Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuore Miss Helsinki joutui rasististen kommenttien uhriksi: "Solvaukset alkoivat heti ehdokkuuden jälkeen"

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntäratkaisee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta! Ei voi olla totta! Suvaitsevaiset ovat niin hulluna suvaitsevaisuuteen että valitsevat suoraan sanoen ruman naisen missiksi, pelkän ihonvärin takia.

....

Ihan kuin joku yksityisen firman julkaisema missikisat olis joku poliittinen päätös? Tai että olisi silkkaa suvakkiuttaan valinnut jonkun värisen missin?

Ehei, Aitolehti kerää omaa mallitalliaan ja sinne valitaan kysynnän perusteella. Tulijat pyöräytetään missikisojen kautta, että tulee vähän näkyvyyttä ja meriittiä. Suomessakin isot firmat haluavat kuvastoihinsa vähän eksotiikkaa blondien joukkoon.

Eihän kukaan palkkaa tollasta mallia. Tulisi hemmetin kalliiksi kuvata kymmenittäin turhia kuvaruutuja, jotta saataisiin naamasta yksi onnistunut käyttökelpoinen otos. Ja ihan sama vaikka olisi keltainen tai valkoinen.

Vierailija
122/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on valittu ihan kohuotsikoiden toivossa. Esim. mä en viitsinyt edes klikata Martin kisoja iltaroskissa ennen kuin piti tämän kohun takia käydä tarkistamassa, mistä oikein vouhotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nainen minustakaan kaunis ole, ja rasismi on typerää.

Mutta itse asiassa ihan mukavaa, että joku isonenäinen nainen voittaa edes jonkun missikisan, olkoonkin se tällainen hieman roskahtava Miss Helsinki. Iso nenä on yksi halveksituimpia ominaisuuksia naisen kasvoissa, eikä ketään isonenäistä koskaan pidetä kauniina. Itselläni ei mikään erityisen iso peruna ole, mutta ei siroimmasta päästäkään. Olisihan se kiva, että joku joskus pitäisi kauniina myös silloin, kun en peitä nenääni. Niin ihan kiva, että jotain isonenäistäkin pitää joku kauniina. 

Vierailija
124/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen iho olis ollut vaalea niin tolla naamalla se ei olis päässyt edes kisoihin.

Netissä liikkuu jo kuvamuunnoksia miltä kys. naama näyttäisi vaaleana.

Samaa minäkin olen pohtinut. Että vaalealla iholla ei noilla piirteillä olis pärjännyt.. Kroppa ihan hyvä, mutta ei se yleensä yksin riitä. Aika epäreilua vaaleampia kilpakumppaneita kohtaan tällainen värin perusteella suosiminen.

Onko linkkiä kuvamuunnoksiin? En löydä millään hakusanoilla.

Vierailija
125/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko toi oikeesti että joku edes tunnistaisi hänet kassajonossa tai ketään edes kiinnostaa koko kilpailu:D

Kovasti täälläkin näyttää kiinnostavan ja näiden iltasanomien tms. juttujen kommenteissa.

Mulla oli tuolla eri suosikki voittajaksi, mutta en kyllä tätä Sephoraa (mikä lie) rumaksi sanoisi missään nimessä.

Kun itse sanon jotain ihmistä kauniiksi, siihen vaaditaan tosi paljon ja siihen on monta eri vaikuttajaa, mutta sama pätee myös rumuuteen. Toki mielipide kullakin, arvostelu enemmän kuin sallittua kauneuskilpailuissa!

Mä olin ihan varma ettei "BodyShopilla" oo mitään mahdollisuuksia tolla naamalla...

Et ole perehtynyt politiikkaan. 

Vierailija
126/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti-kortti vedetty

Vierailija
127/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi ole ilmiselvä transu??

Vierailija
128/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

###tu te olette ILKEITÄ!

Miettikää vähän, mitä kirjoitatte! En minäkään erityisesti tykkää Sephoran ulkonäöstä, mutta nuo lukutaitokommentit ja muut typeryydet on täysin ala-arvoisia!

Miss Helsinkiä saa arvostella, mutta solvaaminen ja rasistinen haukkuminen ei ole enää arvostelua.

Vierailija
129/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole rasismia, että piirteiltään kauniimmat jäivät ilman voittoa ihonvärinsä vuoksi?

Vierailija
130/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita missejä on haukuttu. Ei oo sellasta missiä vielä ollut, mikä olis kaikkia miellyttänyt.

Omasta mielestä ton daamin kroppa on upea, mutta toi naama ei kyllä oo mitenkään kaunis. Mutta r*sismiahan se sitten on kun näin sanoo. vai kuinka?

