Mies käy käytöstapakurssilla, mutta käytös ei ole muuttunut mihinkään!!
Ei ole provo. Mies joutui työttömyyden vuoksi pakkokurssille ja valintoina olivat joko joko tule taitavaksi työnhakijaksi-kurssi tai käytöskurssi, joka lupaa kympin tasoisen käytöksen.
Mies valitsi minun pyynnöstä tuon käytöstapakurssin.
Koska hän on kaljotteleva ja työstä lusmuilija. Hänellä on myöskin sivistys ja käytöstavat hukassa.
Mies on nyt käynyt kurssilla kaksi viikkoa kolmena päivänä viikossa, mutta mikään ei ole muuttunut.
Kun kysyn, että mitä siellä on tehty niin ei jaksa puhua koko aiheesta.
Ilmeisesti kurssista ei taida olla hyötyä, kun mies ei ole halukas hyödyntämään noita oppeja tosielämässä.
Kommentit (18)
No miksi ihmeessä et ITSE opeta tapoja?
Saisit mieleisesi tuloksen...
Missä on tuollainen kurssi? Haluaisin päästä tuonne.
Kannattaa jo kumppania valitessa varmistaa, että myös käytöstavat ovat hallussa.
Ei vanha koirakaan jne.
Ap, järjestätkö provokursseja?
Tämä on aika hyvä...
Miehen käytös ei ole muuttunut, mutta kurssin vetäjä on oppinut sujuvasti kiskaisemaan potun hapanta ja leipomaan lättyyn arvostelijoita.
Ei kolme päivää viikossa riitä mihinkään, ehei!
Kyllä siellä pitää pahimpien tapausten käydä joka päivä, myös viikonloppuisin.
Lisäksi kotona ja "kentällä" tehtävät harjoitukset sekä toistot; Toisto on tässä se taikasana!
Vierailija kirjoitti:
Missä on tuollainen kurssi? Haluaisin päästä tuonne.
Niin missä? Eikö ap nyt vastaa, kun se on kurssi on hänen mielikuvituksessaan.
Ehkä miehesi tarvitsee jonkin erityisluokan? Tai ehkä se käytöstapakurssi ei anna riittävästi tukea opiskeluun? Onkohan niitä sellaisia kursseja/kouluja, joita käydään esim. 2-3 vuotta? Ja sen jälkeen voi hakea yliopiston käytöstapakurssille.
Onko tarjolla myös huolellisuuskursseja?
Taitaa käydä naureskelemassa.
Käytöstapakurssi voi olla myös business-maailmaan liittyvä eli yli hilseen tai sitten täysin pelleilyksi vedetty "koulutus" tai sitten mies ei käy siellä päinkään.
Lähti että osaa sulle oikein opettaa käytöstapoja.
Jaahas; Joku otti tämän(kin) sitten taas tosissaan😆
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä et ITSE opeta tapoja?
Saisit mieleisesi tuloksen...
Alapeukuttajat eivät ymmärtäneet vitsiä🙄
🤣