Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte kun saisitte tietää että mies suunnittelee ulkomaille muuttoa yksin selkänne takana?

Vierailija
08.01.2017 |

Kun paljastuisi että on työlupaa yms anottu toiselta puolelta maapalloa eikä minulle ole kerrottu mitään vaan asia paljastuu minulle ja siitä seuraa katastrofi miehelle, eli selittelyä valheita ja riitoja. Miten tuohon pitäisi teidän mielestänne reagoida?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis oletteko naimisissa? Asutteko yhdessä? Mies haluaa nyt nauttia seurastasi, mutta et kuulu hänen tulevaisuuden suunnitelmiin. Yrittää sekoittaa sinut jatkamaan panohommia kunne on muutto edessä. Kusipää.

Vierailija
2/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika olennainen kysymys on, mikä on miehen tavoite. Aikooko hän jättää sinut ja aloittaa uuden elämän yksin? Vai haluaako hän, että sinä lähdet mukaan sinne toiselle puolen maapalloa ja jatkatte yhteiselämää siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua naimisiin kanssani emmekä asu yhdessä. Seurustelua pari vuotta takana. -ap

Vierailija
4/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua naimisiin kanssani emmekä asu yhdessä. Seurustelua pari vuotta takana. -ap

No sitten viesti taitaa olla aika selvä.

Vierailija
5/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monella tavalla tuon voi tulkita?

Vierailija
6/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suhde ois sitten siinä varmaankin.

Me suunnitellaan kyllä muuttoa mutta yhdessä.

Vierailija
7/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä. Tulkitsen sen vain yhdellä tavalla. Mies kuitenkin pitää kohtuuttomana riitelyä asiasta tai haluani erota. Miten reagoisitte itse minun kengissäni?

Vierailija
8/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä. Tulkitsen sen vain yhdellä tavalla. Mies kuitenkin pitää kohtuuttomana riitelyä asiasta tai haluani erota. Miten reagoisitte itse minun kengissäni?

Jos sinulle riittää että panette silloin tällöin ja suhde päättyy sitten kun päättyy, joko sopimuksesta tai vähitellen liueten, niin en sanoisi mitään. Jos taas haluat pysyvän parisuhteen, suunnittelet yhteistä tulevaisuutta ja toivot että te molemmat olette tällä samalla ajatuksella liikenteessä, niin varmaankin suuttuisin ja sen jälkeen kysyisin sekä itseltäni että kumppanilta, että "miksi me olemme yhdessä ja mitä me haluamme tulevaisuudelta". Sen keskustelun jälkeen päättäisin jatkosta.

Vierailija
9/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin suunnittelee kosintaa ja yhteistä tulevaisuutta teille yhdessä ulkomailla, joten nyt järki käteen ja reippaat hyvästit. Hyvä juttu tuossa on ainoastaan se, että ei tarvitse tuon paskiaisen naamaa nähdä ihan heti. Aikanaan sulle löytyy rehellinenkin mies.

Vierailija
10/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ennen kuin tulisin jätetyksi

Vierailija
11/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee tasan kuin haluaa joten tee sinäkin. Jos olisin itse tuossa tilanteessa niin joko jättäisin miehen enkä enää ikinä vastaisi mihinkään puheluihin tai viesteisin, estäisin hänet jne. Tai sitten ensin huutaisin hänen päälleen tuon kaiken vääryyden mitä koen saaneeni hänen osaltaan, ja sitten vasta laittaisin välit poikki enkä vastaisi enää. Teet kuten sinusta tuntuu, sama kai se sille miehelle kun on jättämässä sinut kuitenkin.

Vierailija
12/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt mitä minun kuuluu tehdä. Minä olen jo jättänyt miehen ja sanomiseni sanonut. Hän kuitenkin syyttää minua tästä "riidasta" eikä ero olisi ollut välttämätön, ja tuntuu uskovan että joku muu nainen olisi ottanut tämän kevyemmin että minä ns. Ylireagoin. Siksi kysyin, mitä tekisitte? En kysynyt, mitä minun kuuluu tehdä.

Vierailija
13/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että jokainen ihminen loukkaantuu ja laittaa suhteen poikki tuommoisesta.

Vierailija
14/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt mitä minun kuuluu tehdä. Minä olen jo jättänyt miehen ja sanomiseni sanonut. Hän kuitenkin syyttää minua tästä "riidasta" eikä ero olisi ollut välttämätön, ja tuntuu uskovan että joku muu nainen olisi ottanut tämän kevyemmin että minä ns. Ylireagoin. Siksi kysyin, mitä tekisitte? En kysynyt, mitä minun kuuluu tehdä.

No teit kuten olisin itse tehnyt, Sen lisäksi kannattais estää se mies puhelimesta ettei pääse syyttelemään sua, koska itse tämän aiheutti olemassa epärehellinen.

Vierailija
15/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.... mikä ihmeen katastrofi miehelle nyt tuosta tuli? Meinaan eroattehan te joka tapauksessa, kun hän muuttaa sinne toiselle puolelle maapalloa.

Minua tuo kyllä loukkaisi, ja siis siksi, että hän on salaillut asiaa.

Vierailija
16/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten numero 11 ehdotti: mies estolistalle ja en vastaisi enää hänen viesteihin/ puheluihin. En reagoisi miehen syytöksiin vaan kylmästi välit poikki.

Ei ole mitään syytä pitää tuota miestä elämässä, joten hänen mielipiteellään erosta ei ole mitään väliä.

Vierailija
17/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin hyväksyä miehen lähdön, mutta en salailua. Ihan samalla tavalla olisin tehnyt, mutta olisin reagoinut eri tavalla, jos mies olisi ollut asiasta avoin. En kuitenkaan haluaisi olla uran este, mutta salailu kertoo luottamuspulasta ja parisuhde ei toimi, jos luottamusta ei ole. Nyt tekisin  niin, että estäisin miehen mistä voin ja antaisin olla. En vastaisi viesteihin mitään. 

Vierailija
18/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea kuvitella tuollaista tilannetta omalle kohdalle, koska meillä on sen verran tiivis parisuhde ettei salassa voisi moista suunnitella. En tiedä, ehkä olisin ihmeissäni miehen rohkeudesta.

Vierailija
19/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en hyväksy juuri tätä valehtelua ja selän takana vehkeilyä. Olen miettinyt onko mies ihan normaali. Hän aina onnistuu olemaan itse se uhri ja valheille ei tule loppua. Mutta kyllö jossain vaiheessa se paskanpuhuminen ei vaan uppoa kuuntelijaan enää.

Vierailija
20/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaikea kuvitella tuollaista tilannetta omalle kohdalle, koska meillä on sen verran tiivis parisuhde ettei salassa voisi moista suunnitella. En tiedä, ehkä olisin ihmeissäni miehen rohkeudesta.

Valehtelijan kanssa ei saa aikaan normaalia läheisyyttä parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi