Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bravo tämä bussikuski, uhkasi häätää karjuvan kakaran bussista

Vierailija
05.01.2017 |

Olisinpa sattunut samaan bussiin niin olisin alkanut heti taputtamaan ja nostattanut hurraa-huudot. Pieni oleskelu pakkasessa olisi ollut juuri hyvä opetus pikku kiljukaulalle.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005034792.html

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi tdella pelottavaa olla noin hermoheikon kuskin kyydissä. Että ihan "ei kestä" vauvan itkua. Mistähän muusta syystä hänellä kestokyky romahtaa.

Mikä hiton vauva 2-3v on? En mäkään jaksa työpaikallani kuunnella semmosen itkupotkuraivareita, se on oikeesti ihan hirveää, kun kakara huutaa ilman mitään syytä ku palosireeni. Ja nää vanhempien "kaikkensa että rauhoittuu" - keinot on supinaa "no pirkkoirmeli äläs nytte, ei saa" tai sitten tuijotetaan kännykkää tyylillä "ei oo mun lapsi".

Tuon ikäiset huutaa enemmän kuin vauvat. Se pitäisi tajuta.

Nyt kun olet kuullut sen asian niin voit muuttaa mielipidettäsi ja vähän äkkiä muutatkin sen. Muussa tapauksessa käyt ostamassa korvatulpat jos et kykene sietämään heavyä.

Mun lapsi on niin temperamenttinen että se huutaa täysiä aina ja kieli pitkällä. Siitä tulee metallimuusikko isona.

Vierailija
122/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat kakarat pihalle julkisista. Jos eivät osaa käyttäytyä, saavat kävellä. Muutaman kerran kun pannaan uhmaikäinen ulos niin oppii olemaan huutamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen oppinut ihminen eli sivistynyt kansanakynttilä. Tiedän nämä asiat ehkä vähän enemmän kuin sinä tiedät. Voit luottaa asiantuntijuudessa minuun ja tee se levollisin mielin."

Heh, no kylläpä kuulostatkin varsinaiselta "kansanakynttilältä". Sorry, jos en ihan täpöllä jaksa luottaa sun "asiantuntijuuteesi".

Vierailija
124/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evy metal kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi tdella pelottavaa olla noin hermoheikon kuskin kyydissä. Että ihan "ei kestä" vauvan itkua. Mistähän muusta syystä hänellä kestokyky romahtaa.

Mikä hiton vauva 2-3v on? En mäkään jaksa työpaikallani kuunnella semmosen itkupotkuraivareita, se on oikeesti ihan hirveää, kun kakara huutaa ilman mitään syytä ku palosireeni. Ja nää vanhempien "kaikkensa että rauhoittuu" - keinot on supinaa "no pirkkoirmeli äläs nytte, ei saa" tai sitten tuijotetaan kännykkää tyylillä "ei oo mun lapsi".

Nyt kun olet kuullut sen asian niin voit muuttaa mielipidettäsi ja vähän äkkiä muutatkin sen. Muussa tapauksessa käyt ostamassa korvatulpat jos et kykene sietämään heavyä.

Mun lapsi on niin temperamenttinen että se huutaa täysiä aina ja kieli pitkällä. Siitä tulee metallimuusikko isona.

Joo, tai koulukiusaaja, joka saa omasta mielestään käyttäytyä miten huonosti vaan.

Vierailija
125/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, huutavat pennut ulos bussista!!!!!

Ei kaikki "äidit" yritä tehdä mitään sille että se penikka huutaa!!

Vierailija
126/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä olen oppinut ihminen eli sivistynyt kansanakynttilä. Tiedän nämä asiat ehkä vähän enemmän kuin sinä tiedät. Voit luottaa asiantuntijuudessa minuun ja tee se levollisin mielin."

Heh, no kylläpä kuulostatkin varsinaiselta "kansanakynttilältä". Sorry, jos en ihan täpöllä jaksa luottaa sun "asiantuntijuuteesi".

Epäluottamus on pelkoa epäonnistumisesta. Et luota koska pelkäät että sinut petetään.

Miksi et vain voi luottaa? Se on helpompaa kuin olla jatkuvasti varuillaan ja puolustuskannalla.

Aina tulee vastaan ihmisiä jotka petkuttavat mutta suurinpaan osaan voi luottaa.

Rakennetaan ympärillemme luottamuksen kehä joka vähentää ennakkoluuloja ja siten purkaa jo alkavia eriytymiä.

