Pahin turistirysä, jossa olet käynyt?
Kommentit (189)
Thaimaan pattaya/hua hin, voi luoja! :O
Pahin turistirysä on kyllä Vatikaani.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä "paha turistirysä" tarkoittaa paikkaa, johon porukkaa houkutellaan, vaikkei siellä oikeasti ole mitään nähtävää. Ja johon pääsystä rahastetaan, mutta paikka on silti pettymys. Joku Rooma on oikeasti mukava paikka, oli siellä turistikausi tai ei. Mutta Singaporen edustalla oli joku helkkarin saari, mistä kerrottiin kaikissa mahdollisissa turistioppaissa, mutta paikka itsessään oli ylirakennettu eikä mitään nähtävää niiden krokotiilien lisäksi ollut. Siis täyttä ajanhukkaa, olisi voinut käydä sen sijasta katsomassa jotain muuta paikkaa ko. kaupungissa.
Sentosa island, otaksun? Rakennettu ranta, likainen vesi jne..
Vierailija kirjoitti:
Santa Park ja koko Joulupukin Pajakylä Rovaniemellä.
Sharm el Sheikh Egyptissä.
Playa del Ingles Kanariansaarilla.
Jos playa del ingles on pahin turistirysä minkä tietää, niin ei ole koskaan käynytkään turistirysässä. ei tartte hurauttaa autolla kuin 5 minuuttia ja pääsee mukavampiin paikkoihin. Ja jotenkin itse olen onnistunut kummasti löytämään sieltä rauhallisia paikkoja minne ei turistin sormi ole löytänyt.
Kävin Indonesian Balilla lähellä Kutaa paikassa nimeltä Seminyak ja no, en siellä ainuttakaan pohjoismaalaista nähnyt mutta pelkkiä rikkaita aussi ja japsituristeja, ei mitään autenttista. Paikallisia näkyi ainoostaan siivoomassa ja vartijoina. Turistirafloja ja putiikkeja.
Pahin turisti rysä. Jaahas. Hmm... vaikea.
En ole koskaan ollut turisi meiningissä.
Tai en halua paljastaa. Jotain muistan joskus nimeä en kerro kaupungista mutta siellä oli niin paljon turisteja että en halua muistaa tai nimetä paikkaa. Törkeä määrä turisteja.
Pariisissa oli kauheat määrät turisteja. Olin pahimpaan turistisesonkiaikaan vieläpä. Mutta ei se haitannut, oli se ihana kaupunki silti. Lähtisin heti uudestaan. Teimme pitkiä kävelyretkiä ympäri kaupunkia ja löytyi sieltä jopa ihan autioita katuja. Matkan jälkeen tulimme Helsinki-Vantaalle aika myöhään illalla ja siellä ei ollut melkein yhtään ihmistä. Otti oikeasti korviin se hiljaisuus. Vaikea kuvailla sitä tunnetta.