Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko kiinnostua tällaisesta miehestä?

Vierailija
08.01.2017 |

- heteromies, 33
- asun Helsingin kantakaupungissa (mutta voit kuvitella, että asun sinua lähimmässä kaupungissa)
- tutkinto yhteiskuntatieteelliseltä alalta, työskentelen asiantuntijatehtävissä
- vapaa-ajalla taiteellisia harrastuksia kuten valokuvaamista ja teatteria
- tykkään käydä kulttuuritapahtumissa ja näyttelyissä, lukea, opetella uusia taitoja, nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta ja käydä pitkiäpolveilevia keskusteluja ystävien kanssa
- olen introvertti ja kaipaan rauhallista (yhdessä) kotoilua sosiaalisten menojen vastapainoksi; kumppanini ei tarvitse olla introvertti, kunhan hän ymmärtää tarpeeni
- en ole kovin liikunallinen, normaalipainon ylärajoilla, mutta jokin yhteinen liikuntaharrastus voisi olla kiva
- en halua lapsia ja vastuu lemmikeistäkin tuntuu liialliselta juuri nyt
- metsään on pakko päästä säännöllisesti, mutta en muuttaisi maalle tai pikkukaupunkiin
- olen äänestänyt viime vaaleissa vihreitä ja maailmankatsomukseni on hyvin vapaamielinen; en ole kovin poliittinen mutta konservatiivin kanssa en halua seurustella
- olen sekasyöjä, en tupakoi, käytän alkoholia viikoittain
- tykkään seksistä ja fyysinen läheisyys on muutenkin tärkeää
- pukeudun skarpisti, asun siististi, tykkään laittaa ruokaa ja ymmärrän sisustamisen päälle

En etsi täältä seuraa, mutta olisi hauska kuulla muutamalla sanalla, minkälainen nainen olisi tai ei olisi kiinnostunut tällaisesta miehestä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian keskiluokkaista, ei kiitos!

Vierailija
42/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin kyl treffeille :) ehkä ikäeroo kuitenki liikaa....

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko semmoinen hipsteri?

Työkavereideni mielestä ainakin.

t. aloittaja

Vierailija
44/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian keskiluokkaista, ei kiitos!

Melko tukat kriteerit keskiluokkaisuudelle!

t. aloittaja

Vierailija
45/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuossa olisi plussaa:

-introverttius

-sopiva ikä

-ei turhan liikunnallinen

Mutta en kuitenkaan voisi seurustella ap:n kaltaisen miehen kanssa, koska itselläni on konservatiiviset arvot, alkoa ei kuulu joka viikko käyttää (no ehtoollisella toki) ja Vihreiden kannatus on iso miinus. En tiedä haluanko lapsia, mutta aborttia en halua tehdä, joten lapset otetaan lähtökohtaisesti vastaan jos niitä tulee ehkäisystä huolimatta.

Seksi on ihanaa ja tärkeää, mutta sen tuominen esiin kuulostaa siltä, että sitä on oltava tietty määrä viikossa. Itse en ala naimaan velvollisuudesta yms vaan yhteisestä halusta. Itse haluan aviomiehen, perheen pään.

mikä tässä on miinustamisen arvoista?

Vierailija
46/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
47/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksikäs ei. En tiedä olenko tarpeeksi hipsteri sinun makuusi. Ennemminkin tavis.

Vierailija
48/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
49/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostuisi, koska et halua lapsia. Itsellä niitä on ja jos ei olisi, niitä toivoisin.

Vierailija
50/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä av mammmoista mutta koulutettuja sinkkuja on pilvin pimein jotka kaipaa vertaistansa. 

Vierailija
51/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua lapsia?

Vierailija
52/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua lapsia?

Miksi haluaisin, kun lapset eivät tekisi elämästäni millään lailla parempaa? En ole keksinyt ainuttakaan järkevää syytä hankkia lapsia.

t. aloittaja

Vierailija
53/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harkitsisi sinua, sillä haluaisin lapsia. En myöskään haluaisi asua Helsingissä.

Olen matkusteleva, aktiivisesti monenlaisia asioita harrastava, seurallinen mutta myös rauhallisista koti-illoista nauttiva mukava ja nätti työssäkäyvä sinkkunainen. Olen elänyt jo tarpeksi pitkään tällaista elämänvaihetta, kaipaisin nyt sitä perhettä, omakotitaloa maalla ja lemmikkejä, joihin ei ole tähän mennessä ollut elämässä mahdollisuutta.

Vaikea kuitenkaan kuvitella, ettei aloittajan kaltaiselle miehelle löytyisi naisia vaikka millä mitalla, ihan jo sieltä Helsingistäkin. :)

Vierailija
54/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri-ihmiset ovat vaikeita.

Vierailija
55/80 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatteri-ihmiset ovat vaikeita.

Osittain samaa mieltä. Teatteri on hyvä harrastus ja siellä on mahtavia tyyppejä, mutta en kyllä jaksaisi heitä joka päivä, koko päivän.

t. aloittaja

Vierailija
56/80 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- heteromies, 33

- asun Helsingin kantakaupungissa (mutta voit kuvitella, että asun sinua lähimmässä kaupungissa)

- tutkinto yhteiskuntatieteelliseltä alalta, työskentelen asiantuntijatehtävissä

- tykkään käydä kulttuuritapahtumissa ja näyttelyissä, lukea, opetella uusia taitoja, nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta ja käydä pitkiäpolveilevia keskusteluja ystävien kanssa

- olen introvertti ja kaipaan rauhallista (yhdessä) kotoilua sosiaalisten menojen vastapainoksi; kumppanini ei tarvitse olla introvertti, kunhan hän ymmärtää tarpeeni

- en ole kovin liikunallinen, normaalipainon ylärajoilla, mutta jokin yhteinen liikuntaharrastus voisi olla kiva

- metsään on pakko päästä säännöllisesti, mutta en muuttaisi maalle tai pikkukaupunkiin

- olen äänestänyt viime vaaleissa vihreitä ja maailmankatsomukseni on hyvin vapaamielinen; en ole kovin poliittinen mutta konservatiivin kanssa en halua seurustella

- pukeudun skarpisti, asun siististi, tykkään laittaa ruokaa ja ymmärrän sisustamisen päälle

En etsi täältä seuraa, mutta olisi hauska kuulla muutamalla sanalla, minkälainen nainen olisi tai ei olisi kiinnostunut tällaisesta miehestä.

En olisi lainkaan kiinnostunut. Hyviä puoliakin löytyy (asuinpaikka, ala, asema, tyyli, osa harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista), mutta teatteriharrastus, introverttius, liikunnan puute ja lähestyvä ylipaino sekä toive lapsettomuudesta olisivat yhdessä ylitsepääsemättömiä esteitä minulle.

Itse olen 33-vuotias espoolainen nainen. Kaupallisen alan asiantuntijatehtävissä ja yli keskiansion tuloilla. Olen erityisesti matkustamisesta ja liikunnasta kiinnostunut, olemukseltani tyylikäs ja huoliteltu. Panostan ulkonäkööni, pukeutumiseeni ja kotiini. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta lisäksi nautin kokkaamisesta, laadukkaasta ruoasta ja hyvistä viineistä sekä lukemisesta ja kulttuurista. Olen ekstrovertti, konservatiivi ja maailman menosta ja ilmiöistä yleisestikin kiinnostunut. Puhun kuutta kieltä ja olen matkustanut yli 50 maassa. Niin ja olen naimisissa ja yhden lapsen äiti.

Vierailija
57/80 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Koska:

En juo alkoholia juuri koskaan, joten viikoittain alkoholia juova mies ei sovi kuvioihin. Lisäksi mulla on koira, jonka kanssa tykkään lenkkeillä myös viikonloppuaamuisin. En halua, että sänkyyn jää löhöämään krapulainen mies kun itse aloittaa viikonloppuaamun raikkaalla aamulenkillä puistossa tai metsäpoluilla. Lisäksi itse voin olla pitkiäkin aikoja ilman seksiä, joten vaatimus säännöllisestä seksistä ahdistaa, jos se tarkoittaa sitä, että haluttomanakin on pakko harrastaa toisen mieliksi tai muuten se yhdistetään kiintymyksen puutteeseen. Tämä syy tärkein, miksi olen totuttautunut sinkuksi jäämiseen. Ehkä olet myös vähän liiankin samanlainen kuin minä. Eli kiinnostuisin vain kaverina.

Minä: Nainen 34v., introvertti. Sosiaalinen pikkuryhmissä, vetäytyvämpi isommissa porukoissa. Parhaat keskustelut yleensä syntyvät kahden kesken. Kaupallisen alan tutkinto + toinen tutkinto yhteiskuntatieteistä tekeillä. Osa-aikatyössä. Tykkään käydä teatterissa, keikoilla ja näyttelyissä. Harrastuksia: kirpparit, kokkailu, ompelu, piirtäminen, uinti, kahvakuulailu ja koiran kanssa lenkkeily. En ole himourheilija, mutta liikun sen verran, että olo pysyy hyvänä ja paino kurissa. Äänestän vihreitä. Asun kaupungissa muutaman km:n etäisyydellä keskustasta. Kasvissyöjä. Tupakoimaton. Ei ole herännyt äitifiiliksiä ja tuskinpa herääkään enää tässä vaiheessa eli lapseton tulevaisuus itsellä mielessä. Pukeudun siististi, mutta rennosti.

Vierailija
58/80 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä kiinnostuisi, vaikka sinkku olisinkin. Vastuun kavahtaminen ja alkoholinkäyttö pistivät heti ekana silmään. Sen jälkeen liikuntainnostuksen lievä (?) puute. Kirjoitusasu on kuitenkin omaan silmään miellyttävä ja uskon aloittajan olevan mahdollisesti hyvää keskusteluseuraa, tai sitten täysi ääripää, eli tuputtaa omia uskomuksia/ajatuksia ja pyrkii provosoimaan vastapuolta.

Vierailija
59/80 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- heteromies, 33

En olisi lainkaan kiinnostunut. Hyviä puoliakin löytyy (asuinpaikka, ala, asema, tyyli, osa harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista), mutta teatteriharrastus, introverttius, liikunnan puute ja lähestyvä ylipaino sekä toive lapsettomuudesta olisivat yhdessä ylitsepääsemättömiä esteitä minulle.

Itse olen 33-vuotias espoolainen nainen. Kaupallisen alan asiantuntijatehtävissä ja yli keskiansion tuloilla. Olen erityisesti matkustamisesta ja liikunnasta kiinnostunut, olemukseltani tyylikäs ja huoliteltu. Panostan ulkonäkööni, pukeutumiseeni ja kotiini. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta lisäksi nautin kokkaamisesta, laadukkaasta ruoasta ja hyvistä viineistä sekä lukemisesta ja kulttuurista. Olen ekstrovertti, konservatiivi ja maailman menosta ja ilmiöistä yleisestikin kiinnostunut. Puhun kuutta kieltä ja olen matkustanut yli 50 maassa. Niin ja olen naimisissa ja yhden lapsen äiti.

Kiitos vasatuksesta. Minustakin tuntuu, ettet ole sellainen nainen, josta ensisijaisesti kiinnostuisin.

t. aloittaja

Vierailija
60/80 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta olet minulle liian nuori, ja koska korostat liberaaliuttasi, et luultavasti ymmärtäisi uskonnollisuuttani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä