Onko laiha nainen liikaa vaadittu jos on itse lihava?
Kyse on nyt siitä, että itselleni kelpaa vain naiset, jotka eivät ole ylipainoisia, koska en vain yksinkertaisesti pidä ylipainoisia naisia seksikkäinä, mikä on ongelma koska seksi on mielestäni tärkeää parisuhteessa. Ja itsehän olen ylipainoinen mikä tekee tilanteesta kiusallista, koska olen ollut treffeillä netin kautta ja vastaan on tullut naisia, jotka näyttävät profiilikuvassaan normaalilta, mutta livenä on sitten melko suurehkoja noin niinkuin lievästi sanottuna, ja vaikka yrittäisin kuinka kohteliaasti sanoa, että pidän laihoista naisista, niin sieltä se raivokohtaus tulee ja melkein joka kerta "luuletko itse olevasi jotenkin seksikäs mun silmissä" tai vastaavaa, koska olen itse myös ylipainoinen. Ja itselläni on siis polvivamma, jonka takia en pysty treenaamaan, joten kilot ei tunnu lähtevän. Eli pitäisikö vain tyytyä lihavaan naiseen vai onko minullakin "oikeus" normaalipainoiseen naiseen?
Kommentit (65)
Itsellä vähän sama juttu. Hoikat nyt vaan sattuu vetoamaan enemmän.
Koen silti että minulla ei ole "oikeutta" naiseen joka on pitänyt itsensä hyvässä kunnossa. Niin siksi en edes yritä. Aloin laihduttamaan ja onkin jo 15kg lähtenyt. Niin ehkäpä se joskus vielä löytyisi minullekin sellainen rakkaustarina.
No onko maailmassa yhtään lihavaa miestä, jolla on hoikka nainen?
Kyllähän jotkut normaalipainoiset naiset pitävät isoista miehistä. Täytyy vain löytää se oikea.
Jos haluat saada painoasi laskemaan, saattaisi uinti olla sinulle hyvä liikuntamuoto polvivammasta huolimatta. Aluksi esim. pari kertaa viikossa 500m kerrallaan ja siitä kunnon kohottua pidempiä matkoja viikottaisia käyntikertoja lisäten.
Sinulla vielä tuo tyhmyys rajoittaa naisen löytämistä.
Saat mitä saat... Mutta ei ehkä kannata niille treffikumppaneille möläyttää mielipiteitäsi heidän painostaan. Totea mielummin, että kemiat ei ehkä kohtaa tms. Mutta turha on naisia syyllistää "oisin sut ottanut, jos olisit laihempi, haluisitko laihduttaa".. Ehkäpä heillä ei kilot lähde yhtään sen helpommin kuin sinullakaan...
Voi olla vaikeeta, mutta ei mahdotonta. Ite olen 165/55 ja oma mies on nykyään reilusti ylipainoinen. Oli kyllä tukeva jo silloin, kun tavattiin. Ihastuin hänen luonteeseen ajan kanssa, siihen miten hän kohteli muita ihmisiä ja hän oli lapsensa lähivanhempi. Itsellänikin oli yksi lapsi. Mies ihastui välittömästi, itselläni meni tovi. Mutta nyt siis ollaan oltu vajaa 10v yhdessä ja pidän miestäni ihanana ja seksikkäänä. En varmaan enää edes tottuisi lainaan mieheen. 😀 Eli voi olla mahdollista, mutta sun täytyy kyllä sitten muilta osin olla huippu tyyppi...
Mä olen lihava nainen jolla on hoikka mies. Kyllä on oikeus hoikkaan puolisoon.
Sitä olen juuri tehnytkin, ja haluankin olla normaalipainoinen, en kyllä tiedä auttaako se yhtään naisen löytämisessä mutta ainakaan en olisi tekopyhä, kuitenkin tuo laihduttaminen on piinallisen hidasta tästä kevyestä treenaamisesta huolimatta. Kävely onnistuu, mutta matkan pidentäminen ei, koska pitää tietää milloin on hyvä lopettaa.
Sinulla on oikeus omiin kriteereihisi. Mutta vastaavasti naisilla on myös oikeus omiin kriteereihinsä ja heilläkin voi olla se laihuus kriteerinä, ihan yhtälailla. Jos sulla on kovin tiukat kriteerit -> jäät yksin.
Oikeus? Mieti mieluummin onko mahdollisuus.
Onnistuu se toisinkinpäin. Tiedän monta pariskuntaa, jossa mies on laiha ja nainen ylipainoinen. Ja mies tuntuu jumaloivan naistaan..
Riippuu täysin siitä miten varakas olet.
Älä syytä polvivammaa, pystyt hyvin laihduttamaan ja treenamaan vaikka ei olisi jalkojakaan. Pelkästään tahdosta kiinni.
Miten niin oikeus? Kenelläkään ei ole oikeutta keneenkään toiseen, oli minkä painoinen hyvänsä. Ihme juttuja. Mitä oikein luulette itsestänne?
Ei ole. Koska lihaville naisille sanotaan, että pitää katsoa kumppania vain läskimiehistä, niin kyllä se sama pätee toisinkin päin.
Vaatia saa mitä huvittaa, eri asia saako.
On oikeus ja en näe mitenkään mahdottomana, että laihan naisen saisitkin.
Laihuus on vain yksi kriteeri. Tosin jos olet itse tyhmä, lihava, laiska ja ruma, voi olla vaikea saada älykästä ja laihaa kaunotarta.
Exvaimoni piti paksuista kuten minä 180/100 vaikka itse oli hoikka. Seurustelin pitkään niiden kanssa joka oli 156/43 ja nyt naisystäväni on 163/55. Eli kyllä, kaiken kokoiset voivat olla yhdessä. Itsekin pidän hoikista enemmän. Lopullisesti kuitenkin ratkaisee se mitä on pään sisällä.
Hyvä kunto on tärkeä on sitten paksu tai laiha.
Totta kai. Nyt vaan sun pitää löytää nainen, joka kiihottuu lihavasta ja tyhmästä miehestä sängyssä.
Totta kai sinulla on oikeus.
Minäkin pidän vain hoikista tai treenatuista miehistä, vaikka minulla on ylipainoa. Lihavat miehet ovat mielestäni vastenmielisiä.
N
Sinulla on OIKEUS valita kumppanisi ihan millä tahansa kriteereillä.