Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus nettitreffeistä ruikuttajille

Negatiivinen huomio
09.01.2017 |

Testasin nettideittailua. Erääseen ilmaispalveluun tein huolellisen profiilin ja varustin sen hymyilevällä kuvalla. Täytin koulutuskohdat, pituudet, painot kiinnostukset yms. huolella.

Ihannekumppanin kohdalle laitoin reilun ikähaarukat eli lähes kymmenen vuotta kumpaankin suuntaan. Kerroin etsiväni terveelliset elämäntavat omaavaa ja kommunokaatiokyvyn omaavaa miestä. Tarkistin, ettei kirjoitusvirheitä jäänyt vahingossa profiilitekstiini. Olen missimitoissa oleva alle kolmekymppinen nainen, ilman lapsia. Keskusta-asunto ja yliopistokoulutus löytyy.

Työpaikkani tarjoaa rajallisen määrän kontakteja ja harrastukseni ovat yksilölajeja naisvaltaisessa ympäristössä. Baarissa en erityisemmin viihdy. Nämä edelliset syynä sille, että seuraa kokeilin netistä hakea.

Lopputulos:

Olen saanut alle kahden vuorokauden aikana lähes 150 viestiä. Näistä taitaa n. 30% olla ns. "flirttejä" käytännössä tyhjän profiilin omaavilta käyttäjiltä.

Noin 65% viesteistä on ollut kirjoitettuja tyyliin "moi mitä sun viikonlopuun??? :) :) :)".

Osa on saanut mahdutettua lyhyeen viestiinsä huomattavan määrän kirjoitusvirheitä. Erilaiset erikoismerkit (hymiöt?) kukkivat ja pilkut loistavat poissaolollaan.

Noin 50% viesteistä on itseäni +10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Vielä suurempi osa on ihmisiltä, jotka asuvat satojen kilometrien päässä alueelta (Uusimaa), jolta ilmoitin treffiseuraa etsiväni. Muutama kirjoitti huonolla englannilla lyhyen lauseen. Osa etsii seksiseuraa.

Olen vastannut tasan kahdelle miehelle. He olivat täyttäneet profiilinsa mutta heillä ei ollut kuvaa. Katsotaan saanko kuvia vai ovatko nämäkin tyhjiä arpoja.

Kommentteja kaipaisin teiltä naisia nirsoiksi syyttäviltä miehiltä! Minä olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt nettimiesten "tasosta". Se on todella matala.

Kommentit (356)

41/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin viimeks (loka-marras) S24 Treffeillä niin laitoin viestiä kahdelle naiselle. Katsoin heidän ihannekumppanin ja olin siltä osin sopiva mitä siellä mainittiin, lähinnä tais olla ikä ja sijainti mistä hakee. Kirjoitin ehkä 3 lausetta ja ne liittyi siihen mitä neidit olivat profiilissaan kirjoittaneet. Idea tais olla niin, että kommentoin jotain positiiviseen sävyyn ja sitten esitin kysymyksen jostain toisesta aiheesta. En saanut vastausta kummaltakaan. Itse kirjoitain yleensä semmoisen 20 rivin esittelyn.

Aikaisemmin kun kokeilin palvelua (syyskuu maybe) sain kahdelta ehkä AP:n "tasoiselta" naiselta viestiä. Molemmille sanoin kiitos ei. Toisen kanssa vaihdettiin muutama sananen ja totesin, että aika lailla turha tästä on jatkaa.

No mitä mä tässä yritän sanoa, niin on meitäkin, jotka tietävät sen ns. "tasonsa". Vaikka olen ollut maisterin kanssa parisuhteessa niin nettideiteillä en heille kuitenkaan viitsi kirjoitella. Sen jo tietää miten siinä käy ja jätän heidät suosiolla "tasokkaimmille" miehille.

Tsemppiä AP:lle ja muille parisuhdetta haluville, ei se täällä pohjalla sen helpompaa tunnu olevan tuo deittailu.

