Tuore Miss Helsinki joutui rasististen kommenttien uhriksi: "Solvaukset alkoivat heti ehdokkuuden jälkeen"
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701062200050226_vi.shtml
tuore miss Helsinki
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko toi oikeesti että joku edes tunnistaisi hänet kassajonossa tai ketään edes kiinnostaa koko kilpailu:D
Kovasti täälläkin näyttää kiinnostavan ja näiden iltasanomien tms. juttujen kommenteissa.
Mulla oli tuolla eri suosikki voittajaksi, mutta en kyllä tätä Sephoraa (mikä lie) rumaksi sanoisi missään nimessä.
Kun itse sanon jotain ihmistä kauniiksi, siihen vaaditaan tosi paljon ja siihen on monta eri vaikuttajaa, mutta sama pätee myös rumuuteen. Toki mielipide kullakin, arvostelu enemmän kuin sallittua kauneuskilpailuissa!
Vierailija kirjoitti:
Kyse on kauneuskilpailuista, joten kommenttia lienee tulee. Itsekin kyllä ihmettelen hieman että näiden missien pitää aina olla jotain etnisiä. Eihän siltä perinteinen suomalaiskaunotar näytä. Täytyy sanoa että voittajalla on kyllä ihan väärät mittasuhteet kasvoissa. Nenä on liian suuri. Ei olisi asiaa malliksi ja eikä varmaan missiksikään. Muissa tytöissä oli sopivampia voittajia vaikka Miss Helsinki ei ole ollut koskaan mikään tasokas kisa. Että silleen.
Ohis, mutta mitä tarkoittaa -lienee tulee- ?????
Jos sen iho olis ollut vaalea niin tolla naamalla se ei olis päässyt edes kisoihin.
Minusta miss Itä-Helsinki -kisat pitäisi järjestää erikseen. Siellä toi likka olis vois oikeestikin pärjätä.
Helsinkiläiset naiset on aika rumia, jos toi on teidän kaunein.
Todella huono kuvaaja tai meikkaaja. Missien kasvot on pilattu liiiallisella hohtopuuterilla ja valokynällä. Jolloin kuvista tulee "latteita". Miss Helsingillä on todella hyvä kroppa.
Missin valinnassa etninen tausta on vaikuttanut - sinänsä ei ole ihme kun katsoo ketkä valinnan tekivät.
Selvää valkoihoiseen kohdustuvaa rasismia!
Hyvä kroppa, naama ei niinkään. Rasistiset kommentit kyllä inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko toi oikeesti että joku edes tunnistaisi hänet kassajonossa tai ketään edes kiinnostaa koko kilpailu:D
Kovasti täälläkin näyttää kiinnostavan ja näiden iltasanomien tms. juttujen kommenteissa.
Mulla oli tuolla eri suosikki voittajaksi, mutta en kyllä tätä Sephoraa (mikä lie) rumaksi sanoisi missään nimessä.
Kun itse sanon jotain ihmistä kauniiksi, siihen vaaditaan tosi paljon ja siihen on monta eri vaikuttajaa, mutta sama pätee myös rumuuteen. Toki mielipide kullakin, arvostelu enemmän kuin sallittua kauneuskilpailuissa!
Mä olin ihan varma ettei "BodyShopilla" oo mitään mahdollisuuksia tolla naamalla...
Vierailija kirjoitti:
Jos sen iho olis ollut vaalea niin tolla naamalla se ei olis päässyt edes kisoihin.
Netissä liikkuu jo kuvamuunnoksia miltä kys. naama näyttäisi vaaleana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko joku jo tän ajatuksen tässä ketjussa maininnut, mutta mulle tuli mieleen, että tämä Miss Helsinki kisojen järjestäjätaho valitsee voittajaksi vuosittain myös täysin tiedostaen ja tarkoitushakuisesti tytön, joka tulee herättämään voimakkaita mielipiteitä. Mentalitteettina on "any publicity is good publicity".
Tällaisen kontroversiaalin voittajan valitseminen käynnistää sadan prosentin varmuudella vuosittain saman keskustelumylläkän sekä perinteisessä- että sosiaalisessa mediassa, ja samalla MissHelsinki kisat ja sen järjestäjät ja sponsorit saavat haluamansa mediahuomion.
Tämä on vähän ikävästi ehkä sanottu, mutta tarkoitan, että rumin valitaan voittajaksi ihan tarkoitushakuisesti. Ikäväähän tuo on tietysti aina esimerkiksi kyseisen voittajatytön kannalta, joka joutuu sitten kaikenmaailman riepottelun kohteeksi.
Musta toi on julmaa voittajatyttöjen kannalta. Oli julmaa sen viimevuotisen pahoinpitelyuhrin ja nyt tämänvuotisen kannalta. Sääliksi käy tyttöjä. Toivottavasti kestävät Martin haasteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rasismia sanoa että erikoisella tavalla nätti tumma tapaus ei kuitenkaan ollut se kaunein...tässä haisee se että väen väkisin piti saada vähemmistön edustaja voittamaan.
Ihan ku UMK. Maailmalla nauravat sitten suomalaisille.
Citizen Kane kirjoitti:
Missin valinnassa etninen tausta on vaikuttanut - sinänsä ei ole ihme kun katsoo ketkä valinnan tekivät.
Selvää valkoihoiseen kohdustuvaa rasismia!
Afrikkalaisilla on erilainen kauneuskäsitys. Iso nenä ei ole siellä ruma. Yhdistettynä marttiinan transulookkiin, niin tuon kisan olisi taatusti voittanut uros sarvikuono, jos olisi päässyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset naiset on aika rumia, jos toi on teidän kaunein.
Kukaan kaunis ja täysjärkinen ei osallistu koko kilpailuun joten en lähtis yleistää et toi on helsingin kaunein huoh
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä ei löydy kauniita naisia, joten missi edustaa hyvin Helsinkiä. Kauniit naiset tulevat Turusta ja miss Turku onkin joka vuosi kaunis ja edustava.
Toi on muuten totta. Joku tilastonikkari voisi huvikseen laskea kuinka monta turkulaista on ollut minäkin vuonna miss Suomi -kymmenikössä. Mä oon ainakin bongannut monia. Ja Kajaanin seudulta, Pohjanmaalta ja Pohjois-Suomesta on yleensä aina kauniita kans.
Viime vuonna osallistujat olivat huomattavasti paremman näköisiä
Miss Helsinki- kisoissa on ainakin viime vuosina ollut tärkeintä vartalo. Se, jolla on paras kroppa, voittaa.
Ihan jees, että tummaihoinen voitti, rasistit on typeriä.
Oma mielipiteeni kuitenkin on, että finalisteissa oli kauniskasvoisempiakin ehdokkaita.
Ei Sephorakaan huono ole, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta! Ei voi olla totta! Suvaitsevaiset ovat niin hulluna suvaitsevaisuuteen että valitsevat suoraan sanoen ruman naisen missiksi, pelkän ihonvärin takia.
....
Ihan kuin joku yksityisen firman julkaisema missikisat olis joku poliittinen päätös? Tai että olisi silkkaa suvakkiuttaan valinnut jonkun värisen missin?
Ehei, Aitolehti kerää omaa mallitalliaan ja sinne valitaan kysynnän perusteella. Tulijat pyöräytetään missikisojen kautta, että tulee vähän näkyvyyttä ja meriittiä. Suomessakin isot firmat haluavat kuvastoihinsa vähän eksotiikkaa blondien joukkoon.
No jos aikasempia voittajia kattoo niin samaan kategoriaan mennään. Voittajat aina miehisen näköisiä koska martin kauneusihanne on itsensä näköinen en edes viitti sanoa että mikä. Aikaisempina vuosina on aina "sattumalta" voittanut joku martin kaveri, liekkö tunteneet entuudestaan nykyisen voittajan kanssa
Miten sitä NWO: ta muuten voisi viedä eteenpäin kuin antamalla eliitin toimesta vaikka fyrkat marttiinoille ja kyllä kelpasi.