Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus nettitreffeistä ruikuttajille

Negatiivinen huomio
09.01.2017 |

Testasin nettideittailua. Erääseen ilmaispalveluun tein huolellisen profiilin ja varustin sen hymyilevällä kuvalla. Täytin koulutuskohdat, pituudet, painot kiinnostukset yms. huolella.

Ihannekumppanin kohdalle laitoin reilun ikähaarukat eli lähes kymmenen vuotta kumpaankin suuntaan. Kerroin etsiväni terveelliset elämäntavat omaavaa ja kommunokaatiokyvyn omaavaa miestä. Tarkistin, ettei kirjoitusvirheitä jäänyt vahingossa profiilitekstiini. Olen missimitoissa oleva alle kolmekymppinen nainen, ilman lapsia. Keskusta-asunto ja yliopistokoulutus löytyy.

Työpaikkani tarjoaa rajallisen määrän kontakteja ja harrastukseni ovat yksilölajeja naisvaltaisessa ympäristössä. Baarissa en erityisemmin viihdy. Nämä edelliset syynä sille, että seuraa kokeilin netistä hakea.

Lopputulos:

Olen saanut alle kahden vuorokauden aikana lähes 150 viestiä. Näistä taitaa n. 30% olla ns. "flirttejä" käytännössä tyhjän profiilin omaavilta käyttäjiltä.

Noin 65% viesteistä on ollut kirjoitettuja tyyliin "moi mitä sun viikonlopuun??? :) :) :)".

Osa on saanut mahdutettua lyhyeen viestiinsä huomattavan määrän kirjoitusvirheitä. Erilaiset erikoismerkit (hymiöt?) kukkivat ja pilkut loistavat poissaolollaan.

Noin 50% viesteistä on itseäni +10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Vielä suurempi osa on ihmisiltä, jotka asuvat satojen kilometrien päässä alueelta (Uusimaa), jolta ilmoitin treffiseuraa etsiväni. Muutama kirjoitti huonolla englannilla lyhyen lauseen. Osa etsii seksiseuraa.

Olen vastannut tasan kahdelle miehelle. He olivat täyttäneet profiilinsa mutta heillä ei ollut kuvaa. Katsotaan saanko kuvia vai ovatko nämäkin tyhjiä arpoja.

Kommentteja kaipaisin teiltä naisia nirsoiksi syyttäviltä miehiltä! Minä olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt nettimiesten "tasosta". Se on todella matala.

Kommentit (356)

Vierailija
81/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla jotain muuta deitttipalstaa kuin Suoli24:sta, siellä on ihan junttia porukkaa jotka saattavat laittaa vaikka kuinka vihamielistä postia ja ovat usein varattuja.

OKCupid on hyvä, siellä näkee heti niistä kysymyksistä kenen kanssa synkkaa.

Kiva kiitti!tuota sivustoa ei oo vielä tullut kokeiltua.hauska nähdä mitä sillä olisi tarjota.

Juuri OkCupidissa ei miehenä kannata vastata niihin kysymyksiin lainkaan. Aina on vastattu liikaa tuohon teemaan, liian vähän tuohon, väärällä tavalla tuohon ja ties mitä muuta. Paljon parempi säilyttää mystisyys ja olla vastaamatta lainkaan niihin kysymyksiin. Helpompi houkutella nainen oikeasti tapaamaan.

Vierailija
82/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan kolme miestä olen tavannut netin kautta, monet kikkelikuvat kyllä kerkesin saamaan. En pysty käsittämään, miksi mies mieluummin laittaa vehkeestään kuvan kuin omasta naamastaan?? Ja viestejä kun vaihdeltiin, niin viimeistään kolmannessa viestissä herrat jo kyselivät, että annanko panna pyllyyn. Ja sit olis jo pimpan kuvaa pitänyt laittaa tulemaan. Yllättävästi nämä miehet eivät jaksaneet minua kiinnostaa. Mutta nykyisen mieheni kuitenkin netin kautta tapasin ja hänellä oli naamakuva profiilissa. Hän onkin ainoa mies, johon itse otin yhteyttä, kun kyllästyin vonkaajiin. Joten ressukkamiehet jatkakoon itkemistä, kun ei kukaan nainen koskaan suostu edes säälistä suhteeseen.

