Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit miehen käytöksestä?

Itken
07.01.2017 |

Eli poltin tänään jalkani todella pahasti ja terveyskeskuksesta käskettiin huomenna tulla takaisin vaihtamaan siteet ja kartoittamaan tilanne ja antaa sairaslomaa.

Autoni meni pakkasesta rikki ja sovittiin että mies vie mut lääkäriin koska matkaa sinne minulta 30km. No tänään kyselin että tuleeko jo tänään hakemaan ja voisin olla yötä hänen luona ja kävellä aamulla lääkäriin niin ei joudu aamulla hakemaan niin mies sanoi että aamulla ei oikein sovi ja hän on aivan loppu kun töissä niin raskasta tänään ettei voi tulla hakemaan!!

Olin ihan järkyttynyt ja en osannut vastata mitään. Sitten tulee viestiä kun hänen lapsensa on kovassa kuumeessa ei voi ottaa sitä autoon ja ei siis nyt ainakaan tule minua hakemaan.

Nyt itken täällä yksin ja itkettää tän kirjoittaminenkin :( Jalka sattuu todella paljon, bussit ei kulje viikonloppuna ja mulla ei kavereita tai perhettä. Maanantaina pääsen täältä töihin mutta mulla ei ole sairaslomatodistusta ja jalkaa pitäisi huomenna katsoa lääkärin.

Valitanko turhasta miehelle? Kysyin että miksi ei voi viedä lasta hetkeksi äidilleen niin voisi hakea mut mutta lapsen äiti ei aijo ottaa. Mies olisi myös voinut viedä lapsen omalle äidilleen tai veljelleen siksi aikaa että saa mut haettua mutta ei..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taitaa olla muuta säätöä. Ota vaikka taksi sinne terkkariin.

Vierailija
2/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi? Ihan ymmärrettävää ja suotavaakin ettei kuumeista lasta lähde kuljettamaan mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin yksinkertaisesti, ettet kovin korkealle yllä tärkeysjärjestyksessään :(

Vierailija
4/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mieskään mikään taksi ole ja on tärkeämpää huolehtia omasta (sairaasta) lapsesta, jota on ihan turha kuljetella äidille tai mihinkään kuumeessa. Miksei sovi aamulla?

Taksilla pääset kyllä.

Vierailija
5/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä yksi mies sinun ainoa yhteyshenkilö muuhun maailmaan?

Vierailija
6/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi maksaa sunnuntaina niin paljon ettei minulla ole rahaa :( Ja sitten vielä takaisin. Olen lähihoitaja niin palkka on mikä on.

Totta kai mies ei ole taksi mutta jos asiat olisi ollut päin vastoin nii olisin kutsunut äidin katsomaan lasta hetkeksi tai sen veljen kun asuvat lähellä tai vienyt sinne. Ja jos oikein ymmärsin niin taisivat juuri lähteä äidiltään eli on sitä ennen voinut mut hakea.

Nyt kyselee että miten saa lapsensa olon paremmaksi. Ei tekisi mieli vastata kun ei miestä kiinnosta sekään että mulla niin pahat kivut että oksettaa ja en edes pääse lääkäriin ja maanantaina joudun töihin kun en sairaslomalappua saa.

Vierailija
7/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta turha itsesäälinen volina ja menet taksilla sinne lääkäriin! Miehellä on paljon tärkeämpiäkin juttuja kuin sinun kinttusi. Ilmaista kyytiä sinä vain siellä haluaisit, miehestä ei muuten mitään väliä... Loinen.

Vierailija
8/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiedä miksi ei sovi aamulla. Luultavasti kun oli töissä niin ei viitsi minun takia lähteä ajamaan niin aikaisin

Vierailija
9/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin suhdettanne. Mene taksilla ja pistä mies kiertoon, uutta kehiin.

Vierailija
10/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät ole elossa enää ja kavereita ei pahemmin ole tai sellaisia kuka jaksaisi rahaakaan vastaan mua täältä hakea. Bensaa lupasin miehellekin maksaa mutta mulla ei ole rahaa niin paljon että sunnuntaina voisin maksaa taksit edes takaisin.

Tuntuu pahalta sillä jos miehellä sama tilanne niin olisin tietenkin jättänyt lapsen äidille kun siellä juuri olivat ja käynyt minut nopeesti hakemassa.

Tosin en edes tiedä onko lapsi oikeesti kipeä. Sillä mieshän jo aijemmin ilmoitti että ei jaksa tulla hakemaan kun töissä rankkaa ja aamulla ei tuu.

:(

Vierailija
11/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella ihanalta ja sympaattiselta mieheltä. Pidä tuosta kiinni!

Eikö sinulla ole ketään muuta tuttua, esim joku naapuri joka voisi nyt hätätapauksessa kuskata sinua? Ja maksat bensat tietenkin.

