Teinisarja Skam
Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D
Kommentit (2202)
En myöskään ymmärrä, että jos ei sarjasta pidä, miksi pitää tulla seuraamaan ketjua? Miksei keskity johonkin muuhun? Joillein tosin pahan olon kylväminenkin tällä palstalla näyttää olevan harrastus😊
Mä oon katsonut sen kuntosalikohtauksen nyt kolmeen kertaan ja aina nauraa rätkättänyt ääneen, koska se on niin loistavan korni koomakuolauksineen!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon katsonut sen kuntosalikohtauksen nyt kolmeen kertaan ja aina nauraa rätkättänyt ääneen, koska se on niin loistavan korni koomakuolauksineen!
Niinpä. Ja se tikitys taustalla kuin aikapommi, kun Sana alkaa hiffata, mitä tyttöjen tiirailu poikien suuntaan tarkoittaa. Ja sitten se Sanan pieni värisevä eieieiei...
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä, että jos ei sarjasta pidä, miksi pitää tulla seuraamaan ketjua? Miksei keskity johonkin muuhun? Joillein tosin pahan olon kylväminenkin tällä palstalla näyttää olevan harrastus😊
Kyllä pidän sarjasta, mutta musiikkien hehkuttaminen on ihan pelkkää keksimällä keksittyä. Musiikit ovat huonoja.
Hei nyt joku kertoo mistä ne instapäivitykset näkee !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pidän sarjasta, mutta musiikkien hehkuttaminen on ihan pelkkää keksimällä keksittyä. Musiikit ovat huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Instagramista.
Vierailija kirjoitti:
Skamin nettisivuilta klikkaat Meny ja sieltä Profiler, niin löydät hahmojen insta- ja fbtilitiedot.
Vierailija kirjoitti:
Nooran seinällä lukee se tekstipätkä siitä miten pitää olla ystävällinen kaikille. Olenko ainut, joka ei tätä näe käytännössä nooran toiminnassa? Mielestäni hän on useimmiten vain koppavan ja ylemmyydentuntoisen oloinen muille. :|
Kyllähän Nooran ansiosta esim. Sana yleensäkin pääsi kaveriporukkaan mukaan. Vilde ei olis lainkaan halunnut Sana mukaan bussijoukkoon ennakkoluulojensa takia. Vildeä taas Noora auttoi syömishäiriöjutussa. Evaa taasen Noora tuki silloin kun Vilde halusi hylätä hänet Jonas-Eva-Ingrid-kuvion tultua ilmi.
Näin niin kuin äkkiseltään tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei eikö kukaan ole katsonut kakkosjakson ekaa klippiä, jossa sana yrittää rukoilla kotona ja musiikki häiritsee? Ihan mahtava se Yousefin tanssi ja ilme kun tajuaa, että sana katselee 😂
No todellakin on katsottu ja monta kertaa! Löytyi sitten kuitenkin Sanalle poika, joka osaa tanssia. Kelpaa katella. :) (Viitaten siis kauden ekan kohtauksen biisiin ja kohtaan "none of these boys can dance...)
Oih, kiitos, enpä tajunnut tätäkään, että löytyi tanssiva poika :) Vaikka mulla soi päässä tuo Robynin biisi koko ajan, tai no nyt on soinut myös I feel it coming. Oletteko katsoneet muuten sen sanoja?
Tell me what you really like
Baby I can take my time
We don't ever have to fight
Just take it step-by-step
I can see it in your eyes
'Cause they never tell me lies
I can feel that body shake
And the heat between your legs
You've been scared of love and what it did to you
You don't have to run, I know what you've been through
Just a simple touch and it can set you free
We don't have to rush when you're alone with me
Mä mietin näiden sanojen pohjalta, että olisiko Sanalla taustalla jonkinlainen pieleen mennyt seurustelujuttu ja Yousef Sanan veljen ystävänä tietää tästä. Sanan vanhemmat eivät ole hyväksyneet tai se poika ei ole ymmärtänytkään Sanan uskoa ja mitä se tarkoittaa.
Onhan Noora ystävilleen mukava ja uskollinen, mutta be kind to everyone always -kohtaan se ei ihan riitä.😊
Öööö??? Miksi ihmeessä mun kommentti Nooran ylemmyydentuntoisuudesta on poistettu? En kyllä kirjoittanut sitä mitenkään alatyylisiä ilmauksia käyttäen, joten ihmettelen kovasti...
Ja mä sulata vieläkään sitä mitä Noora teki Vildeltä salaa Williamin kanssa.
Mielenkiintoista moderointia tosiaan... :/
Voisko nyt tulla taas iltapätkä, jossa pojat hengaa Sanan kotona ja Yousef ja Sanaa "vahingossa" törmäävät toisiinsa? Kiitos!
Tällä taitaa olla raivokkaita noora-faneja paikalla kritisoivien viestien ärhkästä poistotahdista päätellen ;)
Vierailija kirjoitti:
Öööö??? Miksi ihmeessä mun kommentti Nooran ylemmyydentuntoisuudesta on poistettu? En kyllä kirjoittanut sitä mitenkään alatyylisiä ilmauksia käyttäen, joten ihmettelen kovasti...
Luultavasti palstatrollit asialla.
Vitsi toi Yousef on kyllä ihan älyttömän suloinen nappisilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä häirinnyt Williamin suuri nenä?
Häiritsi. Tai en tiedä johtuiko se nenän koosta vai mistä, mutta jotenkin se nenä vaan häiritsi, koko ajan.
Minusta taas juuri tuo nenä teki Williamista niin sairaan komean. Ei ollut mikään pelkkä kaunis nukke, vaan persoonallisen näköinen.
Huonoja massapurkkapoppirallatuksia on pelkästään valittu, koskaan ymmärtänytkään näitä biisien hehkutuksia. Mistä tahansa sarjasta tai elokuvasta löytyy paremmat musiikit