Eihän tämä ole ressukkamiehen aloittama valitusketju, vaan ressukkanaisen joka ei itse ole kykeneväinen ottamaan minkäänlaista yhteyttä haluamiinsa vastapuolen ehdokkaisiin, vaan valittaa mieluummin netissä vastapuolen aloitteiden tasoa (joista suurin osa on siellä vain muna kädessä runkkailemassa massaviesteineen).

Huomasitko syy-seuraus-suhteen viestissäsi, joka aloittajankin pitäisi tehdä? Mutta sen sijaan hän ruikuttaa täällä. Laitoit viestin sille jonka halusit ja nyt olen tämän kanssa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta siihen ensimmäiseen viestiin pitäisi kirjoittaa kuin "Moi mitä kuuluu". Ei kaikki jaksa tai edes osaa kirjoittaa itsestään romaania. Kirjeenvaihto ei edes kerro mitään siitä sujuuko keskustelu irl.

Eli kyllä, minusta tuo on turhaa nirsoilua että profiilissa pitäisi olla pitkä mainosteksti ja viestien kilometrin pituisia.

Tuo tilanne vastaa miesten kannalta vähän niin kuin työnhakua. Miten erottua satojen hakijoiden joukosta? Jotain sellaistahan siihen pitää laittaa, mikä herättää vastapuolen kiinnostuksen ja halun tutustua lisää. Tuollainen "Moi mitä kuuluu" on vähän sama kuin kirjoittaisit hakemuskirjeeseen "Olen kiinnostunut tarjolla olevasta työpaikasta" etkä mitään muuta. Luuletko, että työnantaja edes vaivautuu katsomaan CV:tä, jos et yhtään osaa kertoa miksi tarjottu työ kiinnostaa ja miksi olisit hyvä valinta siihen hommaan.

Kun kirjoitat naiselle, sinun pitäisi pystyä kertomaan miksi olet kiinnostunut juuri hänestä ja miksi uskot, että olisit hänelle sopiva kumppani. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä! Jos et osaa näihin kysymyksiin vastata, niin jätä kirjoittamatta.

"Hei, en voinut olla huomaamatta hymyilevää kuvaasi ja oli pakko kirjoittaa. Huomasin profiilistasi, että olet koiraihmisiä ja tykkäät käydä pitkillä metsälenkeillä. Minullakin on kaksi koiraa ja käyn niiden kanssa metsällä. Minkä rotuinen koirasi on? Lähtisitkö lenkille?" ei se niin vaikeaa voi olla

Itse miehenä sain nettitreffivuosinani joitakin kymmeniä aloitteita naisilta. Ne koostuivat hymiöstä, tervehdyksestä ja joissain oli jopa yhden rivin teksti (mitä kuuluu tai mitäs sä?) tervehdyksen lisäksi. Oma profiilini oli kuvallinen ja esittelyteksti oli jäsennelty ja ainakin puolet A4-paperiarkista, josta olisi ollut helppo tagata jotain aloitusviestiin, mutta sellaista ei vain koskaan tapahtunut. Moni teki kai myös sellaisia aloitteita, että vieraili profiilissani (silloin näkyi Suomi24 treffeillä vielä profiilissa vierailleet) monta kertaa lyhyen ajan sisällä.

Vierailija
84/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pööpöö kirjoitti:

Minulla on hyvin samankaltaiset kokemukset nettideittailusta kuin ap:llä. Sain viikossa yli 100 yhteydenottoa, osa pelkkiä flirttejä, suurin osa 40+ miehiltä. Itse olen 29 ja laitoin ilmoitukseen ikähaarukaksi n 25-35 v, mutta 80% viesteistä tuli yli 40 vuotiailta ja suurin osa viesteistä alkoi "Tiedän että haet nuorempaa, mutta...". Osa oli myös suoria seksiehdotuksia.

