Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vapaaehtoisesti lapseton mies

Vierailija
05.01.2017 |

Mitä vapaaehtoiseen lapsettomuuteen liittyvää haluat kysyä minulta?

Onko täällä muita velamiehiä tai sellaisten kumppaneita?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä tiesit, ettet halua lapsia?

Vierailija
2/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä, kun tajusin, että sellaisen tekemiseen tarvitaan kävelevää emätintä. Ei kiitos sellaista elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on veloja mutta naisten mieliksi monet taipuvat lisääntymiseen.

Vierailija
4/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut lapsia. Mietin ensimmäistä kertaa asiaa tosissaan joskus parikymppisenä. Vähän aikaa yritinkin haluta lapsia, mutta eihän siitä mitään tullut.

Vierailija
5/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä mitään. Vapaaehtoisesti lapseton mies ei herätä tunteita samalla tavalla kuin saman valinnut nainen. Outoa.

Vierailija
6/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsia haluamattomat miehet perustelevat nuoren naisen kaipuunsa juuri sillä, että nuorena nainen on hedelmällinen?

Vierailija
7/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan halunnut lapsia. Mietin ensimmäistä kertaa asiaa tosissaan joskus parikymppisenä. Vähän aikaa yritinkin haluta lapsia, mutta eihän siitä mitään tullut.

Ja miehen sanomana tuo saa ihan uuden ja perverssin merkityksen. Outoa sekin.

Vierailija
8/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on veloja mutta naisten mieliksi monet taipuvat lisääntymiseen.

Juu olet selvästi täydellisesti ymmärtänyt mikä on vapaaehtoisesti lapseton eli vela. Sehän on tietysti vasten tahtoaan lapsia hankkinut. Hienoa.

Vierailija
9/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kysyä mitään. Vapaaehtoisesti lapseton mies ei herätä tunteita samalla tavalla kuin saman valinnut nainen. Outoa.

Ymmärrän tämän täysin, ja se kelpaa minulle hyvin. Kukaan ei ole koskaan heittänyt minulle mitään kuittia tästä asiasta. Miehiltä ei odoteta lasten tuottamista samalla lailla kuin naisilta.

Vierailija
10/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsia haluamattomat miehet perustelevat nuoren naisen kaipuunsa juuri sillä, että nuorena nainen on hedelmällinen?

En ole koskaan kuullut tuollaista kommenttia. Velamiehelle naisen hedelmällisyys on lähinnä uhka ja stressin aiheuttaja. Lähinnä tulee mieleen evoluutiobiologia: nuori nainen näyttää haluttavalta hedelmällisyytensä takia, koska meillä on tietty biologinen ohjelmointi.

Vierailija
11/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa? Deittailetko? Millaista se on kun ei lapsia halua?

Vierailija
12/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitit nyt velan ja vässykän toisiinsa.

Vierailija
13/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut piuhat poikki? Miksi, miksi et? (Oma vela-mieheni laittoi heti kun ikä riitti ja suosittelee lämpimästi kaikille.)

Vierailija
14/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa? Deittailetko? Millaista se on kun ei lapsia halua?

En ole tällä hetkellä parisuhteessa enkä tapaile ainakaan aktiivisesti. Irtoseksiä tavoittelisin aktiivisemmin, mutta raskauden pelko haittaa seksielämää. Asia helpottunee, kun saan piuhat poikki. Minulla ei ole sinänsä mitään parisuhteita vastaan, mutta olen aika nirso kumppaneiden suhteen. Vain priima kelpaa. Kun suhteeseen ei ole tulossa lapsia, pitää kumppanin naama ja luonne todella miellyttää.

Vierailija
15/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ET sinä ole oikeasti lapseton vapaaehtoisesti.

Hanki ensin lapsi ja sitten tee päätelmät haluatko olla lapseton vapaaehtoisesti. Helppo sinun on noin nyt sanoa kun et ole hankkinut lasta.

Tee kuten minä eli hanki lapsi ja hylkää se koska tunnet sisimmissäsi lastasi katsoessa ja sen kanssa sylitellessä että et ole isämateriaalia ja haluat olla lapseton.

Joten poju. Hanki elämänkokemusta ensin ennenkuin yrität verhoutua jonkun ideologian taakse vaikket edes ole kokeillut lapsenhoitoa.

Lapseton ex isä

Vierailija
16/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laittanut piuhat poikki? Miksi, miksi et? (Oma vela-mieheni laittoi heti kun ikä riitti ja suosittelee lämpimästi kaikille.)

Ikä riittää vasta ensi vuonna. Suomessa on aivan älyttömät lait, kun typerät teinit, narkkarit ja moniongelmaiset saavat sikiintyä mielin määrin ja sukupuolensa korjaavat pakkosteriloidaan mutta aikuinen ihminen ei voi päättää, mitä omalle keholleen tekee.

Vierailija
17/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lapseton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ensin lapsi ja sitten tee päätelmät haluatko olla lapseton vapaaehtoisesti. Helppo sinun on noin nyt sanoa kun et ole hankkinut lasta.

Tee kuten minä eli hanki lapsi ja hylkää se koska tunnet sisimmissäsi lastasi katsoessa ja sen kanssa sylitellessä että et ole isämateriaalia ja haluat olla lapseton.

Joten poju. Hanki elämänkokemusta ensin ennenkuin yrität verhoutua jonkun ideologian taakse vaikket edes ole kokeillut lapsenhoitoa.

Lapseton ex isä

Kiitos neuvosta, mutta mieluummin jätän väliin. Hyvä kommentti silti, hymyilin.

Vierailija
18/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitit nyt velan ja vässykän toisiinsa.

Minä olin vela-mies jonka tuore rouvani myös tiesi hyvinkin selvästi, mutta silti piti hankkiutua väen väkisin siunattuun tilaan. Nykyään olen kohtalooni alistunut kaikkeen kyrpiintynyt vässykkäsohvaperuna jota ei kiinnosta sitten mikään.

Kiitti vitusti että arvosti niin paljon luottamustani...

Vierailija
19/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ex isä

Juurikin näin. Nämä tyypit ovat vastuuttomia pelkureita vaikka voisivat tehdä elämässsään mitä haluavat eli hankkia lapsia vapaasti ja hylätä heidät jos eivät halua olla niiden ärsyttävien mellastajien kanssa tekemisissä.

Koristelevat vastuuttomuutensa vapauteen ja pelkuruuteen kuvailemalla itseään vapaaehtoiseti lapsettomia :D aika naurettavan kuuloista.

Vertailun vuoksi voidaan laittaa lause:

Olen vapaaehtoisesti ravinnotta.

Vierailija
20/74 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu, kiima, epätoivo, ei pillua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ex isä

Juurikin näin. Nämä tyypit ovat vastuuttomia pelkureita vaikka voisivat tehdä elämässsään mitä haluavat eli hankkia lapsia vapaasti ja hylätä heidät jos eivät halua olla niiden ärsyttävien mellastajien kanssa tekemisissä.

Koristelevat vastuuttomuutensa vapauteen ja pelkuruuteen kuvailemalla itseään vapaaehtoiseti lapsettomia :D aika naurettavan kuuloista.

Vertailun vuoksi voidaan laittaa lause:

Olen vapaaehtoisesti ravinnotta.

Minulle on hyvin tärkeää, etten aiheuta kenenkään syntymää. Se on se, mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi