Kuka jaksaa oikeasti tätä tapailukulttuuria?
Mä olen ainakin mieluummin ilman miestä, kuin että alan käymään kahvilla kymmenien eri miesten kanssa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on näitä miehiä, joista jo ensi tapaamisella lipashtaa, että on täys pukki. Onko naisilla tapana leuhkia panoillaan. En edes tunne ketään naista joka yrittäisi maksimoida iskettyjen miesten määrän.
Ei ole naisilla tapana leuhkia, koska se ei ole naiselle mikään saavutus. Miehelle on.
Mutta miehillekin se on saavutus vain miesten keskuudessa. Naisille taas joka reiässä mulkkuaan uittava mies on usein turn off.
Oispa niin, mutta kun ei ole. Jos Axl ei olisi ottanut videolle mitään, hän olisi vieläkin kaupungin suosituin mies, naisten keskuudessa.
Axl ei ole koskaan ollut kaupungin suosituin mies sen vuoksi, että hänellä on ollut paljon naissuhteita.
Ei se turn-offikaan ollut. Voithan sinä väittää mitä haluat, mutta nyt tiedämme jo ettei se ollut.
Tää on niin surullinen ja ällöttävä myytti. Minä olen seurustellut 29-vuotiaan neitsyen kanssa, ja hän oli ihana mies ja ihana rakastaja. Hauska, älykäs, seuramies, hurmaava. Epäonnekseen ei ollut seurustellut, kun oli tekninen koulutus jossa ei juuri tyttöjä ollut, ja aika nörttiharrastukset.
Onnellisesti naimisissa on nykyään.
Ja muuten, hänen kanssa ei todella voinut "koeajaa" ekalla, tokalla tai kolmannellakaan kerralla. Hän oli niin hyvää seuraa, ettei tullut mieleenkään että se olisi ollut ongelma.