Vierailija
42/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei tunnu menevän jakeluun se, että naiset nyt yksinkertaisesti on paremmassa asemassa nettideiteillä. Kun mies lähettää tyhjästä profiilistaan "moi mitä kuuluu?" viestin naiselle, joka kahdessa päivässä saa 150 viestiä, kuvitteleeko hän todellakin, että nainen jaksaa tästä randomista alkaa "ottaa selvää", minkälainen tyyppi siellä kirjoittelee? Miehen nyt vaan pitäisi panostaa joko profiiliin tai aloitusviestiin. Jommasta kummasta pitäisi jollain tavalla käydä ilmi se, että tässä on nyt tutustumisen arvoinen mies. Tottakai naisetkin voisivat olla aloitteellisempia, mutta koska niin moni mies sitä on, ja naiset hukkuvat yhteydenottoihin jo muutenkin, niiden viestien ja lähettäjien profiileiden seulomiseen menee niin paljon aikaa, että harva jaksaa vielä sen lisäksi alkaa käydä aktiivisesti tuhansia profiileja läpi. Lisäksi oma kokemukseni on, että ne parhaimmat tyypit sitten loppujen lopuksi olivat sellaisten profiileiden takana, joita en ikinä olisi itse sieltä osannut löytää. He ovat kuitenkin osanneet ottaa yhteyttä sellaisella viestillä, jota en vain voinut ohittaa.

Juuri näin! Tälläisen viestin perusteella itse löysin helmen kaiken sen ihmissaastan keskeltä.

Ap on nähnyt vaivaa laittamalla kuvan ja täyttämällä profiilinsa. Miksi hän jaksaisi viestitellä yli sadan, identtisiltä junteilta keskenään vaikuttavien miesten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aktiivinen nainen ja usein olen nuorempana tehnyt aloitteita. Elämään varrella on tullut vahva kokemus että itse asiassa ei kannata, jotenkin miehet eivät kuitenkaan toimi niin. Voin osoittaa että olen huomannut miehen, hymy, viesti tms, mutta jos mies ei siitä ota itse aloitetta, se juttu ei ole menossa minnekään vaikka menisin solmuun. Sanokaapa vaan miksi.

Vierailija
44/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei tunnu menevän jakeluun se, että naiset nyt yksinkertaisesti on paremmassa asemassa nettideiteillä. Kun mies lähettää tyhjästä profiilistaan "moi mitä kuuluu?" viestin naiselle, joka kahdessa päivässä saa 150 viestiä, kuvitteleeko hän todellakin, että nainen jaksaa tästä randomista alkaa "ottaa selvää", minkälainen tyyppi siellä kirjoittelee? Miehen nyt vaan pitäisi panostaa joko profiiliin tai aloitusviestiin. Jommasta kummasta pitäisi jollain tavalla käydä ilmi se, että tässä on nyt tutustumisen arvoinen mies. Tottakai naisetkin voisivat olla aloitteellisempia, mutta koska niin moni mies sitä on, ja naiset hukkuvat yhteydenottoihin jo muutenkin, niiden viestien ja lähettäjien profiileiden seulomiseen menee niin paljon aikaa, että harva jaksaa vielä sen lisäksi alkaa käydä aktiivisesti tuhansia profiileja läpi. Lisäksi oma kokemukseni on, että ne parhaimmat tyypit sitten loppujen lopuksi olivat sellaisten profiileiden takana, joita en ikinä olisi itse sieltä osannut löytää. He ovat kuitenkin osanneet ottaa yhteyttä sellaisella viestillä, jota en vain voinut ohittaa.

Juuri näin! Tälläisen viestin perusteella itse löysin helmen kaiken sen ihmissaastan keskeltä.

Ap on nähnyt vaivaa laittamalla kuvan ja täyttämällä profiilinsa. Miksi hän jaksaisi viestitellä yli sadan, identtisiltä junteilta keskenään vaikuttavien miesten kanssa?

Se, joka on laittanut ilmoituksen, on kertonut itsestään jo jotain. Kyllä viestin lähettäjällä on silloin "vuoro" kertoa jotain itsestään tai kiinnostuksenkohteistaan eikä ilmoittajan pitäisi joutua kaivamaan tietoa ulos kaikista jotka avaavat keskustelun moilla.

Vierailija
45/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen huomio kirjoitti:

Testasin nettideittailua. Erääseen ilmaispalveluun tein huolellisen profiilin ja varustin sen hymyilevällä kuvalla. Täytin koulutuskohdat, pituudet, painot kiinnostukset yms. huolella.

Ihannekumppanin kohdalle laitoin reilun ikähaarukat eli lähes kymmenen vuotta kumpaankin suuntaan. Kerroin etsiväni terveelliset elämäntavat omaavaa ja kommunokaatiokyvyn omaavaa miestä. Tarkistin, ettei kirjoitusvirheitä jäänyt vahingossa profiilitekstiini. Olen missimitoissa oleva alle kolmekymppinen nainen, ilman lapsia. Keskusta-asunto ja yliopistokoulutus löytyy.

