Yskäsin ja tuli ripulia tuolille! Mulla on vieraita kylässä, enkä voi nousta tästä!
Olen istunut jo tunnin tässä oman ripulin päällä. Yritän saada vieraat käymään kaupassa puolestani, koska tietävät että olen kipeä. Vitun yskä ja ripuli!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon
Mitä vittua? Luuletko että on ihan kivaa niin? Yskittää niin saatanasti ja joudun pistään jalat ristiin kun yskin. Lähtisvät jo sinne kauppaan.ap
Siinä surffailet av-palstalla paskat housussa! Voi minun päiviäni. Aika huono :(
Ongelma tietysti ratkeaa kirjoittamalla AV-palstan pösilöille.
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei haistaisi mitään..
No ei ne tässä ympärillä pyöri, itse istun olohuoneessa ja nuo ovat keittiössä mutta keittiöstä näkee suoraan tänne. Nyt ne tekee lähtöä sinne kauppaan. Toivottavasti tuo ripuli ei ole imeytynyt tuoliin :(( Vituttaaa!!! ap
Miksi sulla on vieraita jos olet sairas? Ja eikö se ole vähän epäkohteliasta istututtaa vieraita ripulin lemussa ja samalla selata kännykkää painostaen vieraita lähtemään sulle kauppaan?
Jaa, että istut paskan päällä ja palstailet? Eiköhän ne vieraat kohta tajua lähtee kotiinsa, ei kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tietysti ratkeaa kirjoittamalla AV-palstan pösilöille.
Istun tässä pakotettuna joten miksipä ei. Facebook kävi jo tylsäksi. Uskallanko laittaa tuoliin vanishia? Vai lähteekö värit samalla? Millä peitän sitten sen pestyn kohdan? Fleecehuovalla? Eh, tyynyllä? ap
Kannattaa treenata lantionpohjan lihaksistoa.........
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on vieraita jos olet sairas? Ja eikö se ole vähän epäkohteliasta istututtaa vieraita ripulin lemussa ja samalla selata kännykkää painostaen vieraita lähtemään sulle kauppaan?
No toinen on vävykokelas, ja toinen hyvä ystäväni jonka tuleminen oli sovittu jo aikaa sitten. Olin eilen todella kipeä, oksetti ja oli ripulia. Tänään kun heräsin olo oli parempi, kunnes yskäisin. Yskää on ollut jo 2viikkoa. ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa treenata lantionpohjan lihaksistoa.........
Niin kyllä varmaan sitäkin. Nää yskänpuuskat on vaan tosi rajuja, että melkein kusen housuunkin. ap
Voisit tietysti singahtaa äkkiä pystyyn ja huutaa samalla: " Ai saatana! Nyt tuli ripulit tuolille!! "
Miks joku edes avautuis tänne jostain tollasesta??!!
Mene vessaan ääliö ja pese itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Miks joku edes avautuis tänne jostain tollasesta??!!
Mene vessaan ääliö ja pese itsesi.
No nyt pääsin tästä ylös. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toinen on vävykokelas, ja toinen hyvä ystäväni jonka tuleminen oli sovittu jo aikaa sitten. Olin eilen todella kipeä, oksetti ja oli ripulia. Tänään kun heräsin olo oli parempi, kunnes yskäisin. Yskää on ollut jo 2viikkoa. ap
:D :D Vävykokelas pääsee suoraan talon tunnelmaan. Kesähäät varmaan odotettavissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D Vävykokelas pääsee suoraan talon tunnelmaan. Kesähäät varmaan odotettavissa ;)
Tottakai. Johan se eilen kyttäs etten syö sen sipsipurkista ettei ripuli tartu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Johan se eilen kyttäs etten syö sen sipsipurkista ettei ripuli tartu. ap
Tartuttiko sinuun taudin? Kärkkyy perintöä, olehan tarkkana.
Ei jatkoon