Lähdössä baariin ja niin ruma olo:(
ja nää farkut kiristää vyötäröstä ja masentaa ja... voi vittu :((
Kommentit (12)
Vaihda nahkaböösiin niin tahtovat sinua kuin hullu puuroa.
M
Tuttu tunne. Itse jättäisin varmaan menemättä. Tai joisin semmoiset kännit ettei ulkonäkö jaksa enää kiinnostaa.
Vaihda vaatteet joissa on mukava olla? :)
Höh, onko sulla istuvampia housuja? Yleensä mukavat ja hyvännäköset vaatteet tekee hyvän olon, ei pelkästään hyvännäköiset ja ei-mukavat. Itsekin olen lähdössä ulos kohta, ja vaikka oon laittautunu niin aina sitä vähän miettii onko ok, vaatteet, hiukset, yms. Ja toki asiar joihin ei voi vaikuttaa :D eli et ole ainoa jos se yhtään helpottaa. Mun ohje on; nappaa päälle mukavemmat housut, kato ittees peilistä ja sano; "oon upee just näin!" Niinkuin jokainen meistä on :-)
Joo, älä mee sinne baariin, et kuitenkaan saa miestä.
Eikö tänään ole aika hiljaista baarissa, koska moni viettää tipatonta ja vähemmän juhlivat olivat viime viikonloppuna liikkeellä, joten nyt ei jaksa? Vai innoittaako pitkä viikonloppu kuitenkin lähtemään liikkelle? Luulisi pakkasenkin vähän rajoittavan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala en mä sinne miehiä mene iskemään?? Olen varattu muutenkin. Menen tyttöpuolisen kaverin kanssa ISTUMAAN baariin. Ei yökerhoon, vaan baariin. Nyt vaihdoin mukavat farkut jalkaan ja meikkasin vähän vielä ja nyt vähän parempi olo. Ärsyttää vaan, kun näin pakkasilla mun hiukset näyttää kamalilta. Kesäisin mun hiukset laineilee ja näyttää tosi tuuheilta ja hyväkuntosilta, talvella nää on tällastä kuivaa heinää, kunnon lirut...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala en mä sinne miehiä mene iskemään?? Olen varattu muutenkin. Menen tyttöpuolisen kaverin kanssa ISTUMAAN baariin. Ei yökerhoon, vaan baariin. Nyt vaihdoin mukavat farkut jalkaan ja meikkasin vähän vielä ja nyt vähän parempi olo. Ärsyttää vaan, kun näin pakkasilla mun hiukset näyttää kamalilta. Kesäisin mun hiukset laineilee ja näyttää tosi tuuheilta ja hyväkuntosilta, talvella nää on tällastä kuivaa heinää, kunnon lirut...
ap
Kokeile keratiinishampoota ja -hoitoainetta, mulla ainakin auttaa.
Äläs ny ap höpsi,
sä oot kaunis
ja me aaveella rakastetaan sua.
Pidä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Juo itsesi kauniiksi!
en pysty lopettamaan nauramista! XD
kattoo elokuvia ja juo lonkkuu.tuli just saunasta ja viettää koti-illan.äiteen kan ostoksille huomenna.
Juo itsesi kauniiksi!