Työpaikkani tarjoaa rajallisen määrän kontakteja ja harrastukseni ovat yksilölajeja naisvaltaisessa ympäristössä. Baarissa en erityisemmin viihdy. Nämä edelliset syynä sille, että seuraa kokeilin netistä hakea.

Lopputulos:

Olen saanut alle kahden vuorokauden aikana lähes 150 viestiä. Näistä taitaa n. 30% olla ns. "flirttejä" käytännössä tyhjän profiilin omaavilta käyttäjiltä.

Noin 65% viesteistä on ollut kirjoitettuja tyyliin "moi mitä sun viikonlopuun??? :) :) :)".

Osa on saanut mahdutettua lyhyeen viestiinsä huomattavan määrän kirjoitusvirheitä. Erilaiset erikoismerkit (hymiöt?) kukkivat ja pilkut loistavat poissaolollaan.

Noin 50% viesteistä on itseäni +10 vuotta vanhemmilta miehiltä. Vielä suurempi osa on ihmisiltä, jotka asuvat satojen kilometrien päässä alueelta (Uusimaa), jolta ilmoitin treffiseuraa etsiväni. Muutama kirjoitti huonolla englannilla lyhyen lauseen. Osa etsii seksiseuraa.

Olen vastannut tasan kahdelle miehelle. He olivat täyttäneet profiilinsa mutta heillä ei ollut kuvaa. Katsotaan saanko kuvia vai ovatko nämäkin tyhjiä arpoja.

Kommentteja kaipaisin teiltä naisia nirsoiksi syyttäviltä miehiltä! Minä olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt nettimiesten "tasosta". Se on todella matala.

Yliopistokoulutuksessa ei taideta opettaa sitä, että ei se teksti kerro siitä ihmisestä juuri mitään? Mikäli kirjoitusvirheet määrittävät ihmistyypin, jota haet, eikö sinun olisi viisainta mennä kirjaston lukusaliin etsimään miestä?

Vierailija
46/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sai 150 viestiä ja juuri ja juuri viitsi 2 miehelle vastata takaisin :D Jos tämä ei ole nirsoutta, niin mikä sitten on??

Mitä helvettiä jos pilkkuja ja pisteitä vähän puuttuu, ei se tee miehestä välttämättä paskaa sen takia? Itse vastasin treffi palvelussa aikoinaan yhelle miehelle, jolla ei pilkkuja tekstissä ollut ja muutenkin vähän huolimatonta kirjoitusta.. Nyt ollaan oltu 6vuotta yhdessä :D 

150 viestiä jestas sentään ja täällä vielä kehtaat ruikuttaa. Eipä ne sinunkaan missimittasi paljoa jaksa miehiä kiinnostaa, kun luonne on tuollainen nirso valittaja.

Totta. 150 aloitetta vastaanotettu (jotka tietysti haukutaan umpisurkeiksi), mutta kuinkas monta aloitetta sitten itse lähetetty? Ja sitten kehtaa tulla vielä haukkumaan nettitreffien tasoa. Juuri AP:n kaltaiset vain aloitteita odottavat ja niihin erittäin huonosti vastaavat huonontavat sitä palvelun tasoa olennaisesti.

Vierailija
47/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No makunsa kullakin. Minusta on pikemminkin kiusallista, jos alusta lähtien jaaritellaan ummet ja lammet asiasta, josta minulla ei välttämättä ole mitään tietoa tai johon minulla ei ole juurikaan mielenkiintoa. Tai sitten tämä "hei, kerronpas vähän jotain itsestäni..", vaikka profiilissa lukee lähes samat jutut. Jotenkin niin väkinäisen tuntuisia tällaiset viestit.

Miksi vastaat ihmisille jotka ovat kiinnostuneet sellaisista aiheista, joihin sinulla ei ole mitään mielenkiintoa? Vastaa sellaisille joiden kanssa sinulla on jotain yhteistä. 

Se, että on jotain yhteistä, ei vielä tarkoita, että minua kiinnostaisi jutella asiasta deittikumppanin kanssa. Yksi mies alkoi kertomaan huoltajuuskuvioistaan ja exänsä mielenterveysongelmista. Joo, minullakin on lapsia huollettavana ja eronnut olen, joten aiheet sinänsä olivat yhteisiä, mutta ei minua kiinnosta jutella niistä ainakaan viestittelyn alkumetreillä. Tuntui jotenkin, että yritti epätoivoisesti takertua siihen, mikä on yhteistä. Ja jos pidän vaikka x-bändin musiikista, en minä siitä sen kummemmin jutun juurta keksi. Joo, hyvää musiikkia, entä sitten?

Mieluummin tutustun ihmiseen sellaisen arkipäiväisen rupattelun kautta ja sitä kautta selvitän, miten hän asennoituu esimerkiksi työhön, ystäviin, harrastuksiin jne. Minusta vain on hirvittävän väkinäistä nostaa esiin joku yksittäinen aihe, josta sitten on keskusteltava. Sen keskustelun pitäisi edetä jotenkin luontevasti, eikä siten, että joku tyrkyttää aiheen ja siinä nyt sitten muka tutustutaan, kun toistellaan latteuksia "hyvää musiikkia, avocadopasta on yliarvostettua, new york oli hieno matkakohde".

Vierailija
48/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No makunsa kullakin. Minusta on pikemminkin kiusallista, jos alusta lähtien jaaritellaan ummet ja lammet asiasta, josta minulla ei välttämättä ole mitään tietoa tai johon minulla ei ole juurikaan mielenkiintoa. Tai sitten tämä "hei, kerronpas vähän jotain itsestäni..", vaikka profiilissa lukee lähes samat jutut. Jotenkin niin väkinäisen tuntuisia tällaiset viestit.

Miksi vastaat ihmisille jotka ovat kiinnostuneet sellaisista aiheista, joihin sinulla ei ole mitään mielenkiintoa? Vastaa sellaisille joiden kanssa sinulla on jotain yhteistä. 

Se, että on jotain yhteistä, ei vielä tarkoita, että minua kiinnostaisi jutella asiasta deittikumppanin kanssa. Yksi mies alkoi kertomaan huoltajuuskuvioistaan ja exänsä mielenterveysongelmista. Joo, minullakin on lapsia huollettavana ja eronnut olen, joten aiheet sinänsä olivat yhteisiä, mutta ei minua kiinnosta jutella niistä ainakaan viestittelyn alkumetreillä. Tuntui jotenkin, että yritti epätoivoisesti takertua siihen, mikä on yhteistä. Ja jos pidän vaikka x-bändin musiikista, en minä siitä sen kummemmin jutun juurta keksi. Joo, hyvää musiikkia, entä sitten?

Mieluummin tutustun ihmiseen sellaisen arkipäiväisen rupattelun kautta ja sitä kautta selvitän, miten hän asennoituu esimerkiksi työhön, ystäviin, harrastuksiin jne. Minusta vain on hirvittävän väkinäistä nostaa esiin joku yksittäinen aihe, josta sitten on keskusteltava. Sen keskustelun pitäisi edetä jotenkin luontevasti, eikä siten, että joku tyrkyttää aiheen ja siinä nyt sitten muka tutustutaan, kun toistellaan latteuksia "hyvää musiikkia, avocadopasta on yliarvostettua, new york oli hieno matkakohde".

Ja ihmettelet, miksi olet ja pysyt sinkkuna?

Vierailija
49/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo oikeinkirjoitus on niin punainen vaate. Joku hakee urheilevaa, joku sellaista jolla ei ole lapsia, tai vastaavasti joka haluaa lapsia. Jokaisella on joku dealbreaker, ja heillä on siihen oikeus. Ja velvollisuus, että siitä suhteesta edes voisi tulla mitään pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
50/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talkhan on juuri tätä. Toinen sanoo, New York on hieno syksyllä. Toinen vastaa, vau oletko käynyt siellä, olen aina halunnut. Eka jatkaa, joo joudun käymään siellä työn merkeissä. Päästään molempien töihin, matkoihin, ihan luontevasti. Voi sanoa, ehkä sitten kun lapset on isompia. Kas niin, hänellä on lapsiakin.

Vierailija
51/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tämän palstan naisista sopis hyvin siihen Hottikset ohjelmaan, kun teille ei mikään kelpaa eikä riitä.

Jos mies sanoo, että tykkää vaikkapa turkoosista väristä ja nainen ei itse siitä väristä pidä, niin naisten mielestä se on jo tarpeeksi hyvä syy heivata mies.

Olen itse nainen, mutta sivusta seurannut hyvinkin paljon omien miespuolisten ystävien deittailuja erittäin laihoin lopputuloksin.

Ajattelin joskus, että ei se voi pitää paikkansa, mitä miehet useasti väittävät, että naiset ovat kauhean valikoivia ja hyvin alkanut juttu voi oikeasti lopahtaa nopeasti ihan pikku asiaan. Siis nimenomaan naisten puolelta.

Mutta kun tätä touhua seurannut niin hävettää olla nainen.

Vierailija
52/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin treffikumppani halusi kertoa ekatreffeillä että oli eronnut ja miksi näin oli käynyt. Ymmärsin, että hän on aivan tosissaan, jännittää kovasti, haluaa olla rehellinen alusta saakka, ja avautua minulle kipeistäkin asioista. Katsoin, että onpa siinä rehellinen ja vilpitön mies, ei tosiaankaan mikään supliikki pelimies, ja korjasin siitä paikasta pois kuleksimasta.

Vierailija
53/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sai 150 viestiä ja juuri ja juuri viitsi 2 miehelle vastata takaisin :D Jos tämä ei ole nirsoutta, niin mikä sitten on??

Mitä helvettiä jos pilkkuja ja pisteitä vähän puuttuu, ei se tee miehestä välttämättä paskaa sen takia? Itse vastasin treffi palvelussa aikoinaan yhelle miehelle, jolla ei pilkkuja tekstissä ollut ja muutenkin vähän huolimatonta kirjoitusta.. Nyt ollaan oltu 6vuotta yhdessä :D 

150 viestiä jestas sentään ja täällä vielä kehtaat ruikuttaa. Eipä ne sinunkaan missimittasi paljoa jaksa miehiä kiinnostaa, kun luonne on tuollainen nirso valittaja.

Totta. 150 aloitetta vastaanotettu (jotka tietysti haukutaan umpisurkeiksi), mutta kuinkas monta aloitetta sitten itse lähetetty? Ja sitten kehtaa tulla vielä haukkumaan nettitreffien tasoa. Juuri AP:n kaltaiset vain aloitteita odottavat ja niihin erittäin huonosti vastaavat huonontavat sitä palvelun tasoa olennaisesti.

Onhan sellaiset viisi huonolaatuista aloitetta, varsinkin jos ne ovat parhainta mihin ko. ihminen pystyy, parempi kuin nolla lähetettyä aloitetta sillä syyllä ettei viitsi. Se viisi huonoa, siis jonkun mielestä huonoa, on sentään panostanut ja ollut aloitteellinen, vaikka se vastaanottaja nyt niille naureskeleekin jäätelökippo kourassa että eihän tuo ole yhtään minun tasoani mitä minä vaadin. Miten tuo edes kehtaa, siis KEHTAA edes raapustaa tuollaisen minulle, kun se ei tajua, että MINÄ olen paljon tasokkaampi. Ja sitten tekee vielä valitusketjun, kuinka 150 oli edes jumatsuikka KEHDANNUT lähestyä minuntasoista paljon huonommilla aloituksilla kuin MINÄ VAADIN (vaikka en siis yhtä ainoaa aloitetta olekaan itse jaksanut tehdä)

Vierailija
54/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen huomio kirjoitti:

Lopputulos:

Yliopistokoulutuksessa ei taideta opettaa sitä, että ei se teksti kerro siitä ihmisestä juuri mitään? Mikäli kirjoitusvirheet määrittävät ihmistyypin, jota haet, eikö sinun olisi viisainta mennä kirjaston lukusaliin etsimään miestä?

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, se teksti valitettavasti kertoo paljon ihmisestä. Lyhyen kommunikoinnin (mitä kuuluu >> kiitos hyvää >> sillälailla) perusteella tekemäni johtopäätökset ovat valitettavasti olleet oikeita. Nyt voin hyvin mielin siirtää nämä rajoittuneet viestit roskakoriin.

Vierailija
55/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sellaiset viisi huonolaatuista aloitetta, varsinkin jos ne ovat parhainta mihin ko. ihminen pystyy, parempi kuin nolla lähetettyä aloitetta sillä syyllä ettei viitsi. Se viisi huonoa, siis jonkun mielestä huonoa, on sentään panostanut ja ollut aloitteellinen, vaikka se vastaanottaja nyt niille naureskeleekin jäätelökippo kourassa että eihän tuo ole yhtään minun tasoani mitä minä vaadin. Miten tuo edes kehtaa, siis KEHTAA edes raapustaa tuollaisen minulle, kun se ei tajua, että MINÄ olen paljon tasokkaampi. Ja sitten tekee vielä valitusketjun, kuinka 150 oli edes jumatsuikka KEHDANNUT lähestyä minuntasoista paljon huonommilla aloituksilla kuin MINÄ VAADIN (vaikka en siis yhtä ainoaa aloitetta olekaan itse jaksanut tehdä)

Ymmärtääkseni ap ei niinkään kritisoinut sitä että joukossa oli huonojakin aloitteita, vaan sitä että siellä ei ollut mitään muuta!