Viestejä sai suodattaa aika rankalla kädellä, mutta kyllä jyviäkin sieltä akanoiden seassa oli. Parin tyypin kanssa kävin treffeillä, molemmat olivat mukavia ja fiksuja miehiä, mutta valitettavasti kummankaan kanssa ei tuntunut sen enempää kemiaa joten jäivät yksiin treffeihin. Kokemuksen perusteella sanoisin kuitenkin että netistä voi löytää kunnon miehen jos jaksaa nähdä vaivaa.

Kuinkas paljon vaivaa näit profiilien selailuun, sieltä potentiaalisten ehdokkaiden löytämiseen ja niiden lähestymiseen? Vai tarkoitatko "vaivalla" miesten viesteihin vastailua?

Vierailija
85/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kirjoitin profiilin huolellisesti ja liitin siihen kuvani. Sain parissa päivässä 15 vastausta, joista noin 10 varteenotettavaa....nyt tuleekin se yllätys eli olen mies. Ulkonäöllisesti varmaan aika keskikastia eli kyllä se kommunikontikyky merkitsee erityisesti tekstiin perustuvassa nettitreffailussa. Muistaakseni tapasin 5 tai 6, mutta sillä ei väliä, koska olen nyt naimisiisa yhden kanssa. Sen huomasin, että valtaosalla miehistä on todella huont profiilit, jotem ei ihme kun viestejä ei ropise.

Selailit siis miehenä muiden miesten profiileja? Nehän eivät ainakaan Suomi24 treffeillä ole näkyvillä, vaan näkyvillä ovat vain sen sukupuolen profiilit jonka on itse määrittänyt hakuun. Noh, ehkäpä olet bi-seksuaali ja sinulla oli kummatkin sukupuolet haussa. Moni pelkäisi myös että "nyt se pitää mua homona", kun toinen mies ilmestyykin profiilin vierailijalistaan. Vähän veikkaisin, että sinä olet nainen joka kertoo omia nettitreffikokemuksiaan, mutta muutit vain sukupuolesi nyt tuohon kertomukseen mieheksi.

Vierailija
86/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kirjoitin profiilin huolellisesti ja liitin siihen kuvani. Sain parissa päivässä 15 vastausta, joista noin 10 varteenotettavaa....nyt tuleekin se yllätys eli olen mies. Ulkonäöllisesti varmaan aika keskikastia eli kyllä se kommunikontikyky merkitsee erityisesti tekstiin perustuvassa nettitreffailussa. Muistaakseni tapasin 5 tai 6, mutta sillä ei väliä, koska olen nyt naimisiisa yhden kanssa. Sen huomasin, että valtaosalla miehistä on todella huont profiilit, jotem ei ihme kun viestejä ei ropise.

Selailit siis miehenä muiden miesten profiileja? Nehän eivät ainakaan Suomi24 treffeillä ole näkyvillä, vaan näkyvillä ovat vain sen sukupuolen profiilit jonka on itse määrittänyt hakuun. Noh, ehkäpä olet bi-seksuaali ja sinulla oli kummatkin sukupuolet haussa. Moni pelkäisi myös että "nyt se pitää mua homona", kun toinen mies ilmestyykin profiilin vierailijalistaan. Vähän veikkaisin, että sinä olet nainen joka kertoo omia nettitreffikokemuksiaan, mutta muutit vain sukupuolesi nyt tuohon kertomukseen mieheksi.

Höpsis, kyllä siellä voi selata molempien sukupuolten profiileja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Kyllä mä itsekin naisena tutustuin "kilpasisarten" profiileihin :) Ja moni nainen kävi omassani myös. Ja yhtä lailla naisena voin sanoa, että suurin osa naistenkin profiileista on todella huonoja. Niistä ainakin selvästi huomaa sen, että nettideiteillä on naisen markkinat, kun isolla osalla on vain kuva ja ehkä joku hymiö, tai lausahdus "Ota selvää". Sellaisissa tapauksissa jopa ymmärrän, jos miehen eka viesti on tyyliin "moi", mutta aloittaja kertoi panostaneensa profiiliin. Siitä selviää jo, minkälainen hän on. Kyllä häntä lähestyvän miehen tulisi jollain tavalla kertoa joko profiilissaan tai sitten aloitusviestissään, mikä hän on miehiään. Mutta jostain syystä tämä menee yli keskivertonettideittailijamiehen ymmärryksen.

Vierailija
87/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaa nyt jotain!

Ap

Tuolla asenteella ei ihmekään, että olet sinkku.

Vierailija
88/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta siihen ensimmäiseen viestiin pitäisi kirjoittaa kuin "Moi mitä kuuluu". Ei kaikki jaksa tai edes osaa kirjoittaa itsestään romaania. Kirjeenvaihto ei edes kerro mitään siitä sujuuko keskustelu irl.
Eli kyllä, minusta tuo on turhaa nirsoilua että profiilissa pitäisi olla pitkä mainosteksti ja viestien kilometrin pituisia.

Tuo tilanne vastaa miesten kannalta vähän niin kuin työnhakua. Miten erottua satojen hakijoiden joukosta? Jotain sellaistahan siihen pitää laittaa, mikä herättää vastapuolen kiinnostuksen ja halun tutustua lisää. Tuollainen "Moi mitä kuuluu" on vähän sama kuin kirjoittaisit hakemuskirjeeseen "Olen kiinnostunut tarjolla olevasta työpaikasta" etkä mitään muuta. Luuletko, että työnantaja edes vaivautuu katsomaan CV:tä, jos et yhtään osaa kertoa miksi tarjottu työ kiinnostaa ja miksi olisit hyvä valinta siihen hommaan.
Kun kirjoitat naiselle, sinun pitäisi pystyä kertomaan miksi olet kiinnostunut juuri hänestä ja miksi uskot, että olisit hänelle sopiva kumppani. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä! Jos et osaa näihin kysymyksiin vastata, niin jätä kirjoittamatta.

Juu. Ei ollenkaan väkinäistä kommunikoida vastakkaisen sukupuolen kanssa kuin työhaastattelussa. :D Se cv kirjoitetaan profiiliin ja kaikki muu pitäisi olla epävirallista ja henkilökohtaista. Näin minä ainakin ajattelen, kun ollaan kumppania hakemassa. Eihän työhakemuksella odoteta mitään vuoropuhelua vaan siinä tehdään tarjous, johon sitten vain odotetaan päätöstä. En pitäisi parinhakua ihan näin yksipuolisena asiana.

Eihän kukaan pakota kirjoittamaan väkinäisesti tai työhakemuksen tyylisesti. Lainaamasi kirjoittajan ajatus varmasti oli, että itsestä olisi hyvä antaa sen verran tietoa, että toinen voi vähän arvioida kiinnostaako vai ei. Pelkkä tervehdys ei sitä tietoa välitä, ja jos sitä ei profiilissakaan ole niin aika vaikeaksi menee, kun naisen kuitenkin usein pitää valita suuresta miesmäärästä vain pieni osa, jotta ehtii kirjoitella ja ehkä tavatakin heitä. Jollain perusteilla se valinta tehdään. Ne miehet, jotka ymmärtävät itseään, osaavat kuvailla itseään muille, ja ovat myös valmiita sen tekemään, pääsevät ainakin mukaan siihen valintaprosessiin, vaikka eivät aina tulisikaan valituksi. Ne taas, jotka eivät anna itsestään tietoa, ohitetaan heti harkitsematta. Näin se vain netissä menee.

No kyllä menee tosi vaikeaksi, jos pitää ihan katsoa, lukeeko profiilissa mahdollisesti jotain tai vaikka ihan itse kysyä. :D Joo, jollain perusteella se valinta tehdään, mutta eipä ap:kaan sitten valinnut kuin kaksi ja valittaa, kun ei miehiä ole. Siis toisaalta valittaa valinnanvaran puutetta, mutta toisaalta sitä, kun on vaikeaa valita. Jos työnhaussa ne hakemukset ovat surkeita, mutta cv:t näyttäisi olevan kunnossa tai ne saisi pienellä vaivalla, eikö työnantajakin kuitenkin sinne haastatteluun jonkun hakijan valitse, vaikkei mikään sieltä hakemuksista nyt erityisesti silmiin pistänyt. Eihän siinä häviä yhtään mitään, jos vastaa jollekulle, josta ei mitään oikein ensi viestistä saanut irti, jos ongelmana on se, että valinnanvaraa ei ole.

Vierailija
89/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen muuten vastannut noillekin, jotka kirjoittavat huonolla englannilla lyhyen lauseen. Ihan fiksuja tyyppejä niissäkin on tullut vastaan.

Vierailija
90/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellekko aloitit itse keskustelun, ja mitä kirjoitit aloitukseen?

Vierailija
91/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta nettideiteissä on tätä juu.

Vierailija
92/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäkin on muuten hirveän hankala nykyään löytää. Harvoin tulee yhteydenottoja kunnollisilta firmoilta. Tai mistäs minä tietäisin ovatko ne kunnollisia firmoja, jotka minua töihin pyytävät, kun ei niissä työtarjouksissa ole mitään kovin mieleenpainuvaa, joten en ole jaksanut perehtyä. Mutta en tosiaan menisi töihin sellaiseen paikkaan, joka ei osaa työtarjouksessaan kertoa, miksi haluavat juuri minut vaan spämmäävät sen saman tarjouksen varmaankin kaikille. Ei ole kuulkaa helppoa olla työnhakija.

Vierailija
93/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen huomio kirjoitti:

Kommentteja kaipaisin teiltä naisia nirsoiksi syyttäviltä miehiltä! Minä olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt nettimiesten "tasosta". Se on todella matala.

Miesnäkökulmaa tähän. Käytin Suomi24 treffejä (miksi palvelun pitäisi olla salaisuus)? Kirjoitin pitkän ja tarkan profiilin. Laitoin oikeat tiedot ja ajankohtaiset kuvat. Haastoin lukijan älyllisesti, jotta en joutuisi turhille treffeille. Mikä oli tulos?

Paljon 10v itseäni vanhempia naisia. Nuorena se olisi mennyt hyvin, mutta ei enää. Monella epäselvät tai väärät kuvat. Yhdeltä sain sähköpostissa ylioppilaskuvat (yli 40v vanha). Muutaman tapasin. Hoikka oli määritelty kokonaan uudelleen omissa kuvitelmissa. Useita ulkomaalaisia, esim. virolaisia.

Näillä oli yksi yhteinen juttu. Kun en ollut jatkosta kiinnostunut he suuttuivat. Onneksi takarivistä ilmestyi yksi kuvaton profiili, jonka tiedot pitivät paikkansa ja jutut olivat normaaleita. Asumme nyt yhdessä.

Vierailija
94/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko porukka etsii kumppania noin hampaat irvessä, että se tavallinen rento jutustelu koetaan vastenmieliseksi ja heti pitää vain saada kaikki faktat tiskiin? Ei kai parisuhteet noin toimi muissa kuin järkisuhteissa.

Vierailija
95/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus miehenä nettitreffeistä on niin masentava, että en mahdollisesti uudelleen heräävän vitutuksen vuoksi viitsi sitä tässä yhteydessä avata enempää. Sen voin sanoa, että jos on miesten taso matala, niin täsmälleen samaa voidaan sanoa naisista.

Huomasin myös sen, että mikäli tarkoituksena on saada yhteydenottoja ja päätyä niille oikeille treffeille, niin minun mittaiseni miehen (170cm) ei kannata laittaa pituuttaan näkyville profiiliin. Vaikka naiset eivät tietenkään olekaan niin pinnallisia, että tuon takia jättäisivät vastaamatta, niin jostain syystä se kuitenkin tuntuu vähentävän yhteydenottoja ja vastauksia omiin yhteydenottoihin noin 100%.

Vierailija
96/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nettideittailua. Erääseen ilmaispalveluun tein huolellisen profiilin ja varustin sen hymyilevällä kuvalla. Täytin koulutuskohdat, pituudet, painot kiinnostukset yms. huolella.

Osa on saanut mahdutettua lyhyeen viestiinsä huomattavan määrän kirjoitusvirheitä. Erilaiset erikoismerkit (hymiöt?) kukkivat ja pilkut loistavat poissaolollaan.

En yhtään ihmettele jos et seuraa saa, kun taas tärkeintä näyttää olevan koulutus ja kirjoitusvirheistä itkeminen.

Vierailija
97/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pituusjuttu on kyllä ihan käsittämätön. En kerta kaikkiaan tajua naisia, jotka sillä tiedolla jotain tekevät.

n36

Vierailija
98/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele jos et seuraa saa, kun taas tärkeintä näyttää olevan koulutus ja kirjoitusvirheistä itkeminen.

Nämä ilmeisesti etsivät kumppanikseen supliikkia myyntimiestä tai oikolukijaa. En minä keksi, miksi muuten sille aloitusviestille laitetaan niin iso painoarvo. Vähän niin kuin rekrytoijatkin hakevat aina jotain ulospäin suuntautunutta innovoijaa, vaikka olisi kyse postinjakajasta.

Vierailija
99/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheistä: silloin kun itse pyrkii kirjoittamaan mahdollisimman virheettömästi ja jatkuvasti panostaa kielenhuoltoon, ei jaksa lukea kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä josta näkee ettei kirjoituskumppania kiinnosta koko aihe. Minun pääkriteeri miehelle on älykkyys, ulkonäöllä tai meriiteillä ei juurikaan ole merkitystä. Minä harrastan kirjallisuutta ja minulla on aina jokin kirja kesken, se on työn ohella yksi tärkeimmistä elämänsisällöistä. Jos miehen viestistä näkee heti ettei hän liiemmin kirjoista piittaa, minä tiedän ettemme sovi yhteen.

Deittipalstoilla on tullut vastaan viestejä joista puuttuu pilkut ja pisteet tyystin, isot alkukirjaimet eivät ole löytäneet paikkaansa, yksinkertaisimmatkin yhdyssanat ovat väärin ("olet mielen kiintoinen ihminen" vs. alun perin kirjoitettuna yhteen, eka menee hylkyyn, mutta toinen on ihan ok kunhan kieli on muuten hyvää), sanoja kirjoitetaan väärin (erinlainen, enään ym.) ja pahimmillaan viestistä ei juurikaan selvää saa. Miksi minun pitäisi tuhlata aikaa mieheen, joka on täysin erilainen kuin minä? Yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet yleisesti hyväksytään kriteeriksi, miksei kiinnostus kieleen ja kirjallisuuden harrastaminen voi olla yksi niistä?

Nykyinen mieheni lukee vähintään yhtä paljon kuin minä. Välillä meillä on yhteisiä kirjaprojekteja, jotta voimme keskustella kirjasta sitä mukaa kun saamme sitä luettua. Deittipalstalla hän lähestyi minua simppelillä viestillä, josta tuli ilmi yhteinen harrastus.

Vierailija
100/356 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä miksi sen palvelun pitäisi olla salaisuus. Yksi ystäväni löysi miehen eliittikumppaneista. Toinen ystäväni teki sinne juuri profiilin erottuaan. Itse löysin mieheni matchistä, hänellä oli kuva ja profiilissa tekstiä, jonka perusteella itse lähetin hänelle pari ekaa riviä.

Kolmas kaveri kokeili varmaan kaikkia palveluja, kunnes löysi miehen, nyt en muista mistä niistä. Minun käsitys on että kannattaa kokeilla niihin joissa on joku maksu, on ainakin jotain harkintaa käytetty ja jotain oltu valmiit panostaan kun siihen on ryhdytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi