No niin nyt olen kusessa.
Joo maksoin laskut pois ja sitten miinustin pois pk-kortti ostot. No loppu kuukaudeksi on tilillä enään 650 euroa! HEH HEH millä hemmetillä minä tulen toimeen!?
Joo ei naurata koska kuukausi on vasta aluillaan ja minä olen pers aukinen.
Nyt tarvitaan vinkkejä miten taplaan tämän kuukauden?
Kommentit (9)
No et kyllä mitenkään voi pärjätä 650.- eurolla kuukautta, kukaan ei voi. Kuinka sä olet itsesi noin huonoon jamaan saanut?
Mitä tuolla pitää maksaa? Jos laskut on kaikki maksettu, niin tarvitsetko muuta kuin ruokaa? Bensaa? Lääkkeitä?
Siis täh? Minä saan käteen 609 e, tai varmaan tänä vuonna en sitäkään. Maksan siitä vuokran omavastuuosuuden (170 e) ja opintolainan lyhennyksen, runsaat 100 e/kk. Pärjään.
Vitsailematta. Kyllä minulla ainakin vaikuttaisi ostoskäyttäytymiseen, jos kuukauden käyttövara olisi 650€ kun yleensä menee se 1000€
Vierailija kirjoitti:
Vitsailematta. Kyllä minulla ainakin vaikuttaisi ostoskäyttäytymiseen, jos kuukauden käyttövara olisi 650€ kun yleensä menee se 1000€
Mua ahistaa, jos käyttötilin saldo menee alla kolmen tonnin. Alan heti pihistelemään.
Liian vähän se onkin. Minulla 609 e miinus kaikki laskut ei ole poikkeustilanne, vaan ihan vakituista. Sekin vaikuttaa ostoskäyttäytymiseen. Jos tietäisin saavani ensi kuussa noin paljon tai vaikka sen 1000 e käyttövaraksi, olisin tosi tyytyväinen... Nykyäänhän käyttövaraa jää noin 300 e/kk... (Ei mulla ole muita laskuja kuin vuokra, se laina, puhelin ja pakollinen kotivakuutus.)
4
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan pärjää mitenkään, koska et osaa kirjoittaa enää.
EE EE ? PÄ PÄPÄ PÄ ??
Oletko kunnossa kun ei saa mitään selvää mitä olet kirjoittanut? Sinulla saattaa olla sairaskohtaus!
Siis ihan oikeasti ei saa mitään selvää mitä olet näpytellyt!
Hätä ja huoli on kun toinen ihminen kärsii sairaskohtauksen takia!
Aivan. Olisin minäkin huolissani. Täältä korvesta ku lähtee käymään kylillä ryyppäämässä taksilla niin johan se on 100€ suunta + ryyppäämiset ja naisten nauratus 200 - 300€. Eihän tuo todellakaan riitä mihinkään.
Et varmaan pärjää mitenkään, koska et osaa kirjoittaa enää.