Kuvittele miehenä, että saisit 150 yhteydenottoa deittipalstalla. Jotka kaikki olisivat tulleet maksullisilta. Olisitko nyt iloinen, saithan kuitenkin jopa 150 yhteydenottoa!! Kyllä se laatu vain kuitenkin merkitsee.

Vierailija
56/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka ei ite ole ollut treffipalstoilla, eri kyllä tajua millaisena lihatiskinä suuri osa nistä miehistä tuntuu sitä pitävän. Niistä 150:stä oikeasti 120 on jo sellaisia "hei nähtäiskö" (tarkoittaen pikaisen merkityksettömän seksin merkeissä)

Lopuista 10 on 20 vuotta vanhempia. Seuraava 10 on ihan melkein jo eronnut, pari yksityiskohtaa.

Viestittelet 10 kanssa joista 3 ei jossain vaiheessa yhtäkkiä enää vastaa

Laskekaa siitä.

Vierailija
57/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmettelet, miksi olet ja pysyt sinkkuna?

En ihmettele. Kerron vain, että kyllä minä olen saanut ihan kivasti keskusteluja ja tuttavuuksia niiden mitäkuuluumiesten kanssa.

Vierailija
58/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin treffikumppani halusi kertoa ekatreffeillä että oli eronnut ja miksi näin oli käynyt. Ymmärsin, että hän on aivan tosissaan, jännittää kovasti, haluaa olla rehellinen alusta saakka, ja avautua minulle kipeistäkin asioista. Katsoin, että onpa siinä rehellinen ja vilpitön mies, ei tosiaankaan mikään supliikki pelimies, ja korjasin siitä paikasta pois kuleksimasta.

Ekatreffit on eri asia kuin kolmas viesti deittipalvelussa. Vai aloittiko sinun treffikumppanisi kertomuksensa heti moin jälkeen?

Vierailija
59/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aktiivinen nainen ja usein olen nuorempana tehnyt aloitteita. Elämään varrella on tullut vahva kokemus että itse asiassa ei kannata, jotenkin miehet eivät kuitenkaan toimi niin. Voin osoittaa että olen huomannut miehen, hymy, viesti tms, mutta jos mies ei siitä ota itse aloitetta, se juttu ei ole menossa minnekään vaikka menisin solmuun. Sanokaapa vaan miksi.

Myös osa miehistäkin voi olla vaativia nirsoilijoita tai ei vaan reagoi ihan mihin tahansa huomionosoitukseen, kun on saanut nenilleen tarpeeksi monta kertaa. Sekin, että on varattu, voinee vaikuttaa, kuten sekin miten lähestytään. Liian kaunis / laitettu ulkonäkö voi sekin olla este, kun iskee epäusko tarkoitusperistä ("toi ei voi olla tosissaan" -> pilailua, maksullinen, vedonlyönti, tms?).

Vierailija
60/356 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta siihen ensimmäiseen viestiin pitäisi kirjoittaa kuin "Moi mitä kuuluu". Ei kaikki jaksa tai edes osaa kirjoittaa itsestään romaania. Kirjeenvaihto ei edes kerro mitään siitä sujuuko keskustelu irl.

Eli kyllä, minusta tuo on turhaa nirsoilua että profiilissa pitäisi olla pitkä mainosteksti ja viestien kilometrin pituisia.

Tuo tilanne vastaa miesten kannalta vähän niin kuin työnhakua. Miten erottua satojen hakijoiden joukosta? Jotain sellaistahan siihen pitää laittaa, mikä herättää vastapuolen kiinnostuksen ja halun tutustua lisää. Tuollainen "Moi mitä kuuluu" on vähän sama kuin kirjoittaisit hakemuskirjeeseen "Olen kiinnostunut tarjolla olevasta työpaikasta" etkä mitään muuta. Luuletko, että työnantaja edes vaivautuu katsomaan CV:tä, jos et yhtään osaa kertoa miksi tarjottu työ kiinnostaa ja miksi olisit hyvä valinta siihen hommaan.

Kun kirjoitat naiselle, sinun pitäisi pystyä kertomaan miksi olet kiinnostunut juuri hänestä ja miksi uskot, että olisit hänelle sopiva kumppani. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä! Jos et osaa näihin kysymyksiin vastata, niin jätä kirjoittamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi