Nainen, voisitko kiinnostua tällaisesta miehestä?
- heteromies, 33
- asun Helsingin kantakaupungissa (mutta voit kuvitella, että asun sinua lähimmässä kaupungissa)
- tutkinto yhteiskuntatieteelliseltä alalta, työskentelen asiantuntijatehtävissä
- vapaa-ajalla taiteellisia harrastuksia kuten valokuvaamista ja teatteria
- tykkään käydä kulttuuritapahtumissa ja näyttelyissä, lukea, opetella uusia taitoja, nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta ja käydä pitkiäpolveilevia keskusteluja ystävien kanssa
- olen introvertti ja kaipaan rauhallista (yhdessä) kotoilua sosiaalisten menojen vastapainoksi; kumppanini ei tarvitse olla introvertti, kunhan hän ymmärtää tarpeeni
- en ole kovin liikunallinen, normaalipainon ylärajoilla, mutta jokin yhteinen liikuntaharrastus voisi olla kiva
- en halua lapsia ja vastuu lemmikeistäkin tuntuu liialliselta juuri nyt
- metsään on pakko päästä säännöllisesti, mutta en muuttaisi maalle tai pikkukaupunkiin
- olen äänestänyt viime vaaleissa vihreitä ja maailmankatsomukseni on hyvin vapaamielinen; en ole kovin poliittinen mutta konservatiivin kanssa en halua seurustella
- olen sekasyöjä, en tupakoi, käytän alkoholia viikoittain
- tykkään seksistä ja fyysinen läheisyys on muutenkin tärkeää
- pukeudun skarpisti, asun siististi, tykkään laittaa ruokaa ja ymmärrän sisustamisen päälle
En etsi täältä seuraa, mutta olisi hauska kuulla muutamalla sanalla, minkälainen nainen olisi tai ei olisi kiinnostunut tällaisesta miehestä.
Kommentit (80)
No ei kyllä yhtään nappaa. Kuulostat turhan "hienolta" mun makuun. Vähän kuulostaa myös siltä, ettet ole kovin onnellinen. Tuo teksti saa minut epäilemään jonkin asteisten mielenterveysongelmien mahdollisuutta.
Mutta enpä olis itsekään sun makuun! :) olen 27 vuotias lähihoitajaopiskelija. Pidän kaikenlaisesta taiteesta ja näpertelen kaikenlaista itse. Maalaan, laulan ja pelailen pokemon gota. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, teen kakkuja tilauksesta. Minulla on paljon ystäviä ja olen sosiaalisesti lahjakas, mutta nautin useimmiten kotona olemisesta ja omasta rauhasta. Rakastan seksiä ja harrastan sitä itsekseni päivittäin vaikka harrastaisin sitä parisuhteessa kumppaninkin kanssa yhtä usein. Parisuhteessa on mielestäni tärkeää, että se on luonnollista ja molemmilla on hyvä olla ilman turhaa vääntämistä.
Olen itse naimisissa ja en ikinä muuttais helsingiin, mutta listassasi moni kohta vetoaisi:
- en halua lapsia nyt enkä tulevaisuudessa
- pidän älykkäistä miehistä ja pitkistä keskusteluusta
- olen introvertti itsekin
- pidän valokuvauksesta ja luonnosta
Eli monet arvoasiat samoja kuin sulla. Luulisin itseasiassa että luettelit aika monen naisen ihannemiehen ominaisuudet. Ainakin omassa kaveripiirissä olevat sinkut olis tuollasesta miehestä kiinnostuneita.
Muuten kuulostaa hyvältä, olet melkein kuten minä, mutta alkoa menee ihan liikaa ja minä olen konservatiivi :)
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä yhtään nappaa. Kuulostat turhan "hienolta" mun makuun. Vähän kuulostaa myös siltä, ettet ole kovin onnellinen. Tuo teksti saa minut epäilemään jonkin asteisten mielenterveysongelmien mahdollisuutta.
Mutta enpä olis itsekään sun makuun! :) olen 27 vuotias lähihoitajaopiskelija. Pidän kaikenlaisesta taiteesta ja näpertelen kaikenlaista itse. Maalaan, laulan ja pelailen pokemon gota. Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, teen kakkuja tilauksesta. Minulla on paljon ystäviä ja olen sosiaalisesti lahjakas, mutta nautin useimmiten kotona olemisesta ja omasta rauhasta. Rakastan seksiä ja harrastan sitä itsekseni päivittäin vaikka harrastaisin sitä parisuhteessa kumppaninkin kanssa yhtä usein. Parisuhteessa on mielestäni tärkeää, että se on luonnollista ja molemmilla on hyvä olla ilman turhaa vääntämistä.
Minkäs hulluuden lajin minulle lähihoitajaopiskelijana diagnosoisit? :)
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Olen itse naimisissa ja en ikinä muuttais helsingiin, mutta listassasi moni kohta vetoaisi:
- en halua lapsia nyt enkä tulevaisuudessa
- pidän älykkäistä miehistä ja pitkistä keskusteluusta
- olen introvertti itsekin
- pidän valokuvauksesta ja luonnostaEli monet arvoasiat samoja kuin sulla. Luulisin itseasiassa että luettelit aika monen naisen ihannemiehen ominaisuudet. Ainakin omassa kaveripiirissä olevat sinkut olis tuollasesta miehestä kiinnostuneita.
Mukava kuulla. :)
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aloittaja
:D en tee diagnooseja vaan hoidan. Mutta "metsään on pakko päästä.." ja se ettei sinusta ole ottamaan vastuuta lemmikistä sai mut vähän miettimään elätkö jaksamisen äärirajoilla tai jotain.
Hoitokeinona käyttäisin tässä vaiheessa vaan läsnäoloa ja keskustelua. :D
Vierailija kirjoitti:
Listalla ei ole mulle mitään erityisiä turn offeja, mutta se ei ole mikään turn onkaan. Jotenkin saan sinusta tylsän kuvan. Kerran voisi toki tavata ja jos todellisuus oliskin jotain muuta kuin se kuva, jonka sinusta aloituksesta saa, ja muutenkin tuntuis synkkaavan, niin mikä ettei voisinkin sitten kiinnostua.
Terveisin nainen joka on aina saanut sen miehen jonka on halunnut :)
On tietysti ihan mahdollista, että olisin mielestäsi tosi tylsä, vaikka itse koen eläväni hyvinkin mielenkiintoista elämää, ja kaveritkin seuraani sietävät. Mikä tuossa aloituksessa loi mielikuvan tylsyydestä?
t. aloittaja
Ihan ok, mutta vihreiden äänestäminen hieman häiritsee. En kuitenkaan itse muuttaisi kaupunkiin, vaan olen omakotitaloasuja pääkaupunkiseudulla. Metsässä viihdyn mainiosti, olen hyvä puhumaan, mutta osaan olla hiljaakin ja haluan itsekin rauhaa ympärilleni. Minulla on lapset jo tehty, joten se asia on ihan ok. He ovat isällään joka toinen viikko, joten nämä väliviikot otan rennosti. Lemmikkejä ei nyt ole lapsen allergian takia. Ennen lapsia on ollut koira ja kissa. Valokuvaus on ollut harrastuksenani jo lapsesta lähtien ja kuvia on erittäin paljon. Tänäänkin olen ottanut 56 kuvaa talvisesta luonnosta. Seksi on mukavaa ja olen sinut itseni kanssa. Olen asiakaspalvelussa töissä, pukeudun siististi ja kotini on kaunis. Tällainen nainen täällä.
Vierailija kirjoitti:
- heteromies, 33
- asun Helsingin kantakaupungissa (mutta voit kuvitella, että asun sinua lähimmässä kaupungissa)
- tutkinto yhteiskuntatieteelliseltä alalta, työskentelen asiantuntijatehtävissä
- tykkään käydä kulttuuritapahtumissa ja näyttelyissä, lukea, opetella uusia taitoja, nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta ja käydä pitkiäpolveilevia keskusteluja ystävien kanssa
- olen introvertti ja kaipaan rauhallista (yhdessä) kotoilua sosiaalisten menojen vastapainoksi; kumppanini ei tarvitse olla introvertti, kunhan hän ymmärtää tarpeeni
- en ole kovin liikunallinen, normaalipainon ylärajoilla, mutta jokin yhteinen liikuntaharrastus voisi olla kiva
- metsään on pakko päästä säännöllisesti, mutta en muuttaisi maalle tai pikkukaupunkiin
- olen äänestänyt viime vaaleissa vihreitä ja maailmankatsomukseni on hyvin vapaamielinen; en ole kovin poliittinen mutta konservatiivin kanssa en halua seurustella
- pukeudun skarpisti, asun siististi, tykkään laittaa ruokaa ja ymmärrän sisustamisen päälleEn etsi täältä seuraa, mutta olisi hauska kuulla muutamalla sanalla, minkälainen nainen olisi tai ei olisi kiinnostunut tällaisesta miehestä.
Muuten ehdottomasti kyllä, mutta ikää sinulla on n. 10-15 v. liian vähän. Olen 40-vuotias kantakaupungissa asuva nainen ja kuvailit miehen jota olen pitänyt napakymppinä itselleni. Koulutus, kiinnostuksenkohteet, harrastukset ja lapsi- ja lemmikkikanta vastaavat omiani. Ainoa selkeä ero välillämme taitaa olla se, että olen kasvissyöjä. Ainakin paperilla vastaat toivekumppaniani, molemminpuoleinen vetovoimahan kuitenkin on se ratkaisevin.
Itselle tuossa olisi plussaa:
-introverttius
-sopiva ikä
-ei turhan liikunnallinen
Mutta en kuitenkaan voisi seurustella ap:n kaltaisen miehen kanssa, koska itselläni on konservatiiviset arvot, alkoa ei kuulu joka viikko käyttää (no ehtoollisella toki) ja Vihreiden kannatus on iso miinus. En tiedä haluanko lapsia, mutta aborttia en halua tehdä, joten lapset otetaan lähtökohtaisesti vastaan jos niitä tulee ehkäisystä huolimatta.
Seksi on ihanaa ja tärkeää, mutta sen tuominen esiin kuulostaa siltä, että sitä on oltava tietty määrä viikossa. Itse en ala naimaan velvollisuudesta yms vaan yhteisestä halusta. Itse haluan aviomiehen, perheen pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aloittaja
:D en tee diagnooseja vaan hoidan. Mutta "metsään on pakko päästä.." ja se ettei sinusta ole ottamaan vastuuta lemmikistä sai mut vähän miettimään elätkö jaksamisen äärirajoilla tai jotain.
Heh, ymmärrän. Näin niukoissa teksteissä yksittäisten sanamuotojen tulkinta korostuu. Tarkoitin tuolla, että minulla on lapsuudesta peräisin oleva läheinen suhde metsiin, ja metsissä käyskentely (ei mikään eräjormailu) on minulle tosi tärkeää. Olen opiskeluaikoina sairastanut lievän masennuksen, niin kuin moni muukin, mutta jaksamiseni ei nykyisin ole koetuksella paitsi ensi-illan lähestyessä.
Läsnäolo ja keskustelu ovat kyllä hyviä troppeja, ja hoitomyöntyvyys tämän potilaan kohdalla korkea.
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aloittaja
Pahantahtoista piikittelyä, ei kiitos.
Introverttiys ja kiinnostus kulttuurin ovat isoja plussia. Lapsettomuuteen juttu kuitenkin kosahtaisi, itse haluan lapsen.
Pari kysymystä heräsi joihin osaan tuossa aloituksessa ei tullut valaistusta. eli onko jotain arjen hallinnan ongelmaa (vastuu jopa lemmikistä tuntuu liialliselta), neurologista ongelmaa (add / asperger) tai mielenterveysogelmaa (masennus tms)?
Ja se alkoholin viikottainen käyttö, liikkumattomuus ja normaalipainon yläraja tietysti herättää vähän kysymyksiä. Jos näitä kysymyksiä ei olisi, niin varmasti match monelle vastaavanlaista elämää toivovalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. aloittaja
Heh, ymmärrän. Näin niukoissa teksteissä yksittäisten sanamuotojen tulkinta korostuu. Tarkoitin tuolla, että minulla on lapsuudesta peräisin oleva läheinen suhde metsiin, ja metsissä käyskentely (ei mikään eräjormailu) on minulle tosi tärkeää. Olen opiskeluaikoina sairastanut lievän masennuksen, niin kuin moni muukin, mutta jaksamiseni ei nykyisin ole koetuksella paitsi ensi-illan lähestyessä.
Läsnäolo ja keskustelu ovat kyllä hyviä troppeja, ja hoitomyöntyvyys tämän potilaan kohdalla korkea.
t. aloittaja
Mä kävin uudestaan tota sun alotusta läpi ja nyt kun tän keskustelun on muutenkin lukenut niin ei siinä oikeestaan ole mitään vikaakaan kun olet selittänyt noita kohtia. Et ole yhtään sen tyyppinen, joita yleensä tapailen ja siksi varmaan tunnut niin "hienolta". Vähän huvittavaa, että mä ajattelen niin kun kuitenkin monet naispuoliset kaverini nauttii samoista asioista. On mulle jotenkin uutta ja ihmeellistä, että mies vois tykätä esim. teatterista. Mutta siihen lapsettomuuteen mulla kyllä tökkäis. :)
T: se lähihoitajaopiskelija
Vierailija kirjoitti:
Pari kysymystä heräsi joihin osaan tuossa aloituksessa ei tullut valaistusta. eli onko jotain arjen hallinnan ongelmaa (vastuu jopa lemmikistä tuntuu liialliselta), neurologista ongelmaa (add / asperger) tai mielenterveysogelmaa (masennus tms)?
Ja se alkoholin viikottainen käyttö, liikkumattomuus ja normaalipainon yläraja tietysti herättää vähän kysymyksiä. Jos näitä kysymyksiä ei olisi, niin varmasti match monelle vastaavanlaista elämää toivovalle.
Minulle ei tullut mieleen, että haluttomuus ottaa vastuuta "jopa" lemmikistä olisi jonkun mielestä merkki arjen hallinnan ongelmista. Itse ainakin miellän sen enemmän vastuullisuudeksi ja tietoisuudeksi siitä, mitä lemmikin pitäminen vaatii. Se on iso juttu, ja minusta tuntuu että kovin harva oikeasti miettii, sopiiko eläin omaan elämäntyyliin vai ei.
Toissaviikolla join pullon viiniä, tällä viikolla olen juonut oluen.
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta hän kirjoitti jo, että ei halua esim. herätä koiran takia viikonloppuisin - tämä on mielestäni erittäin pätevä syy ja sen takia meillekään ei koiraa tulisi. Sinulle sanoisin, että älä ajattele liikaa, se ei sovi sinulle.
Miten niin alkoholin käyttö joka viikko on ihmeellistä? Juon naisena perjantaisin saunan yhteydessä ainakin yhden lonkeron, kaksikin jos siltä tuntuu. Juon myös halutessani 1-3 viinilasillista viikonloppuna ja se on erittäin ok. Normaalipainon yläraja on myös hyvin ok, kukapa haluaa pulkan narua? En minä ainakaan. Ap kuulosti myös mielestäni liikkuvaiselta vaikka ei ehkä mitään aivotonta salitreeniä harrastakaan. Mutta jokaiselle jotakin, ehkä sinulle joku toinen olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- heteromies, 33
- pukeudun skarpisti, asun siististi, tykkään laittaa ruokaa ja ymmärrän sisustamisen päälleEn etsi täältä seuraa, mutta olisi hauska kuulla muutamalla sanalla, minkälainen nainen olisi tai ei olisi kiinnostunut tällaisesta miehestä.
Muuten ehdottomasti kyllä, mutta ikää sinulla on n. 10-15 v. liian vähän. Olen 40-vuotias kantakaupungissa asuva nainen ja kuvailit miehen jota olen pitänyt napakymppinä itselleni. Koulutus, kiinnostuksenkohteet, harrastukset ja lapsi- ja lemmikkikanta vastaavat omiani. Ainoa selkeä ero välillämme taitaa olla se, että olen kasvissyöjä. Ainakin paperilla vastaat toivekumppaniani, molemminpuoleinen vetovoimahan kuitenkin on se ratkaisevin.
Kiitos kommentista. Minun näkökulmastani 40-vuotias nainen ei ole liian vanha (eikä 23-vuotias liian nuori). Se ratkaisee, minkälainen ihminen on ja minkälaista elämää haluaa elää. Jos joku haluaa kanssani sen omakotitalo-idyllin ja pari lasta, on väärä ihminen minulle ihan iästä riippumatta. Ja olet oikeassa tuosta keskinäisestä vetovoimasta.
t. aloittaja
Tarkoitan, että lemmikki rajoittaisi omaa elämääni liikaa. Pidän siitä, että voin töiden jälkeen mennä kaupungille tai nukkua viikonloppuna pitkään mietimättä mitään koiran lenkittämisiä. Eläintä ei voi ottaa, ellei ole valmis pitämään siitä ensiluokkaisesti huolta. Olen tässä aika tiukka.
Hoidan työni hyvin, maksan laskuni ajallaan, ilmestyn treeneihin ajoissa ja pyrin kohtelemaan ihmisiä hyvin. Mitään sen kummempia vastuita minulla ei elämässäni olekaan.
t. aloittaja