Vierailija
131/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää koko rasismi ja järjen köyhyyttä. Miks ei vaan voi tajuta sitä yksinkertaista asiaa että maailmassa nyt on muunlaisiakin ihmisiä kun mitä itse on. Ei siinä ole sen kummempaa kun hyväksyä se tosiasia että on eri ihmisrotuja niin kuin monessa eläinlajissakin on eri rotuja ja kasveissa lajikkeita.

Vierailija
132/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan noita missejä on haukuttu. Ei oo sellasta missiä vielä ollut, mikä olis kaikkia miellyttänyt.

Omasta mielestä ton daamin kroppa on upea, mutta toi naama ei kyllä oo mitenkään kaunis. Mutta r*sismiahan se sitten on kun näin sanoo. vai kuinka?

Kroppa riittää varmasti Martin kisoihin, mutta ei noi ton mittaset voita ikinä mitään kansainvälisiä kisoja, raajat liian lyhyitä. Kauneuskisoissa ulkönäkö ratkaisee, sori siitä. Muutenhan me kaikki oltaisiin missejä ja malleja.

Vierailija
133/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitti rasististen tuomareiden äänillä. Eihän toi nyt ollut kaunein millään mittarilla, mutta rasistiset tuomarit valitsivat hänet vain ja ainoastaan ihonvärin perusteella eli syrjintää muiden värisiä ja kauniimpia kohtaan.

Vierailija
134/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko toi oikeesti että joku edes tunnistaisi hänet kassajonossa tai ketään edes kiinnostaa koko kilpailu:D

Kovasti täälläkin näyttää kiinnostavan ja näiden iltasanomien tms. juttujen kommenteissa.

Mulla oli tuolla eri suosikki voittajaksi, mutta en kyllä tätä Sephoraa (mikä lie) rumaksi sanoisi missään nimessä.

Kun itse sanon jotain ihmistä kauniiksi, siihen vaaditaan tosi paljon ja siihen on monta eri vaikuttajaa, mutta sama pätee myös rumuuteen. Toki mielipide kullakin, arvostelu enemmän kuin sallittua kauneuskilpailuissa!

Mä olin ihan varma ettei "BodyShopilla" oo mitään mahdollisuuksia tolla naamalla...

Et ole perehtynyt politiikkaan. 

En todellakaan osannut ottaa huomioon, että johonkin hepsankeikka-kisaan vedettäisiin politiikkaa mukaan. Tyhmänä oletin että kauneuskisoissa kisataan kauneudesta. Mutta ei tietenkään Nurinkurin Hölmölässä.

Vierailija
135/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kauneuskilpailuista, joten kommenttia lienee tulee. Itsekin kyllä ihmettelen hieman että näiden missien pitää aina olla jotain etnisiä. Eihän siltä perinteinen suomalaiskaunotar näytä. Täytyy sanoa että voittajalla on kyllä ihan väärät mittasuhteet kasvoissa. Nenä on liian suuri. Ei olisi asiaa malliksi ja eikä varmaan missiksikään. Muissa tytöissä oli sopivampia voittajia vaikka Miss Helsinki ei ole ollut koskaan mikään tasokas kisa. Että silleen.

Ohis, mutta mitä tarkoittaa -lienee tulee- ?????

Kertoo enemmän sinusta jos et tiedä. Taukki.

Vierailija
136/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee on suomenkielessä potentiaali eli mahtotapa. Sitähän nämä urpot eivät tajua ja sitten ihmettelevät mistä lienee tulee. Naurettavat urpopellet. Olla-verbillä on epäsäännöllinen potentiaali, jonka juuri on lie- (Johtaja lienee silloin matkoilla)

Vierailija
137/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän Maran kisa voitetaan ensi vuonna? Arvauksia!

Vierailija
138/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mm. hän:

https://www.instagram.com/p/BGgrD9gK_nY/

https://www.instagram.com/p/BGBvClAq_ta/

...oli sitten vähemmän kaunis... Tavallisena suomalaisena miehenä olen kyllä eri mieltä.

Vierailija
139/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

----------------------- kirjoitti:

Niin, mm. hän:

https://www.instagram.com/p/BGgrD9gK_nY/

https://www.instagram.com/p/BGBvClAq_ta/

...oli sitten vähemmän kaunis... Tavallisena suomalaisena miehenä olen kyllä eri mieltä.

Anniinan kannattaa mennä MissSuomi-kisoihin.

Vierailija
140/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää naamaa kun katsoo, näyttää meikatulta mieheltä!!!!

Naiselliset meikatut miehet ovat ihania.