Olen vapaaehtoisesti lapseton mies
Mitä vapaaehtoiseen lapsettomuuteen liittyvää haluat kysyä minulta?
Onko täällä muita velamiehiä tai sellaisten kumppaneita?
Kommentit (74)
Ap:n ei pitäisi tehdä tuollaista väitöstä vaan sanoa ääneen että minä en ole onnistunut saamaan lapsia elämässäni. Se on aivan yhtä hyvä väitös kuin että olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta vapaaehtoisesti lapseton on itsepetosta.
Nyt on jollain paha psykoosi päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:lle on niin vaikeaa sanoa olevansa vitun pelkuri ja todellisuudesta sulkeutuja?
Miksi todellisuus ja maailma pelottaa ap:ta?
Opettele sanomaan ei asioille. Ei sitä lasta ole mikään velvollisuus kasvattaa tai elättää.
Riittääkö naiselle "ei"? Ei todellakaan,sen jälkeen nainen hankkiutuu omin luvin paksuksi.
Lähihistoriassa on sellaisia naisia ollut uutisotsikoissa jotka ovat muumioineet vauvansa.
Käytännössä lapsesta ei tarvitse pitää huolta ja voi ihan huoletta antaa orpokotiin jos tuntuu siltä että on vapaaehtoisesti lapseton. Myös naisilla ja miehillä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jollain paha psykoosi päällä.
Samaa mieltä. Käy tuon tyypin perhettä sääliksi. t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko laittanut piuhat poikki? Miksi, miksi et? (Oma vela-mieheni laittoi heti kun ikä riitti ja suosittelee lämpimästi kaikille.)
Oma puolisoni hankkiutui raskaaksi vajaa vuosi ennen aiottua nipsaisua, kun tiesi että olen tosissani sen suhteen etten halua lapsia. Mitäs vittua siinä vaiheessa sitten tekee kun nainen sanoo että odottaa lasta, vaikka oli sovittu ettei "unohduksia" tapahdu...4 kk ajan jätti pillerit popsimatta ja ilmoitti minulle asiasta siinä vaiheessa kun oli aivan liian myöhäistä.
Ainoa kerta elämässäni kun olen oikeasti halunnut ns vetää naista turpaan ja kunnolla, mutta kun joitakin asioita ei kuulu tehdä ja sellainen on odottavan naisen piekseminen.
Kornia hommassa on nykyään nelikymppisinä on se, että meillä on tuplaehkäisy: minulla piuhat poikki, hänellä kierukka koska tykkää olemattomista menkoista. Seksin vuoksi näitä ei tarvita...
Oletko siis eri naisen vai saman kanssa? Jos eri naisen kanssa, miten hän suhtautuu siihen, että sinulla on ei-toivottu lapsi?
(Aloittaja kyselee.)
Saman naisen kanssa ollaan edelleen ja vielä kahden muksun kanssa - toisen tein vapaaehtoisesti tämän ensimmäisen ei-toivotun kaveriksi ja näyttänyt toimivan jopa varhaisteini-ikään asti hyvin, ainoa asia mikä koko vastentahtoisessa jälkikasvuprojektissa on "onnistunut".
Miksikö jäin - no eräänlainen velvollisuudentunne, josta tuli tottumus. Mutta ei tässä todellakaan mitään välittämisiä isommin ole muuta perhettä kohden. Ulkoisesti kaikki näyttää "standardien mukainen osallistuva unelmaiskä" eli penskoja kuskataan harrastuksiin, minä hoidan heidät lääkäriin, koulutielle yms mutta se on vain konemaista suorittamista, ei sen kummempaa. Kotona olen omissa oloissani lukien kirjaa rokkikuulokkeet korvilla, tai nysväämässä jotain autotallissa. Pyykit pesen, sapuskat kökkään muksuille, siivoan kämppää jne mutta se on vain suorittamista.
Hän ei ole koskaan vastannut siihen kysymykseen miksi sitten jäi kanssani jopa avioliittoon asti jos halusi lapsia ja tiesi etten itse halua. Minä kyllä arvaan nyt viimeaikaisen työttömyyteni perusteella - tuohon aikaan minulla oli edessä suht hyvä tulevaisuus isotuloisena yms, joten kyllähän siinä nainen laskee 1+1 yhteen etenkin kun hänelläkin alkoi kello tikittämään ystävätärpiirin lisääntymispuuhien myötä. Työttömyyteni on paljastanut otaksuntani aika kohdalleen, koko ajan jäkätetään siitä kuinka elintaso tulee laskemaan yms. Eipä tässä huvita pahemmin yrittää tsempata kun on ymmärtänyt mistä tässä on ollut 20 vuotta kyse...
Okei, kuulostaa aika karulta. Tsemppiä arkeesi. Olen aika tyytyväinen, että voin itse välttää tuon kohtalon.
Sukulaismies on samassa jamassa.Vaimolle tuskin tuli mieleenkään että se ei halua perhettä,niiden hääkuva oli ilmeineen paljon kertova.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaaehtoisesti ravinnotta.
Minulle on hyvin tärkeää, etten aiheuta kenenkään syntymää. Se on se, mitä haluan.
Koristelet jatkuvasti omia saamattomuutesi nollatilejä että et aiheuta kenenkään syntymää.
Eihän sitä tarvitse aiheuttaa mitenkään. ET selvästikään osaa tai kykene aiheuttaa kenenkään syntymää ja verhoat sen sillä että et aiheuta vaikka muka väittämäsi mukaan kykenisit.
Et silti kykene.
Kuulostaa oudolta uhota kehuskellen että minulle on tärkeää ettei kukaan synny.
Mitäs siitä? Ei mitään synny jos ei tee mitään. Pidät sitä jonkinlaisena saavutuksena että et synnytä mitään? :D huvittava jantteri
Ei me kaikki naiset olla mitään hulluja salaa raskaaksihankkiutujia. Tuntuu ennemmin että asiasta ei oikeasti ja rehellisesti keskustella parisuhteissa ja sitten nainen tekee paniikissa tuollaisen sairaan ja itsekkään ratkaisun. Muuten, saanko minä edes sanoa itseäni vapaaehtoisesti lapsettomaksi kun teetin abortin ehkäisyn pettäessä? Tai mieheni, joka oli asiasta samaa mieltä ja laitatti piuhansa poikki tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ei pitäisi tehdä tuollaista väitöstä vaan sanoa ääneen että minä en ole onnistunut saamaan lapsia elämässäni. Se on aivan yhtä hyvä väitös kuin että olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta vapaaehtoisesti lapseton on itsepetosta.
Mistähän raamattupiiristä olet tänne päätynyt?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti lapseton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ET sinä ole oikeasti lapseton vapaaehtoisesti.
Hanki ensin lapsi ja sitten tee päätelmät haluatko olla lapseton vapaaehtoisesti. Helppo sinun on noin nyt sanoa kun et ole hankkinut lasta.
Tee kuten minä eli hanki lapsi ja hylkää se koska tunnet sisimmissäsi lastasi katsoessa ja sen kanssa sylitellessä että et ole isämateriaalia ja haluat olla lapseton.
Joten poju. Hanki elämänkokemusta ensin ennenkuin yrität verhoutua jonkun ideologian taakse vaikket edes ole kokeillut lapsenhoitoa.
Lapseton ex isä
LOISTOIDEA,hankkia ensin lapsi ja miettiä vasta sitten haluaako sittenkään sitä.Luuletko että kakaran voi palauttaa johonkin kauppaan?
Lapsesta voi luopua Suomessa huoletta jos tuntee ettei halua olla vanhempi. Vasta sitten todella voi tietää. Kaikki muu on mutuilua egotaivaassa.
Täytyy sanoa, että aika hulluja tyyppejä olen palstalla tavannut, mutta tämä psykoottinen (?) lasten hylkäämisestä jankkaava kuvotus on kyllä pahin.
Vierailija kirjoitti:
[Öö, ei. En halua tuottaa lapsia samalla lailla kuin en halua raiskata naisia. Täytyykö sinun raiskata nainen tietääksesi, haluatko todella raiskata vai et? Pelaat nyt jotakin outoa semanttista peliä.
Parhaiten naisen hedelmöittää rakastelemalla useasti ovulaation aikoihin. Jännä että sinulla tuli mieleen raiskaaminen. Ehkä on hyvä että et ajattele lainkaan "yhdyntää" naisen kanssa niin jäät lapsettomaksi.
Oletko ap aivan varma, ettei sinulla ole lasta/lapsia? Käsittääkseni mies ei voi koskaan olla 100% varma, jos on harrastanut seksiä ja sen jälkeen lakannut pitämästä yhteyttä naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö tämä : En ole epäonnistunut ja saanut lapsia.Sinut on päästetty avohoitoon liian aikaisin.
Autoni kulkee höyryllä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki ensin lapsi ja sitten tee päätelmät haluatko olla lapseton vapaaehtoisesti. Helppo sinun on noin nyt sanoa kun et ole hankkinut lasta.
Tee kuten minä eli hanki lapsi ja hylkää se koska tunnet sisimmissäsi lastasi katsoessa ja sen kanssa sylitellessä että et ole isämateriaalia ja haluat olla lapseton.
Joten poju. Hanki elämänkokemusta ensin ennenkuin yrität verhoutua jonkun ideologian taakse vaikket edes ole kokeillut lapsenhoitoa.
Lapseton ex isä
LOISTOIDEA,hankkia ensin lapsi ja miettiä vasta sitten haluaako sittenkään sitä.Luuletko että kakaran voi palauttaa johonkin kauppaan?
Lapsesta voi luopua Suomessa huoletta jos tuntee ettei halua olla vanhempi. Vasta sitten todella voi tietää. Kaikki muu on mutuilua egotaivaassa.
Eli jos sanon olevani hetero sekin on vain mutuilua egotaivaassa kun en ole kokeillut homoilua? Tai että olen vakaumuksellisesti uskollinen parisuhteessa, vaikka en ole kokeillut miltä pettäminen tuntuu? Tai että olen ihmisoikeuksien puolustamisen kannalla, vaikken ole kokenut rikkoa niitä tai kokenut itse sortoa? Tai että minusta on ihanaa olla tätä sukupuolta, vaikka en ole kokenut koskaan olla vastakkaistakaan? ...että minusta tappaminen on kamalaa ja väärin, vaikken ole sitäkään tehnyt?
..mistä saisi olla jotain mieltä tai tuntea jotain sitten? Tuollainen on varmaan painajaismainen keskustelukumppani tai kumppani ylipäätään.. Eikun en voi sanoa sitäkään kun en ole kokeillut..
Autoni kulkee höyryllä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ex isä
Ei voi luopua vaan sinulta ulosmitataan elatusmaksuja 18 vuotta.Kaikki eivät tee samaa mokaa.Trollolloo trolli.
Nuorien mielestä on nykyään muodikasta olla lapsettomia omasta tahdostaan.
Yleensä tämä vaihe kestää sen parinkympin ja kolmenkympin kohdilla aletaan jo miettimään.
Todella pieni osa jää lapsettomiksi. Ihminen on eläin ja osana elävää organismia jota maapalloksi kutsutaan.
Väittäisin sellaistan mielenvikaiseksi joka väittää silmät kirkkaana että ei halua lisääntyä ja saada jälkeläisiä.
Tälläinen mielenvika voi esiintyä jos populaatio elää huonoissa oloissa ja hedelmättömässä maaperässä joka sekin on sairas.
Parikymppisten lapsettomuus vaihetta pidän oikein järkevänä. Se voi olla jopa tervettä nykyään. Jos sitten vanhempana ajattelee samoin niin voi miettiä onko mielenvikaisuutta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sanon olevani hetero sekin on vain mutuilua egotaivaassa kun en ole kokeillut homoilua?
Jokainen mies on kokeillut homoilua oman miehen kätensä kanssa masturboidessaan.
Se on ensikosketus seksuaalisuuteen miehen kädellä. Poika tutustuu seksiin homouden kautta ja vasta ehkä sitten kokeilee naista myöhemmin.
Eli kyllä sinä olet kokeillut homoilua mutta eriasia on se että myönnätkö vai valehteletko edelleen itsellesi.
Annat itsestäsi vähän liian hienon kuvan näissä kirjoituksissasi. Me lukijat haluaisimme nähdä sen todellisen synkän puolen sinusta. Lapsetonhan on hyvin surullinen ja hyljeksitty olomuoto yhteiskunnassa. Sellainen toivoton tila.
Kerro meille ongelmasi ehkä voimme auttaa sinua ap.
Lapsettomuus on ok ja ei ole ok kirjoitti:
Nuorien mielestä on nykyään muodikasta olla lapsettomia omasta tahdostaan.
Yleensä tämä vaihe kestää sen parinkympin ja kolmenkympin kohdilla aletaan jo miettimään.
Todella pieni osa jää lapsettomiksi. Ihminen on eläin ja osana elävää organismia jota maapalloksi kutsutaan.
Väittäisin sellaistan mielenvikaiseksi joka väittää silmät kirkkaana että ei halua lisääntyä ja saada jälkeläisiä.
Tälläinen mielenvika voi esiintyä jos populaatio elää huonoissa oloissa ja hedelmättömässä maaperässä joka sekin on sairas.
Parikymppisten lapsettomuus vaihetta pidän oikein järkevänä. Se voi olla jopa tervettä nykyään. Jos sitten vanhempana ajattelee samoin niin voi miettiä onko mielenvikaisuutta mukana.
20v. tekee lapsia kun ei hormooneissaan tajua mihin joutuu,vanhempi osaa olla tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sanon olevani hetero sekin on vain mutuilua egotaivaassa kun en ole kokeillut homoilua?
Jokainen mies on kokeillut homoilua oman miehen kätensä kanssa masturboidessaan.
Se on ensikosketus seksuaalisuuteen miehen kädellä. Poika tutustuu seksiin homouden kautta ja vasta ehkä sitten kokeilee naista myöhemmin.
Eli kyllä sinä olet kokeillut homoilua mutta eriasia on se että myönnätkö vai valehteletko edelleen itsellesi.
Annat itsestäsi vähän liian hienon kuvan näissä kirjoituksissasi. Me lukijat haluaisimme nähdä sen todellisen synkän puolen sinusta. Lapsetonhan on hyvin surullinen ja hyljeksitty olomuoto yhteiskunnassa. Sellainen toivoton tila.
Kerro meille ongelmasi ehkä voimme auttaa sinua ap.
Palautetaanko se lapsi pullonpalautus- vai paperinkeräyspisteeseen kun sen voi niin helposti palauttaa? Hyvä provo.
Riittääkö naiselle "ei"? Ei todellakaan,sen jälkeen nainen hankkiutuu omin luvin paksuksi.