Onko laiha nainen liikaa vaadittu jos on itse lihava?
Kyse on nyt siitä, että itselleni kelpaa vain naiset, jotka eivät ole ylipainoisia, koska en vain yksinkertaisesti pidä ylipainoisia naisia seksikkäinä, mikä on ongelma koska seksi on mielestäni tärkeää parisuhteessa. Ja itsehän olen ylipainoinen mikä tekee tilanteesta kiusallista, koska olen ollut treffeillä netin kautta ja vastaan on tullut naisia, jotka näyttävät profiilikuvassaan normaalilta, mutta livenä on sitten melko suurehkoja noin niinkuin lievästi sanottuna, ja vaikka yrittäisin kuinka kohteliaasti sanoa, että pidän laihoista naisista, niin sieltä se raivokohtaus tulee ja melkein joka kerta "luuletko itse olevasi jotenkin seksikäs mun silmissä" tai vastaavaa, koska olen itse myös ylipainoinen. Ja itselläni on siis polvivamma, jonka takia en pysty treenaamaan, joten kilot ei tunnu lähtevän. Eli pitäisikö vain tyytyä lihavaan naiseen vai onko minullakin "oikeus" normaalipainoiseen naiseen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla vielä tuo tyhmyys rajoittaa naisen löytämistä.
"Mä en tykkää sun mielipiteistä, joten sä olet ihan tyhmä."
t. Liisa 6v + kymmenet peukuttajat
Laiha tarkoittaa alipainoista ja sairasta. Miksi ap haluaa sairaan naisen?
Ap, paino putoaa kyllä pääasiassa ruokavaliota keventämällä. Liikuntaa ei tarvita lainkaan. Polvivamma on vain tekosyy lihavuudelle.
On liikaa vaadittu. Paitsi tietenkin jos olet vain lievästi ylipainoinen sellaisella lihaksikkaalla tavalla. Löysät läskit on vastenmielisiä, hieno luonne ei silloin auta.
t. laiha nainen
Ihanko tosissas syytät polvivammaa lihavuudestasi?
Kenelläkään ei ole "oikeutta" toiseen ihmiseen. Kaikilla on joka tapauksessa "oikeus" pitää millaisia kriteerejä lystää, toinen asia sitten on, että löytääkö sellaisen.
Tiettävästi läskeistä äijistä tykkääviä normaalipainoisia naisia on olemassa, mutta veikkaan että kysyntä on kyllä suurempi kuin tarjonta.
Vai että polvivamma estää laihtumisen. Taitaa toi sun asenne olla syynä naisettomuuteen.
Toki sulla on oikeus valita kumppanisi miten haluat. On sitten eri asia tuletko kumppania silloin saamaan.
Polvivamma ei ole syy liikkumattomuuteen, ihan näin aiheen vierestä.
Itselläni on kunmassakin lonkassa nivelrikot ja leikkaus edessä. On vaan jo niin pahat ettei ole päästy edes leikkaamaan kun vaikuttavat muuhunkin terveyteen jo juurikin vaikeuttaen liikkumista.
Huomio! Vaikeuttaen. Kykenen salitreeniin ja sellaiseen missä nivelet eivät saa rasitusta liikaa. Sillä minulla on myös reuma ja pienikin rasitus lonkkiin aiheuttaa myös tulehduksen lonkkiin, mikä invalidisoi minut 1-2viikon ajaksi niin etten pääse edes kauppaan.
Etsinkin aktiivisesti tapoja liikkua. Kävelen rauhallisesti aina kun voin ja ostinpa crosstrainerinkin, mutta se kävi lonkille. Nyt olen päättänyt ostaa sen twist and shape laitteen kun se ei kaiken järjen mukaan rasita niveliä.
Sillä liikkuisin kunnes olen leikkauksesta toipunut, jonka jälkeen pääsisin hiljalleen kokeilemaan muutakin liikuntaa. Myös uinti on mitä mainioin kun on nivelissä vikaa.
Itsellä myöskin ihosairaus mikä rajaa uinnin minulta nyt pois, mutta aikanaan harrastin kilpauintia ja voin sanoa, että vesi muokkaa vartalosta kauniin.
Eli etsi itsellesi iloa tuova liikuntamuoto mikä ei rasita polvea liikaa niin voit itsekin olla normaalipainoinen jolloin omat kriteerisi eivät itsesi mielestä tunnu epäsopivilta ja voisit vapautunein mielin valita kumppania ehdokkaista.
Olen ollut hoikka ja olen ollut lihavampi. Mieheni ovat olleet yleensä hoikkia, tai treenattuja. Ihan minusta ovat tykänneet, ja kropastani on se ollut muuttuvaisena millainen tahansa. Nykyinen mies on hottis, vaikka vatsaa kyllä löytyy jonninverran. Innostui nyt sitä sitten pienentämään, jotta kohta on taas hoikka, reenattu mies mulla :D Itse olen ylipainon alarajoilla tällä hetkellä. Idea tässä on se, että kumppani kelpaa sellaisena kuin sattuu olemaan. Siinä sitten voi tapahtua kaikenlaista ;)
Eräs kaverini on yli 40-vuotias mies. Käy omien sanojensa mukaan salilla aktiivisesti, mutta omaan silmääni hän kyllä näytää vähän plösähtäneeltä ikäiseltään mieheltä. On leuan alla helttaa, ja ja vatsaakin löytyy. Jätti pitkäaikaisen naisystävänsä pari vuotta sitten, koska halusi saada timmimmän. Mites kävi? Eksänsä löysi -oikeasti-treenatun miehen, pitemmän kuin tämä kaverini, ja ihan rehellisesti komeammankin, plus luonne on täyttä kultaa. Rakastaa tätä "lihavaa" naistansa kuin hullu puuroa. Nainen muuten ei edes ole mikään armoton läski, mutta silti kaverilleni liian lihava.. Tämä kaverini pyöri deittipalstoilla, mutta aina oli emäntä iian lihava tai hoikkanakin liian vähän treenattu. Sitten alkoi tutustumaan ulkomaantarjontaan, jos thaikkulasta löytyisi pieni siro nainen vierelle. Ongelma noissa taas oli se että olis pitänyt panostaa liikaa rahaa matusteluun sun muuhun.
Yksin on hän, edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt siitä, että itselleni kelpaa vain naiset, jotka eivät ole ylipainoisia, koska en vain yksinkertaisesti pidä ylipainoisia naisia seksikkäinä, mikä on ongelma koska seksi on mielestäni tärkeää parisuhteessa. Ja itsehän olen ylipainoinen mikä tekee tilanteesta kiusallista, koska olen ollut treffeillä netin kautta ja vastaan on tullut naisia, jotka näyttävät profiilikuvassaan normaalilta, mutta livenä on sitten melko suurehkoja noin niinkuin lievästi sanottuna, ja vaikka yrittäisin kuinka kohteliaasti sanoa, että pidän laihoista naisista, niin sieltä se raivokohtaus tulee ja melkein joka kerta "luuletko itse olevasi jotenkin seksikäs mun silmissä" tai vastaavaa, koska olen itse myös ylipainoinen. Ja itselläni on siis polvivamma, jonka takia en pysty treenaamaan, joten kilot ei tunnu lähtevän. Eli pitäisikö vain tyytyä lihavaan naiseen vai onko minullakin "oikeus" normaalipainoiseen naiseen?
siis ei morjens!! :D Nauroin vedet silmissä tälle. Ootko harkinnu jotain stand up-komiikkaa tai vastaavaa? Ainesta olisi.
Ihrikset on rumia, niin miehet kuin naisetkin. Ja ihan terveydellisistä syistä kannattaa laihtua. Läskit ämmät vaahtoaa täällä palstalla, mutta kyse on vain läskien proamisesta, jotka kannattaa jättää omaan arvoonsa.