Ennenvanhaan myös lapsettomat olivat osana yhteiskuntaa ja osallistuivat lasten kasvatukseen.

Seuraavalla kerralla kun taapero huutaa niin käy sanomassa tulevalle eläkkeenmaksajallesi moi niin hän hämmentyy ja hiljenee. Vanhempia voi auttaa siten jos lapsi ei hysterialtaan enää rauhotu.

Sinä olet osallisena siihen että lapsi ei kasva hyvin. Olet yhtä osallinen tuon ulkopuolisen lapsen kasvatuksessa. Voit tietyissä rajoissa auttaa. Se tervehdys ja juttelu lapselle ei ole pahasta vaan ihan toivottua sinulta. Sinullakin rakas matkustaja on velvollisuus kasvattaa pientä kansalaista.

Vierailija
127/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evy metal kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai koulukiusaaja, joka saa omasta mielestään käyttäytyä miten huonosti vaan.

Ei kukaan ole täydellinen. Jokainen lapsi syyllistyy kiusaamiseen koulussa 9 vuoden aikana.

On nähty. Ehkä tuo lapsi voi tehdä myöhemmin hienoja sävellyksiä kiusaamisen tuhoista ja kuinka koulukiusaajallakin on paha mieli.

T: opettaja

Vierailija
128/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei ole omasta aloitteestaan bussissa ja on vasta opettelemassa käytössääntöjä.

Jännä että tuon ikäiseltä odotetaan täydellisyyttä.

Ei ihme että nuoret masentuu ja lapset voi huonosti, kun eivät saa rauhassa opetella asioita.

Vierailija
129/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen tuo HSL:n tiedottajan kommentti "minkä sille voi jos lapsi huutaa".

No ei varmaan mitään juu, antaa huutaa vaan. Ei voi yhtään mitään.

Vierailija
130/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen tuo HSL:n tiedottajan kommentti "minkä sille voi jos lapsi huutaa".

No ei varmaan mitään juu, antaa huutaa vaan. Ei voi yhtään mitään.

Alle kouluikäisen itku on kuin pieru. Se tulee jos on tullakseen. Ei sille voi mitään. Luonnollisia asioita.

Vaikea keksiä mitään keinoja jos bussin matkustajat ovat niin ujoja etteivät voi jeesata äitiä tai isää tulemalla vastaan ja moikkaamalla huutavaa lasta.

Kai ihmiset osaavat tervehtiä?

Tämän luettuanne tiedätte mitä tehdä jos huuto käy hermoille. Menkää lapsen eteen ja hymyilkää ja sanokaa vaikka huomenta tai päivää ja esitelkää itsenne.

Tämä riittää ja laukaisee tilanteen. Jos matkustajat ovat ujopiimiä ja hiljaa niin se on sama kuin hyväksyisitte huutamisen.

Suomalaiset ovat vieläkin maalaisia vaikka asuvat kaupungeissa. Näitä tilanteita voi harjoitella ja on sangen normaalia rauhoittaa lapsi ulkopuolisen voimin juurikin noin.

Ällistyttävintä on että matkustajat ovat niin vihamielisiä ja uhoavat täällä mutta bussissa eivät edes uskalla ottaa kontaktia lapseen ja tervehtiä tätä ja kertoa asiaansa :D

Mutta mitä voi odottaa kansalta joka ei uskalla edes sanoa että jään seuraavalla pysäkillä pois...

Vierailija
131/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa sattunut samaan bussiin niin olisin alkanut heti taputtamaan ja nostattanut hurraa-huudot. Pieni oleskelu pakkasessa olisi ollut juuri hyvä opetus pikku kiljukaulalle.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005034792.html[/

Hermoheikko ja idiootti. Kuten myös Ei jatkoon!

Vierailija
132/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005034792.html[/

Hermoheikko ja idiootti. Kuten myös AP Ei jatkoon![/

Tablettini temppuilee nyt ihan kunnolla ja taidan poistua. :)

Vierailija
133/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tällaisia kuskeja. Huutavat kakarat poistoon.

Vierailija
134/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nostaa kuskille hattua jos olisi pysäköinyt bussin tien viereen ja kävellyt mukulan luokse ja sanonut, että "Hei, olen bussikuski. Ajan tätä autoa tuolla edessä, jotta nämä ihmiset pääsevät koteihinsa ja sinäkin pääset kotiisi. Jos mekkaloit ja häiritset täällä minua huutamalla koko ajan niin en voi ajaa, eikä nappula pääse kotiin (voi kysyä pienen nimeä ennen sanaa:nappula ja puhutella sitten nimellä).

Joten voitaisko nyt tehdä pieni sopimus, että sinä lopetat sen kiukuttelun täällä ja minä voin ajaa?

Muuten rupeaa kaikkia kiukuttamaan kun eivät pääse kotiin ja mitäs me sitten teemme jos kaikki alkavat itkeä?

Tai jotain sinne päin. :)

Tuolle toiminnalle en nosta hattua. Siinä ei lapsi opi mitään hyvää.

Vierailija
135/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa sattunut samaan bussiin niin olisin voinut huutaa kuskille. Alanvaihto vois olla kohillaan

Oikeasti olisi ollut ihan hiljaa. Korkeintaan olisit uskaltanut hieman salaa pitää naamallasi ylimielistä hymyä.

Vierailija
136/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat opettaisivat kakaransa kunnolla niin sitä huutoa olisi paljon vähemmän. ULOS, huutavat kakarat. Ja huutavat so-malit.

Vierailija
137/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av-laatua. Mitättömän elämän omaavat lapsivihaajat onanoi VAUVA-PALSTALLA yhdessä, kun taas kerran pääsee oikein mässäilemään ja haukkumaan äitejä ja niiden lapsia. 

Hohhoijjaa, mihin näiden avohoitopotilaiden kanssa vielä joudutaan.... yksinäisyys synnyttää ihmisissä kaikenlaisia sairaita tunteita, niinkuin tämäkin ketju osoittaa. 

Vierailija
138/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeelliset käytöstavat on bussikuski oppinut. Liekö maalta tullut kaupunkiin hakemaan elantonsa. Kaupungissa on paljon ihmisiä ja pitää oppia sietämään ihmisiä.

Bussikuskin pitäisi ymmärtää että huutaminen ei opeta lapselle hyvää käytöstä. Ei ihme että lapset huutavat busseissa kun kuskitkin ovat ihan kahjoja.

Vierailija
139/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taattua av-laatua. Mitättömän elämän omaavat lapsivihaajat onanoi VAUVA-PALSTALLA yhdessä, kun taas kerran pääsee oikein mässäilemään ja haukkumaan äitejä ja niiden lapsia. 

Hohhoijjaa, mihin näiden avohoitopotilaiden kanssa vielä joudutaan.... yksinäisyys synnyttää ihmisissä kaikenlaisia sairaita tunteita, niinkuin tämäkin ketju osoittaa. 

Mun elämän top5 vitutuksiin kuuluu ehdottomasti rääkyvät lapset bussissa tai jossain muualla. Jouduin tätä varten ostamaan mp3-soittimen, mutta välillä rääkyminen kuuluu silti läpi. Oon jopa miettinyt, että muuttaisin työpaikan viereen

Vierailija
140/147 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin nostaa kuskille hattua jos olisi pysäköinyt bussin tien viereen ja kävellyt mukulan luokse ja sanonut, että "Hei, olen bussikuski. Ajan tätä autoa tuolla edessä, jotta nämä ihmiset pääsevät koteihinsa ja sinäkin pääset kotiisi. Jos mekkaloit ja häiritset täällä minua huutamalla koko ajan niin en voi ajaa, eikä nappula pääse kotiin (voi kysyä pienen nimeä ennen sanaa:nappula ja puhutella sitten nimellä).

Joten voitaisko nyt tehdä pieni sopimus, että sinä lopetat sen kiukuttelun täällä ja minä voin ajaa?

Muuten rupeaa kaikkia kiukuttamaan kun eivät pääse kotiin ja mitäs me sitten teemme jos kaikki alkavat itkeä?

Tai jotain sinne päin. :)

Tuolle toiminnalle en nosta hattua. Siinä ei lapsi opi mitään hyvää.

Ja alapeukuttajalle tiedoksi jos tämä olisi sinusta tylyä lapselle niin puhumisen voi hoitaa lapselle sopivasti muokattuna (minusta itsestään selvää) eli ystävällisesti jutellen. Näin jos oikeasti kuskin keskittymistä häiritsevää meteliä ja toisten turvallisuus vaarantuu.

Mikäli peukutit alas sen vuoksi, että kannustat mieluummin karjumaan sieltä etupenkistä asiattomalla tavalla, kuten jutun kuski teki niin minulla ei ole mitään lisättävää. Ehkä menee sitten aloittajan ja kuskin kaltaisten ihmisten tajunnan yli sellainen, rakentava keskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi