Onko laiha nainen liikaa vaadittu jos on itse lihava?
Kyse on nyt siitä, että itselleni kelpaa vain naiset, jotka eivät ole ylipainoisia, koska en vain yksinkertaisesti pidä ylipainoisia naisia seksikkäinä, mikä on ongelma koska seksi on mielestäni tärkeää parisuhteessa. Ja itsehän olen ylipainoinen mikä tekee tilanteesta kiusallista, koska olen ollut treffeillä netin kautta ja vastaan on tullut naisia, jotka näyttävät profiilikuvassaan normaalilta, mutta livenä on sitten melko suurehkoja noin niinkuin lievästi sanottuna, ja vaikka yrittäisin kuinka kohteliaasti sanoa, että pidän laihoista naisista, niin sieltä se raivokohtaus tulee ja melkein joka kerta "luuletko itse olevasi jotenkin seksikäs mun silmissä" tai vastaavaa, koska olen itse myös ylipainoinen. Ja itselläni on siis polvivamma, jonka takia en pysty treenaamaan, joten kilot ei tunnu lähtevän. Eli pitäisikö vain tyytyä lihavaan naiseen vai onko minullakin "oikeus" normaalipainoiseen naiseen?
Kommentit (65)
Jotkut käsittivät väärin, en syytä lihavuudestani polvivammaa, syytän sitä vain siitä, että en pysty laihtumaan lyhyellä aikavälillä, laihuus on tässä se tavoite, koska lihavuudessa ei ole mitään kaunista. Ap
Laihduta ja aloita hoikan naisen etsintä vasta sitten. Nyt teet vain pellen, kuten aloituksestasi kävi ilmi.
Polvivamma ei estä laihdutamista. Tiedän ihan omasta kokemuksestani. Itselläni oli molemmissa polvissa kremppaa, jota ylipaino vain pahensi. Tein ammattilaisen kanssa itselleni tiukan ja terveellisen ruokailusuunnitelman, josta ryhdyin pitämään kiinni ja aloitin intensiivisen vesijuoksun harrastamisen. Vesijuoksuunkin tehtiin kunnollinen suunnitelma ja kirjasin liikuntapäiväkirjaani rehellisesti jokaisen liikuntasuorituksen. Lähinnä siis harrastin vesijuoksua, uintia ja kuntopyöräilyä. Ruokavaliolla ja liikunnalla sain pudotettua painoni normaaleihin lukemiin ja sen myötä myös polvikivut helpottivat. Nyt pystyn myös tekemään melko pitkiä kävelylenkkejä ja harrastamaan muutakin kevyttä liikuntaa, joten normaalipaino on ollut suht helppoa ylläpitää.
Jos siis oikeasti haluat laihtua normaaleihin mittoihin, älä syytä polveasi, vaan tee asialle jotain.
Itse olen hoikka nainen ja voisin ihan hyvin olla ylipainoisen miehen kanssa. Tai normaalipainoisen tai vaikka alipainoisen. Enemmän mulle on tärkeää millanen ihminen se on.
Sinulla on kaikki mahdollisuudet löytää hoikka nainen, olettaen että se on oikeasti pääkriteerisi. Muissa kriteereissä joudutkin luultavasti hölläämään aika paljon, onko esimerkiksi ikä miten merkittävä asia?
Itse en yhtään ymmärrä ulkonäön vahvaa roolia parinvalinnassa. Omat kumppanini ovat aina olleet yleisellä ja omallakin mittakaavalla aika normaalin näköisiä, mutta siihen sisimpään rakastuminen on tehnyt heitä maailman komeimman näköisiä.