Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yskäsin ja tuli ripulia tuolille! Mulla on vieraita kylässä, enkä voi nousta tästä!

Vierailija
06.01.2017 |

Olen istunut jo tunnin tässä oman ripulin päällä. Yritän saada vieraat käymään kaupassa puolestani, koska tietävät että olen kipeä. Vitun yskä ja ripuli!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö ap facebookissa vinkkejä :D?

Vierailija
22/23 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö ap facebookissa vinkkejä :D?

Luulen, että otti selfien :D ( ei kai facebookiin kuitenkaan belfietä?). Hauska kuva kyllä, jos pisti pinnistelystään fb:n päivityksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on vieraita jos olet sairas? Ja eikö se ole vähän epäkohteliasta istututtaa vieraita ripulin lemussa ja samalla selata kännykkää painostaen vieraita lähtemään sulle kauppaan?

No toinen on vävykokelas, ja toinen hyvä ystäväni jonka tuleminen oli sovittu jo aikaa sitten. Olin eilen todella kipeä, oksetti ja oli ripulia. Tänään kun heräsin olo oli parempi, kunnes yskäisin. Yskää on ollut jo 2viikkoa. ap

:D :D Vävykokelas pääsee suoraan talon tunnelmaan. Kesähäät varmaan odotettavissa ;)

Tottakai. Johan se eilen kyttäs etten syö sen sipsipurkista ettei ripuli tartu. ap

Tartuttiko sinuun taudin? Kärkkyy perintöä, olehan tarkkana.

:D Ei tartuttanut. Tää on näitä päiväkodin ihanuuksia :) Eli sen tyttöystävän pikkuveli tartutti. En tiedä kertoisinko miehelle, ihan kuin tuolissa olisi sellainen läntti. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi