Kuka jaksaa oikeasti tätä tapailukulttuuria?
Mä olen ainakin mieluummin ilman miestä, kuin että alan käymään kahvilla kymmenien eri miesten kanssa.
Kommentit (62)
Ekstrovertit, joita miehen etsiminen/uusiin ihmisiin tutustuminen energisoi.
Kahvittelu mullekin ok, sitä en ymmärrä että kaikkien kanssa heti sänkyyn.
Minä, tänään ajattelin saada seksiä. On kovat odotukset jännittävästä illasta ilman hempeilyjä. Saa nähdä pitääkö.
On kauhean vaikeaa olla nainen. Treffeilläkin oikein joutuu käymään miehiin tutustuakseen. Kyllä miehillä on helpompaa.
Ymmärrän APta täysin. Vuosi sitten treffailin n. 20 miestä ja sitten vain päätin, ettei enää. Ensinnäkin treffeille olisi halunnut useampikin, mutta mun illat ja viikonloput täytty, eikä jäänyt aikaa enää muuhun. Arki-iltanakin koko ilta meni siihen, että tulen töistä, syön, peseydyn, meikkaan, laitan hiukset vaihdan vaatteet ja matkustan 30km kahville jonkun kanssa, joka ei viitsinyt edes vaivautua lukemaan mun profiilia kokonaan. Jos etsin vakavaa suhdetta, niin suoraan sanottuna vitutti, kun joku sanoi, että etsii lähinnä tuttavuutta, muttei mitään vakavaa. Koko ilta ja se laittautumisen panios siihen, kuullakseen tuon lauseen. Tai sitten, että ei me oikeasti varmaan toisillemme sovita, mutta oli kiva nähä luonnossa, oletko oikeasti noin kaunis. Joo ja noille parille ääliölle se treffille lähtö suoraan työvaatteissa, miekittä, hiuksia harjaamatta ja ihan siinä kotinsa vieressä ei varmaan niin haitannut koko illan ohjelmaa.
No nyt sitten joku kirjoittaa, että miksen ottanut aiemmin miehestä selvää. No niimpä. Aloin ottamaankin ja sitten tuli näitä " ei kelpaa, oot kranttu, ylimielinen jne" -kommentteja. Ainoa hyvä puoli oli huomata oma markkina-arvo, mutta olis ihan kiva, että miehet oikeasti mallailis vähän sitä sopivuutta, ennen kuin pyytää treffeille. Lukis sen profiilitekstin, missä ei montaa riviä ja toivetta ole. "Pidän hauskoista hyvin pukeutuvista miehistä, jotka etsivät vakavampaa suhdetta". 3 toivetta ja sitten vain haluttiin nähdä niissä työvaatteissa pitikö profiilikuvat paikkansa.
Enemmän minua ärsyttää se kun niitä aitoja ihmisiä tuntuu olevan niin harvassa. Joku rooli on monella päällä ja esitetään jotain, miksi ei vain voi olla oma itsensä, siten luulisi helpommin löytävän sen sielunkumppaninsa, ja tämä pätee tietysti molempiin sukupuoliin.
Vierailija kirjoitti:
On kauhean vaikeaa olla nainen. Treffeilläkin oikein joutuu käymään miehiin tutustuakseen. Kyllä miehillä on helpompaa.
Kyllä se aikaa vie enemmän mitä mieheltä. Jos lähden treffeille töiden jälkeen on varmaa, että laittautumiseen kuluu ainakin tunti. Siinä kun vaihdat kivat vaatteet, korjaat meikkiä ja käyt treffeillä on mennyt koko ilta.
Viekö miehiltä treffeille valmistautuminen tuntia tai enempää (tarkoitan ulkonäköä)=
Eli mitähän neidille sais sitten olla? Unelmien prinssin pitäis tulla kotoa hakemaan?
Minusta treffeillä käyminen on hauskaa. Jos ei siitä pidä, niin aika outoa olisi, jos dettailu tuottaisi kauheasti mielihyvää. Olen tavannut Tinderin kautta monta kiinnostavaa ja kivaa naista. Ihmiset ovat pääosin fiksuja ja mukavia.
Uusien ihmisten tapaaminen on palkitsevuudestaan huolimatta myös väsyttävää. Silloin on ihan okei pitää viikkojen taukoa deittailusta. Tinderin uudelleen asennus on muutenkin hyödyllistä, koska silloin saa taas enemmän mätsejä.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitähän neidille sais sitten olla? Unelmien prinssin pitäis tulla kotoa hakemaan?
Mieluiten, kiitos. En jaksa kymmeniä kahvitteluja, niin antaa sitten tosiaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Itsehän saan ehkä yhden naisen vuodessa kahviseuraksi. Olisi kovin hirveää, jos joutuisi käymään kymmenien naisten kanssa kahvilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se aikaa vie enemmän mitä mieheltä. Jos lähden treffeille töiden jälkeen on varmaa, että laittautumiseen kuluu ainakin tunti. Siinä kun vaihdat kivat vaatteet, korjaat meikkiä ja käyt treffeillä on mennyt koko ilta.
Viekö miehiltä treffeille valmistautuminen tuntia tai enempää (tarkoitan ulkonäköä)=
Pukeutumiseen ei naisilta kulune sen enempää aikaa kuin miehiltäkään - muutama minuutti. Enkä usko, että on välttämätöntä meikata yli varttituntia ensitreffejä varten. Ihan tavallisen arkimeikin luulisi riittävän, joten ei treffit siinä mielessä yhtään lisäaikaa vie.
Sit on näitä miehiä, joista jo ensi tapaamisella lipashtaa, että on täys pukki. Onko naisilla tapana leuhkia panoillaan. En edes tunne ketään naista joka yrittäisi maksimoida iskettyjen miesten määrän.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tavata ihmisiä kavereiden, töiden, koulun, harrastusten tms. kautta, en etsimällä etsiä ja käydä treffeillä tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumiseen ei naisilta kulune sen enempää aikaa kuin miehiltäkään - muutama minuutti. Enkä usko, että on välttämätöntä meikata yli varttituntia ensitreffejä varten. Ihan tavallisen arkimeikin luulisi riittävän, joten ei treffit siinä mielessä yhtään lisäaikaa vie.
Minulle "arkimeikki" esim. sinne treffeille vie 15-20 min. Hiustenlaitto 10-15 min. Ja noiden päälle tietysti suihku, koska itse seen suht fyysistä työtä. Helposti noissa menee tunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se, että saat yleensäkään vastauksia tai olet deittimateriaalia yleisesti ottaen vaatii mieheltä niin paljon enemmän kuin kykenet edes käsittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten, kiitos. En jaksa kymmeniä kahvitteluja, niin antaa sitten tosiaan olla.
En minäkään jaksais töissä käydä. Miksen saa rahaa siitä kun kiukuttelen ja poljen jalkaa? Ihan epistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tavata ihmisiä kavereiden, töiden, koulun, harrastusten tms. kautta, en etsimällä etsiä ja käydä treffeillä tuntemattomien kanssa.
Ja kuka pakottaa?
Niinpä. Onneksi löysin mun miehen ihan kavereiden kautta eikä koskaan harrastettu mitään treffeillä käymistä. Ei kyllä sopsi mulle tollanen useiden vieraiden miesten tapailu jossain kahviloissa.