Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko kiinnostua tällaisesta miehestä?

Vierailija
08.01.2017 |

- heteromies, 33
- asun Helsingin kantakaupungissa (mutta voit kuvitella, että asun sinua lähimmässä kaupungissa)
- tutkinto yhteiskuntatieteelliseltä alalta, työskentelen asiantuntijatehtävissä
- vapaa-ajalla taiteellisia harrastuksia kuten valokuvaamista ja teatteria
- tykkään käydä kulttuuritapahtumissa ja näyttelyissä, lukea, opetella uusia taitoja, nauttia hyvästä ruoasta ja juomasta ja käydä pitkiäpolveilevia keskusteluja ystävien kanssa
- olen introvertti ja kaipaan rauhallista (yhdessä) kotoilua sosiaalisten menojen vastapainoksi; kumppanini ei tarvitse olla introvertti, kunhan hän ymmärtää tarpeeni
- en ole kovin liikunallinen, normaalipainon ylärajoilla, mutta jokin yhteinen liikuntaharrastus voisi olla kiva
- en halua lapsia ja vastuu lemmikeistäkin tuntuu liialliselta juuri nyt
- metsään on pakko päästä säännöllisesti, mutta en muuttaisi maalle tai pikkukaupunkiin
- olen äänestänyt viime vaaleissa vihreitä ja maailmankatsomukseni on hyvin vapaamielinen; en ole kovin poliittinen mutta konservatiivin kanssa en halua seurustella
- olen sekasyöjä, en tupakoi, käytän alkoholia viikoittain
- tykkään seksistä ja fyysinen läheisyys on muutenkin tärkeää
- pukeudun skarpisti, asun siististi, tykkään laittaa ruokaa ja ymmärrän sisustamisen päälle

En etsi täältä seuraa, mutta olisi hauska kuulla muutamalla sanalla, minkälainen nainen olisi tai ei olisi kiinnostunut tällaisesta miehestä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin ukko on nykyään harrastavinaan "valokuvausta"!!! En todellakaan ole niistä kiinnostunut, hiukan omaperäisyyttä pitää olla.

Vierailija
2/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tökkää tuohon "ei lemmikkejä" ja vihreiden äänestämiseen. Muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka helvetin ukko on nykyään harrastavinaan "valokuvausta"!!! En todellakaan ole niistä kiinnostunut, hiukan omaperäisyyttä pitää olla.

Johtuisiko siitä, että valokuvaaminen on nykyisin paljon helpompaa kuin koskaan ennen.

Vierailija
4/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään on pakko päästä? Ja asut Helsingin kantakaupungissa? MIksi? Muuta nyt hyvä mies sinne maalle mistä olet kotoisin. Siellä voit ryypätä rauhassa jokaikinen päivä!

Vierailija
5/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tökkää tuohon "ei lemmikkejä" ja vihreiden äänestämiseen. Muuten kyllä.

Tarkennetaan sen verran, että minua eivät haittaa naisen lemmikit. En vain itse halua tällä hetkellä lemmikin omistajaksi.

t. aloittaja

Vierailija
6/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Vierailija
7/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin kiinnostua, mutta vakavaan suhteeseen en välttämättä alkaisi. Tähän on kaksi pääasiallista syytä: itse haluan ehdottomasti lapsia, ja toivon kumppanin olevan joko raitis tai käyttävän alkoholia vähän ja harvoin (1 saunakalja/viikko on aika lailla maksimi).

Vierailija
8/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsään on pakko päästä? Ja asut Helsingin kantakaupungissa? MIksi? Muuta nyt hyvä mies sinne maalle mistä olet kotoisin. Siellä voit ryypätä rauhassa jokaikinen päivä!

Kaupungissa on mukavasti kulttuuria, elämää ja anonymiteettiä. Luontokokemuksista saa silti nauttia, vaikka ei maalla asuisikaan. Metsän rauha on hyvää vastapainoa.

t. aloittaja

Vierailija
9/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista musiikkia kuuntelet? Itse viehätys rokkari/metallimiehistä.

Vierailija
10/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vielä pidit rajusta seksistä ja naisen alistamisesta. Keräätkö sä aineistoa graduun täältä? Luuletko että täältä kerätty aineisto täyttää laadulliset vaatimukset? Oikeastiko kuvittelet voivasi vetää mitään päteviä johtopäätöksiä minkään ketjun vastausten perusteella?

Vierailija
11/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa kyllä, mutta olen varattu. Tosin vähän mietityttäisi se, että et halua lapsia. Itse haluaisin ehkä pitää senkin vaihtoehdon avoimena.

Vierailija
12/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi hyvinkin

N23

Vierailija
13/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa (olen perheellinen 48 v!) kuulostat kiinnostavalta (jos siis olisin ikäisesi ja markkinoilla!). Jos vielä osoittautuisit huumorintajuiseksi ja meidän kemiat kohtaisi, niin kyllä kiinnostuisin. (Tössäisi kyllä sitten tuohon ettet halua lapsia.)

Vierailija
14/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuollaiset listat ei kerro riittävästi, enkä ole sellaisia itse edes mielessäni laatinut. Kohdatessa tiedän, sytyttääkö muutenkin kuin kaverina.

Vierailija
15/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastuu lapsista ja lemmikeistä tuntuu liialliselta? Pystytkö muuten ottamaan vastuuta? Jos, niin ihan hyvältä kuulostaa, ja jos tuo viikottainen alko ei tarkoita isoa määrää.

Vierailija
16/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua erittäinkin paljon, mutta olen itse viisikymppinen ja minulla on jo mies. Ainoa mistä pitäisi kysellä tarkemmin on tuo alkoholinkäyttö - kuinka paljon ja liittyykö siihen ongelmia, häiriökäyttäytymistä, riippuvuutta...?

Vierailija
17/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä vähän vanha (itse 23), en myöskään erityisemmin nauti metsässä pyörimisestä, luonto, puistoalueet/ranta, riittävät minulle ja en käytä alkoa läheskään viikottain, joten en ole varma. Metsäretki silloin tällöin ei haittaa, voisin joskus tulla mukaankin, eikä muutama viinilasillinenkaan. Jos kuitenkin haluaisit nimenomaan patikoida yhdessä hirvikärpäsaikaan viikottain tai vedät vähintään 2 pulloa viiniä joka viikonloppu ilman poikkeuksia niin en kiinnostuisi. Muuten ollaan aika samanlaisia, tosin itse vasta kahden yhteiskuntatieteiden alan opiskelija.

Vierailija
18/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalla ei ole mulle mitään erityisiä turn offeja, mutta se ei ole mikään turn onkaan. Jotenkin saan sinusta tylsän kuvan. Kerran voisi toki tavata ja jos todellisuus oliskin jotain muuta kuin se kuva, jonka sinusta aloituksesta saa, ja muutenkin tuntuis synkkaavan, niin mikä ettei voisinkin sitten kiinnostua.

Terveisin nainen joka on aina saanut sen miehen jonka on halunnut :)

Vierailija
19/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harrastan liikuntaa, lukemista ja korujen tekemistä. Asun pk-seudulla. Viihdyn luonnossa. Seksi on tärkeä suhteessa. Olen palvelualalla. Pidän monenlaisesta ruoasta. Erityisesti aasialaisesta. En omista lemmikkiä.

Vierailija
20/80 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle itselleni olisi ollut ihan nappiin. Vanhempana rupesi lapset kiinnostamaan eli siinä mielessä ei sopisi enää.