Mitä tekisitte kun saisitte tietää että mies suunnittelee ulkomaille muuttoa yksin selkänne takana?
Kun paljastuisi että on työlupaa yms anottu toiselta puolelta maapalloa eikä minulle ole kerrottu mitään vaan asia paljastuu minulle ja siitä seuraa katastrofi miehelle, eli selittelyä valheita ja riitoja. Miten tuohon pitäisi teidän mielestänne reagoida?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea kuvitella tuollaista tilannetta omalle kohdalle, koska meillä on sen verran tiivis parisuhde ettei salassa voisi moista suunnitella. En tiedä, ehkä olisin ihmeissäni miehen rohkeudesta.
Valehtelijan kanssa ei saa aikaan normaalia läheisyyttä parisuhteeseen.
Se on todella helpottavaa, jos ja kun pääsee irti huonosta parisuhteesta. Ja kun kohtaa hyvän ihmisen, jonka kanssa luo toimivan parisuhteen niin on kuin olisi uusi ihminen ja saa huomata kuinka erilaisia ihmisiä voikaan olla olemassa ja kuinka sairaassa parisuhteessa aikaisemmin oli.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kysyin, mitä tekisitte? En kysynyt, mitä minun kuuluu tehdä.
Mitä hyötyä sinulle on jonkun anonyymin ihmisen tekemisistä tai tekemättä jättämisestä samanlaisen asian suhteen, jos et minkäänlaista vinkkiä tai apua tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies teki noin exälleen tosin olivat aviossa.
Löysitpä helmen.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin ennen kuin tulisin jätetyksi
Mitähän (naisten)logiikkaa tuossa sitten on? Lopputulos kun on molemmissa tapauksissa sama. Vai onko tärkeää päästä läpsäisemään ensin?
23, en ole ap, mutta vähän ihmettelen tuota kommenttiasi. Miksi kuvittelet, että sinä osasisit jotenkin neuvoa ap:ta? Hän on kertonut tilanteesta hyvin niukasti ja on varmaan ihan tavallisella älykkyydellä varustettu ihminen, joka on omaa elämäänsä varmasti ajatellut ja ruotinut hitosti enemmän kuin mihin sinä ikinä netitse kykenet. Miksi luulet, että sinulla tai kenelläkään olisi tuohon mitään relevanttia neuvoa?
Sen sijaan hän nyt haluaa mielipiteitä siitä, miten muut olisivat tuohon asetelmaan reagoineet - koska miehen mielestä hänen suuttumisensa oli ylireagointia.
Vierailija kirjoitti:
23, en ole ap, mutta vähän ihmettelen tuota kommenttiasi. Miksi kuvittelet, että sinä osasisit jotenkin neuvoa ap:ta? Hän on kertonut tilanteesta hyvin niukasti ja on varmaan ihan tavallisella älykkyydellä varustettu ihminen, joka on omaa elämäänsä varmasti ajatellut ja ruotinut hitosti enemmän kuin mihin sinä ikinä netitse kykenet. Miksi luulet, että sinulla tai kenelläkään olisi tuohon mitään relevanttia neuvoa?
Sen sijaan hän nyt haluaa mielipiteitä siitä, miten muut olisivat tuohon asetelmaan reagoineet - koska miehen mielestä hänen suuttumisensa oli ylireagointia.
Hän sanoo jo tehneensä päätöksensä. Mitä väliä vaihtoehdoilla enää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo jo tehneensä päätöksensä. Mitä väliä vaihtoehdoilla enää on?
Oletko vähän yksinkertainen? Et ymmärrä selvää suomea?
Mun mies teki noin exälleen tosin olivat aviossa. Exä seurasi miestä. Lopullinen ero tuli hyvin nopsaan. Olis kannattanut jäädä kotiin sen exän. Suhde oli kumminkin jo loppu jos mies on valmis lähtemään joka tapauksessa sanoo nainen mitä sanoo.