No kyllähän sitä voi haluta, mutta eri asiaa haluaako tällainen nainen sinua. Yleensä painostaan, kunnostaan ja terveydestään huolta pitävät ovat kiinnostuneita samanlaisista ihmisistä. Monet pyörätuolissakin olevat ihmiset pystyvät treenaamaan. Se on omasta kiinnostuksesta kiinni. Eli pyydä apua, jos et itse tiedä miten päästä hyvään kuntoon polvivammasta huolimatta. Ehkä sitten kun näet itsekin vaivaa fyysisen kuntosi eteen, hyväkroppaiset naisetkin sinusta kiinnostuvat. Nyt olet vain pulskistunut, laiska ja itsesäälissä rypevä ukkeli, joka luulee olevansa oikeutettu parempaan, mitä itse on. Miksi kunnostaan huolehtiva kiinnostuisi sellaisesta ihmisestä, joka käyttää polvivammaa tekosyynä täydelliseen rupsahtamiseensa?
On oikeus. Jotkut hoikat miehet pitävät lihavista naisista ja toisinpäin. Eivät ne kilot kerro ihmisestä kun mieltymyksiä on oikeasti monia. Tämän olen nyt yli 35 vuotiaana oppinut vaikka sitä ei nuorempana millään meinnannut uskoa. 20 vuotiaana luulee asioiden olevan mustavalkoisia ja ihmiset voivat jopa valita puolison yleisen mielipiteen mukaan ei niin mikä itseä miellyttää.
Toinen on se että paino voi vaihdella elämän eri vaiheissa ja lihavasta voi tulla laiha ja toisinpäin. Paino kun ei ole pysyvä fyysinen ominaisuus.
Mitä jos hoikka vaimosi saa polvivamman, ei pysty liikkumaan ja lihoo? Ulkonäön ei kannata antaa olla pääkriteeri parinvalinnassa, koska sillä on tapana muuttua ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä voi haluta, mutta eri asiaa haluaako tällainen nainen sinua. Yleensä painostaan, kunnostaan ja terveydestään huolta pitävät ovat kiinnostuneita samanlaisista ihmisistä. Monet pyörätuolissakin olevat ihmiset pystyvät treenaamaan. Se on omasta kiinnostuksesta kiinni. Eli pyydä apua, jos et itse tiedä miten päästä hyvään kuntoon polvivammasta huolimatta. Ehkä sitten kun näet itsekin vaivaa fyysisen kuntosi eteen, hyväkroppaiset naisetkin sinusta kiinnostuvat. Nyt olet vain pulskistunut, laiska ja itsesäälissä rypevä ukkeli, joka luulee olevansa oikeutettu parempaan, mitä itse on. Miksi kunnostaan huolehtiva kiinnostuisi sellaisesta ihmisestä, joka käyttää polvivammaa tekosyynä täydelliseen rupsahtamiseensa?
Hoikka ei ole sama kuin treenattu :) Hoikka voi olla harrastatta liikuntaa. Ap ei maininnut treenattua kroppaa vaan hoikan.
Oudosti Suomessa luullaan niiden olevan synonyymejä...
Minä en naisena ainakaan pystyisi enkä haluaisi seurustella lihavan kanssa. Lihavat on etovia hikineen ja hautuneine taipeineen. Yih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ei ole sama kuin treenattu :) Hoikka voi olla harrastatta liikuntaa. Ap ei maininnut treenattua kroppaa vaan hoikan.
Oudosti Suomessa luullaan niiden olevan synonyymejä...
Joo, no hoikat treenaamattomatkin osaavat pitää sopivasta energian saannista suhteessa liikkumiseensa sen verran huolta, etteivät liho ylipainoisiksi. Eli jollakin tasolla joka tapauksessa ovat kiinnostuneempia ulkonäöstään, kunnostaan ja terveydestään enemmän kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla vielä tuo tyhmyys rajoittaa naisen löytämistä.
Minkälaisin perustein haukut aloittajaa tyhmäksi? Siksikö että hänellä on tietyt kriteerit naiselle? Olet lapsellinen ihminen.
Aloittajan polvivamma ei voi olla pelkästään syy ylipainolle. Jos ei pysty paljon liikkumaan, silloin katsotaan mitä, milloin ja kuinka paljon sinne vatsalaukkuun mätetään sitä ruokaa.
Voi olla että se ylipainokaan ei ole kaikille naisille ylivoimaista vaan se sohvaperunana olo "koska polvivamma".
Tämä on niin totta kuin olla ja voi..