Teinisarja Skam
Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D
Kommentit (2202)
Siis mistä olette keksineet, että sarjasta on tulossa 6-kautinen?
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä olette keksineet, että sarjasta on tulossa 6-kautinen?
No aika loogistahan se ois, että seurattais näitä hahmoja heidän 3 vuotisen lukion ajan. Ei se ihan tuulesta temmattu ole, mutta varmaa tietoa tuskin on muilla kun tekijöillä itsellään, jos heilläkään.
Mä luulen, että Vilde, Sana ja Jonas saavat vielä omat kautensa. Sitten ois se "alkuperäinen" porukka käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa kyllä tarjein ääneltä tuossa biisissä. mutta isakhan ei ole penetrator niin ehkä se on kuitenkin joku muu?
Kyllä noi räppiosuudet kuulostaa niin Tarjeilta, että joko sillä on äänikaksonen tai sitten se on se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa kyllä tarjein ääneltä tuossa biisissä. mutta isakhan ei ole penetrator niin ehkä se on kuitenkin joku muu?
Kyllä noi räppiosuudet kuulostaa niin Tarjeilta, että joko sillä on äänikaksonen tai sitten se on se.
Sitä ei ole kerrottu ketkä siinä laulaa, mut videon kommenteissa veikkaillaan Tarjein olevan siinä mukana. Jotkut epäilivät myös että Tommeraas olisi kans biisillä räppäämässä/laulamas.
Tommeraas näköjään saanut miljoona seuraajaa täyteen instagramissa
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Tarjei ole instagramissa.
Käykö muuten spekulaatiot nelos kaudesta kiivaina Skam Dk ryhmässä facessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan?
Josefine Pettersenilläkin on miljoona seuraajaa.
Omg oon nyt vaan kolme päivää kattonu skamii, 3. tuotantokauden jopa kolme kertaa😂 voi mennä tentti uusintaan... Siis tää on ihana sarja!<3
Mulle tuli jaksosta e03s02 mieleen, et kyl Evenil salee oli ne henkkarit mukana ku lupas bisseä Isakille hakea. Halus vaan päästä juttelee ja tutustumaan tähän paremmin, ja siks huijaus et Isak tulis käymään :) Isak kun oli niin tuppisuu, vaikeesti lähestyttävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan?
Siis muukin kun se @isakyaki? Millä nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan?
Tarjei ei ole instassa mutta Isak hahmoja on kausien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Josefine Pettersenilläkin on miljoona seuraajaa.
Juu, siitä olikin täällä joku aika sitten maininta. Sai ekana millin täyteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan?
Tarjei ei ole instassa mutta Isak hahmoja on kausien aikana.
No eikö Isak ole just tuo @isakyaki? Tuossahan harmiteltiin sitä ettei Tarjei ole instagramissa, niin kuin moni muu Skam-näyttelijöistä on.
Mitenkähän ne asumisjärjestelyt menee jos Noora ottaa Isakin huoneen takas itselleen.. Jos vaikka Isak ja Even muuttais yhteen asumaan..
Nooran pitäs saada uusi mies itselleen ens kaudelle. Uusi komee mies ens kaudelle olis paikallaan. Jos Sana pääosissa niin Noora vois alkaa vaik Sanan veljen kanssa ku Sana olis riidelly eka veljensä nykysen tyttöystävän kanssa.. :D
Sanan tai Vilden kausi seuraavaksi, kiitos!<3 Mua muuten ärsyttää et sarjassa on kaks Chrisiä ja aina ei tiedä näil palstoilla kumpaa tarkotetaan, jos ei muista mainita erikseen et kyseessä on P-Chris tms. :D "Haluun Chrisille oman kauden!" Niin kummalle?