kumpi miehistä saa pakit ja kumpi pääsee jatkokierrokselle
A mies. Poliisi, ikä 35v. vaalea, 190cm pitkä, 91kg paino, vähän tanakka. Asuu pienellä paikkakunnalla, 5 vuotta sinkkuna. Vapaa-ajalla soittaa kitaraa ja kasvattaa partaa, tupakoi, juo kaljaa.
B mies. Bisnesmies, tumma, 187cm, 70kg paino, hoikka. Asuu Helsingissä, sinkkuna 2,5 vuotta. Vapaa-ajalla golffaa, juoksee -> harjoittelee maratonia varten, ei juo eikä polta.
Kommentit (31)
Mikä on B:n ikä ja missä itse asut?
B. En pystyis olemaan tupakoivan miehen kanssa. Tupakka on deal breaker.
No tämähän on aivan kiinni siitä mitä neiti x arvostaa. Jos neiti x tykkää kaljoitella, istua sohvalla ja vetää röökiä, hän valitsee A:n, jonka kanssa on niin helppo olla.
Jos taas neiti x on B.n kaltainen terveitä elämäntapoja arvostava urheilija, hän valitsee B:n. Ihmettelen kyllä kuinka näin erilaiset vaihtoehdot voi edes olla neiti x:n vaihtoehtoina... no siksi ettei kyseessää ole oikean elämän dilemma.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on B:n ikä ja missä itse asut?
29v ja asustelen Tampereella
A jatkoon, olisi just passeli raittiina. Jos kaljaa menee liikaa, pakit.
B lähtee tuulen mukana lentoon, pakit.
B pääsee jatkoon. Syinä asuinpaikka ja tupakoimattomuus.
A pääsisi jatkoon. A:n tupakointi on kyllä iso miinus, mutta B:n Helsingissä asuminen vielä isompi. B vaikuttaa liian tiukkikselta makuuni, vaikka olen itsekin raitis. Maratooni ja golf eivät kiinnosta minua. Ulkoisestikin pitäisin tod.näk. enemmän A:sta. Kitaransoitto plussaa, koska musiikki on iso osa omaakin elämääni. B:ssä ei ole mitään joka erityisesti kiinnostaisi minua. A vaikuttaa kiinnostavalta, kunhan ei ryyppää liikaa.
No ei varmaan kumpikaan oikeasti pääsisi, mutta jos pakko jompikumpi niin B koska en voi sietää alkoholin käyttöä.
A, poliisi nam! B kuulostaa joltain hipsteriltä... Ei kiitos.
Entä luonne? Huumorintaju, yms. Ei noilla tiedoilla voi valita.
Juominen ja tupakka ei, juikseminen ja terveet elämäntavat kyllä. Tosin golf ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on aivan kiinni siitä mitä neiti x arvostaa. Jos neiti x tykkää kaljoitella, istua sohvalla ja vetää röökiä, hän valitsee A:n, jonka kanssa on niin helppo olla.
Jos taas neiti x on B.n kaltainen terveitä elämäntapoja arvostava urheilija, hän valitsee B:n. Ihmettelen kyllä kuinka näin erilaiset vaihtoehdot voi edes olla neiti x:n vaihtoehtoina... no siksi ettei kyseessää ole oikean elämän dilemma.
Moemmista olen kiinnostunut ja kumpaisenkin kanssa käynyt treffeillä
Ei kumpikaan mut Tauski pääsis jatkoon. <3
Vierailija kirjoitti:
Entä luonne? Huumorintaju, yms. Ei noilla tiedoilla voi valita.
A mies on todella spontaani huumoriveikko, puhuu todella usein ohi suunsa ja vaikka loukkaa pyytää aina anteeksi jos tajuaa tilanteen. Nopeasti syttyvä. Perhe ei niin tärkeä, sukulaisissa käydään max 10 kertaa vuodessa. Ei oikein osaa ottaa mitään vakavasti, paitsi työn. Juo kaljaa kohtuudella vapaa-ajalla, humalassa sammuu usein sohvalle.
B mies on hiljainen, leppoisa tyyppi. Puhuu silloin kun on asiaa. Miettii mitä sanoo, analysoiva. Perhe on lähellä sydäntä. Haluaa nähdä perhettään usein. Hitaasti syttyvä. Tunteellinen, mutta jalat maassa. Työ on todella tärkeä, ehkä sen takia on sinkku, kun työ vie paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
A mies. Poliisi, ikä 35v. vaalea, 190cm pitkä, 91kg paino, vähän tanakka. Asuu pienellä paikkakunnalla, 5 vuotta sinkkuna. Vapaa-ajalla soittaa kitaraa ja kasvattaa partaa, tupakoi, juo kaljaa.
B mies. Bisnesmies, tumma, 187cm, 70kg paino, hoikka. Asuu Helsingissä, sinkkuna 2,5 vuotta. Vapaa-ajalla golffaa, juoksee -> harjoittelee maratonia varten, ei juo eikä polta.
B, jos niuhottaa minun juomisestani tai ei suostu muuttamaan pois vihaamastani Helsingistä.
A kuulostaa lähtökohtaisesti seksikkäämmältä, mutten ole varma, kelpaisiko kumpikaan. Riippuu ihan heidän luonteestaan ja hyväksyvätkö minut koirankarvoineni sellaisena outona lapsellisena hyypiönä kuin olen.
Mulla on tällä hetkellä parrakas, hoikka ja lihaksikas 185 cm rekkakuski, joka juo kaljaa ja vodkaa ja polttaa tupakkaa. Itse juon lonkeroa ja viiniä, ja olen lyhyt, persjalkainen ja hitusen läski. :D Asutaan Vantaalla. Tosin haluan muuttaa muualle Suomeen mahd. pian. Heti, kun saan korkeakoulututkintoni valmiiksi.
Ei iske bisnesmiehet eikä poliisit. Tarvittaisiin jotain lisätietoa luonteesta, jos vaikka siinä olisi jotain syytä kiinnostua. Golf vai tupakointi, kumpi pahempi :D
No B totta kai