Taksilla pääsee myös, vaikka onkin hieman hintavaa.

Vierailija
12/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään enää. Voit mielestäni hyvin laittaa viestin että olet ärsyyntynyt että sovitte jo kyydistä, sinulla on tärkeä meno lääkäriin ja nyt et pääse millään. Älä ala puhelinlääkäriksi jos vastavuoroisesti ei tule edes pahoitteluja tai kunnollisia selityksiä.

Paskamainen äijä.

Sinuna en vastaisi mitään enää mihinkään tänään enkä huomenna.

Vierailija
13/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lapsi on kipeä. Nyt joko otat sen taksin ja tingit muusta, tai sitten menet lääkäriin vasta maanantaina julkisilla. Ilmoita töihin etukäteen, että lääkärintodistus tulee jälkikäteen.

Vierailija
14/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Olisit siis halunnut miehen ajelevan ensin hakemaan sinut, sitten kotiinsa. Siitä sitten myös luonnollisesti paluukyyti ja takaisin, joten 30 km x 4 olisi mies saanut ajella vapaa-aikanaan? Ei se ilmaista miehellekään ole ja aikaa siinä menee ihan tuhottomasti myös. Kaivahan siis kuvettasi taksiin tai voithan toki joltakin muulta yrittää pummia kyytiä.

Vierailija
15/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista en tiedä itkenkö palovamman kivun takia vai miehen :( Tuntuu niin petetyltä kun ei ole kyse mistään pikku vammasta. Tähän palovammaan siis lensi tulikuumaa paloöljyä ja verenmyrkytyksen vaara suuri.

Ja olisin miehelle maksanut bensat edelleen ja suunnitelmissa olisi ollut jäädä yöksi niin ei olisi joutunut viemään minua enää mihinkään.

Vierailija
16/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken kirjoitti:

Vanhempani eivät ole elossa enää ja kavereita ei pahemmin ole tai sellaisia kuka jaksaisi rahaakaan vastaan mua täältä hakea. Bensaa lupasin miehellekin maksaa mutta mulla ei ole rahaa niin paljon että sunnuntaina voisin maksaa taksit edes takaisin.

Tuntuu pahalta sillä jos miehellä sama tilanne niin olisin tietenkin jättänyt lapsen äidille kun siellä juuri olivat ja käynyt minut nopeesti hakemassa.

Tosin en edes tiedä onko lapsi oikeesti kipeä. Sillä mieshän jo aijemmin ilmoitti että ei jaksa tulla hakemaan kun töissä rankkaa ja aamulla ei tuu.

Ehkä kerran vielä kysyisin mieheltä että olisiko hänellä mitään ideoita miten pääsisit lääkäriin kun bussit ei kulje ja taksiin ei ole varaa, eikä ketään tuttua joka voisi kuskata. Että olisiko miehellä joku tuttu/sukulainen joka voisi tehdä palveluksen, kun hätätapaus on ja kunhan maksat bensat jne. Vastauksesta sitten näet että kannattaako tuollaista enää katsella. Ei kovin hyvältä vaikuta.

Miksi et mene maanantaina sinne terveyskeskukseen, ilmoitat töihin että käyt siellä ja jos et saa saikkua niin tulet sen jälkeen heti töihin.

Vierailija
17/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö anteeksi ettei tehnyt kuten olitte sopineet?

Vierailija
18/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelataksi ei maksa niin paljon

Vierailija
19/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itken kirjoitti:

Ehkä kerran vielä kysyisin mieheltä että olisiko hänellä mitään ideoita miten pääsisit lääkäriin kun bussit ei kulje ja taksiin ei ole varaa, eikä ketään tuttua joka voisi kuskata. Että olisiko miehellä joku tuttu/sukulainen joka voisi tehdä palveluksen, kun hätätapaus on ja kunhan maksat bensat jne. Vastauksesta sitten näet että kannattaako tuollaista enää katsella. Ei kovin hyvältä vaikuta.

Miksi et mene maanantaina sinne terveyskeskukseen, ilmoitat töihin että käyt siellä ja jos et saa saikkua niin tulet sen jälkeen heti töihin.

No jos mies ei jättänyt lasta äidilleen vaikka siellä juuri oli ja pyysin hakemaan minua niin miksi vaivaisi sukulaisiaan? Hänen veli asuu 2km päässä ja voisi hänet kutsua katsomaan lasta ja äiti asuu myös vieressä. Eli mies ei vain välitä. Laitti viestiä että harmi kun lapsi kipeä itse kuulemma kestää särkynsä. Eli viittaa kun töissä niin rankkaa.. Hällä väliä mun palanut jalka joka sattuu niin että olen oksentanut koko päivän kun hänellä paikat särkee

Vierailija
20/32 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ-VASTAA-SILLE!