, enkä ole pitänyt mielessäni mihin olen menossa.

Vierailija
14/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri sen takia joskus voi ajaakin eri paikkaan kun piti, jos on menossa johonkin epätavalliseen paikkaan ja se automaatio vie sitä tavallista reittiä.

Vierailija
15/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt kotiin vaikka pitänyt mennä kauppaan. Mennyt kauppaan X vaikka piti mennä kauppaan Y. Tän tapasia sattuu sillon tällön.

Vierailija
16/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen törmännyt moneen taksiin jotka on tehnyt niin.

Vierailija
17/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole autoa eikä ajokorttia, mutta olen monesti mennyt väärään paikkaan pyörällä ja jopa kävellen! Jos olen menossa johonkin paikkaan, jossa en yleensä käy, pitää olla tarkkana siinä kohdassa missä pitäisi kääntyä eri suuntaan kuin tavallisesti. Kävellessä kuuntelen musiikkia nappikuulokkeilla ja saatan olla ihan omissa maailmoissani.

Vierailija
18/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran sellainen totaalinen blackout, etten muistanut millä puolella tietä pitää ajaa. Oli muuten hieman pelottavaa.

Vierailija
19/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajanut väärään paikkaan mutta pari kertaa olen unohtanut kesken martkan minne olen menossa.

Pienet lapset, työ ja talonrakennus sai minut niin väsyneeksi ja aivot kävi ylikierroksilla.

Vierailija
20/32 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että ei ajatella vaan ajetaan automaattisesti. Sitä sattuu aika usein tutuilla reiteilä, kuten edellä on muutama muu kertonut. Pari tapausta tuli mieleen:

Olin menossa viemään pakettia Matkahuoltoon. Ajelin ajatuksissani ja huomasin olevani Postin edessä. Sinnehän niitä paketteja on aina viety ...

Toisella kerralla liikuin paljon eräästä kaupungista suuntaan A. Olin sitten lähdössä sieltä taas eri suuntaan, mutta huomasin ajavani tavalliseen tapaan suuntaan A.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän