Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori teinityttö metrossa aamulla : Nilkat paljaana mutta paksu untuvatakki yllä.

Vierailija
05.01.2017 |

Kenkinä valkoiset kesälenkkarit ja kaulalla paksu huivi. Kylmä näytti olevan. Olisikohan äidin tälle pitänyt kertoa ettei laita niitä lyhyitä farkkuja ylle?

Kommentit (218)

Vierailija
141/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne likaiset ja hikiset tennarit aina ole tyyliä nähnytkään.

Vierailija
142/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ulkona olija on autolla liikenteessä ja nämä autottomat köyhäilijät luulee että kaikki kävelee ulkona useita kilometrejä.

Aion lähteä edelleen vähillä vaatteilla liikenteeseen koska kävelen parkkipaikalta kauppaan.

Ei tarvi kenenkään kytätä että olen ulkona vähissä vaatteissa koska olen tosiaan sen minuutin siellä ulkona ja en aio hikoilla autossani.

Autossa se vasta kylmä onkin, kun pitää istua paikallaan. Tietty jos auto on lämpimässä tallissa tai aina lämppäri huutaa joka kerta ennen lähtöä. Itse en liikkuisi kevyissä vaatteissa edes tota 15m autolle. Auto voi myös jättää tielle että siinäs sitten oot.

Mä olen sanonut meidän teinille että pipo ja hanskat mukaan autoon, vaikka ei laittais niitä sillä hetkellä päälleen, koska koskaan ei tiedä autoista milloin ne jämähtää tielle vaikka olis kuinka uusi auto. Kotoa lähtiessä autossa on sisälämmitin päällä, mutta jos on pidempään kaupassa, niin autohan on jo kylmentynyt kun tulee pois, ja sittenhän se vasta inhottava on istua siihen kylmään autoon vähissä vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi muiden pitää melkein aina puuttua asiaan joka ei kuulu muille yhtään mitenkään? Onko se jotenkin ap:lta pois jos joku pukeutuu mihin haluaa? 

Vierailija
144/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?

Minä en tajua nilkat paljaana kulkemista ylipäänsä. Miksi lahkeet pitää kääriä näin, tuohan näyttää tyhmältä. http://is.mediadelivery.io/img/628/f24c3d1bcf484278bb3a9df97b7e4764.jpg…;

Muoti-ilmiöt usein näyttää. Joskus mietin, että onkohan jossakin joku pirullinen muotitrolli, joka kokeilee mitä kaikkea laumasielut ovat valmiita tekemään muodin nimissä.

Mä olen miettinyt samaa 😂 varsinkin kuin näin muotiuutisen, jonka mukaan on tyylikästä vetäistä hiihtarit korkkareiden alta. Siis se remmi. Oli kyllä typerän näköistä. Oikeastaan vielä tyhmempi oli kun kerrottiin kuinka on muotia laittaa sukka korkkarin päälle. Leikataan vaan pohjaan reikä koron mennä. Positiivista tietenkin että se sukka on varrellinen.

Kesää odotellessa...

Ja vähän aikaa sitten oli juttu jossa kerrottiin, että nukkuminen on tämän vuoden hyvinvointitrendi.

"Ensi vuonna suureksi trendiksi ennustetaan nimittäin puhdasta nukkumista. Tämä tarkoittaa seitsemään tai kahdeksaa, joskus jopa kymmentä tuntia laadukasta unta yössä. Ihanaa, nyt on vihdoin lupa nukkua!"

Voi yksinkertaisia laumasieluparkoja :'D Kauankohan ovat olleet nukkumatta, kun se ei ole ollut muodissa :(

Vierailija
145/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?

Minä en tajua nilkat paljaana kulkemista ylipäänsä. Miksi lahkeet pitää kääriä näin, tuohan näyttää tyhmältä. http://is.mediadelivery.io/img/628/f24c3d1bcf484278bb3a9df97b7e4764.jpg…;

Muoti-ilmiöt usein näyttää. Joskus mietin, että onkohan jossakin joku pirullinen muotitrolli, joka kokeilee mitä kaikkea laumasielut ovat valmiita tekemään muodin nimissä.

Mä olen miettinyt samaa 😂 varsinkin kuin näin muotiuutisen, jonka mukaan on tyylikästä vetäistä hiihtarit korkkareiden alta. Siis se remmi. Oli kyllä typerän näköistä. Oikeastaan vielä tyhmempi oli kun kerrottiin kuinka on muotia laittaa sukka korkkarin päälle. Leikataan vaan pohjaan reikä koron mennä. Positiivista tietenkin että se sukka on varrellinen.

Kesää odotellessa...

Ja vähän aikaa sitten oli juttu jossa kerrottiin, että nukkuminen on tämän vuoden hyvinvointitrendi.

"Ensi vuonna suureksi trendiksi ennustetaan nimittäin puhdasta nukkumista. Tämä tarkoittaa seitsemään tai kahdeksaa, joskus jopa kymmentä tuntia laadukasta unta yössä. Ihanaa, nyt on vihdoin lupa nukkua!"

Voi yksinkertaisia laumasieluparkoja :'D Kauankohan ovat olleet nukkumatta, kun se ei ole ollut muodissa :(

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/tata-on-kaivattu-ensi…

Tässä siis tuo.

Vierailija
146/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkävartiset villasukat ja säärystimet tulee kai muotiin vasta vuoden, parin päästä? Silloin takkina on varmaan verkkatakki ysäriltä ja pipona Järvisen retropipo, kaulahuivit kielletty. Uggitkin tms. on ilmeisesti nyt so last season?

Onneksi Uggit ja kopiot oli muotia, kun mun lapsi oli teini!

UGGit ovat klassikot, nehän ovat olleet muodissa jo 1970-luvulla, kun aussisurffaajat keksivät ne pitääkseen varpaansa lämpiminä rannalla. Jenkeissä innostuttiin niistä 1980-luvulla. Suomeenhan ne tuli varmaan viimeisenä maailmassa, vaikka nimen omaan täällä niitä olisi tarvittu monta kymmentä vuotta sitten.

Vierailija
147/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koulunkäyntiavustajana, uutena, ensimmäisiä viikkoja, kun kutsu kävi auttamaan ekaluokkia hiihtämään. No, minähän menin ja heti aamusta opettaja kauhisteli että EIKÖ SULLA OO TOPPAHOUSUJA?!?!??! Sanoin ei, en tarvitse, olen pukenut tarpeeksi. Opettaja kauhisteli ja haukkoi henkeään "mä katson onko mulla toisia tai olisko tolla Lissulla omat mukana". Ei kiitos, en tarvitse, pärjään kyllä. "Et pärjää, kyllä sä palelet siellä niin paljon, mä katon vielä..."

Mikä hitto siinä on kun ei itse saa omaa puketumistaan päättää? En ikinä ole tarvinnut toppahousuja, läkähdyn sellaiset päällä, oli pakkasta sitten kuinka paljon vain. Jännä miten muut luulee tietävänsä paremmin miten joku toinen tarkenee.

Olet huonona esimerkkinä pikkukoululaisille!

Vierailija
148/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin koulunkäyntiavustajana, uutena, ensimmäisiä viikkoja, kun kutsu kävi auttamaan ekaluokkia hiihtämään. No, minähän menin ja heti aamusta opettaja kauhisteli että EIKÖ SULLA OO TOPPAHOUSUJA?!?!??! Sanoin ei, en tarvitse, olen pukenut tarpeeksi. Opettaja kauhisteli ja haukkoi henkeään "mä katson onko mulla toisia tai olisko tolla Lissulla omat mukana". Ei kiitos, en tarvitse, pärjään kyllä. "Et pärjää, kyllä sä palelet siellä niin paljon, mä katon vielä..."

Mikä hitto siinä on kun ei itse saa omaa puketumistaan päättää? En ikinä ole tarvinnut toppahousuja, läkähdyn sellaiset päällä, oli pakkasta sitten kuinka paljon vain. Jännä miten muut luulee tietävänsä paremmin miten joku toinen tarkenee.

Olet huonona esimerkkinä pikkukoululaisille!

Ei, en ole. Huoh... Pukeudun ihan juuri niinkuin itsestä hyvältä tuntuu ja siten että tarkenen, aivan kuten pientenkin täytyy pukeutua.

Vierailija
149/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Aivan sairasta. Meinasi päästä kunnon laatta kun 5 massateiniä odotti bussia, pakkasta oli -18 ja kaikilla takki auki, nilkat paljaana, lumesta kostuneet converset ja varmasti sukat läpimärkänä. "Tyylin" kruunasi jokaisen selässä keikkuva nurkista likainen kånken.

Vierailija
150/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin jonkun pultsarin jalat. 🤣 Oi nuo teinit, yhtä tyylitajuisia sukupolvesta toiseen! ❤👍🏻

Vierailija
151/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannu eskola22 kirjoitti:

Juu ja pipoa en nähnyt aamulla kenelläkään päässä.Mikä vittu ihmisiä vaivaa.-22c mittarissa ja vaatetus samaa kuin syksyllä.Nyt valoja päälle idiootit ja pipo päähän.

Noita ihmisä vaivaa muutaman vuoden päästä kovat niveltulehdukset ja krooninen keuhkoputkentulehdus ja krooninen poskiontelotulehdus, ei siis pöpöjä saa kylmästä, mutta vastustuskyky heikkenee ja pienetkin tulehdukset voivat kroonistua, sillä samat ihmiset tuskien pikkuoireitaan hoitavat kunnolla.

Vierailija
152/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa nollakelit on todella kylmiä ilman kosteuden takia mutta silloinkin näitä pinkkiä siansorkkeja näkyi paljon. Lähinnä ballerinatossut tai flipflopit jalassa

Vierailija
153/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi muiden pitää melkein aina puuttua asiaan joka ei kuulu muille yhtään mitenkään? Onko se jotenkin ap:lta pois jos joku pukeutuu mihin haluaa? 

Kuulepa pikku pissis: se on kaikilta veronmaksajilta pois, kun hankit itsellesi kroonisia sairauksia ja viet lääkäriajat oikeasti sairailta ja tuhlaat hoitoehenkilökunnan aikaa ja saikuta jatkuvasta töistä, mikäli elät siihen saakka, että saat töitä.

Älä aina ajattele vaan ITSEÄSI, muitakin on olemassa ja ilman heitä et selviä.

en ole ap.

Vierailija
154/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaat nilkat kesätossuissa on usein tulipunaiset pakkasessa. Ruman ja ällön näköistä. Joku lämpimämmillä leveysasteilla asuva on keksinyt sen olevan muotia ja tyhjäpäät täällä alaskan tasolla seuraavat uskollisesti.

Onneksi oma poika kavereineen pukeutuu sään mukaan, eivät halua palella ja itsevarmuutta riittää pukeutua, kuten haluavat.

Ovat kuitenkin tyylikkään ja siistin oloissa kuteissa ja suosittuja poikia. Maailmassa ei ole koskaan yhtä muotia, paitsi niille, jotka eivät uskalla toimia toisin.

Sepä se että pukeutumistrendit keksitään yleensä ilmastoissa joissa on talvellakin reilusti plussa-asteita, ja sitten suomiteinit seuraavat niitä siitä huolimatta että täällä ei samat tyylit ihan toimi käytännön kannalta. Olen koko talven ihmetellyt niitä teinilaumoja jotka lompsivat ulkona takki auki ilman kaulaliinaa tai hattua, nilkat paljaina ja kesätennarit jalassa ja palellut pelkästä katselusta. Voisiko joku suomalainen trendi-ikoni tuoda muotiin paksut kaulahuivit ja takit talvisaappaineen? Kyllä kerrospukeutumisellakin voi näyttää tyylikkäältä.

Vituttaa kun suomalaisia naisia aina moititaan huonosta pukeutumisesta, mutta mitenpä hiihdät ohuessa tyylikkäässä takissa, korkkareissa ja minihameissa -25c pakkasessa paleltumatta.  

Vierailija
155/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo tosissanne. Ainahan teinimuoti on ollut järjetöntä, miten jaksatte kauhistella? Toivottavasti en oo koskaan niin kalkkis, että muutun nuorisoa paheksuvaksi kuivaluumuksi.

Vierailija
156/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joku hullu villitys, kun olin peruskoulussa 90- luvulla, oli noloa käyttää pipoa. 2000- luvulla oli vatsat ja selät paljaina matalavyötäröisten farkkujen ja lyhyiden talvitakkien myötä ja nyt sitten on villityksenä paljaat nilkat. Mitähän teineille keksitään muodiksi 2020-luvulla kun tähän mennessä on aika moni ruumiinosa jo paljasteltu pakkasessa? Paljaat hartiat, maybe?

Vierailija
157/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, koska muoti.

Vierailija
158/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on joku hullu villitys, kun olin peruskoulussa 90- luvulla, oli noloa käyttää pipoa. 2000- luvulla oli vatsat ja selät paljaina matalavyötäröisten farkkujen ja lyhyiden talvitakkien myötä ja nyt sitten on villityksenä paljaat nilkat. Mitähän teineille keksitään muodiksi 2020-luvulla kun tähän mennessä on aika moni ruumiinosa jo paljasteltu pakkasessa? Paljaat hartiat, maybe?

Paljas kaula, dekoltee ja rintavako? Paljaat käsivarret, eli pelkkä toppaliivi ilman aluspaitaa? Paljaat polvet onkin jo ollut, kun revityt farkut on ollut muotia... Mielenkiinnolla jään seuraamaan!

Vierailija
159/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi 70 wee juksenteli 60-luvulla pakkasessa minihameessa ja sukkahousuissa. Kylmetti itsensä niin monesti että sai korionisen vti:iin riesaksi. Nyt se vti on mennyt niin pahaksi että antibiootti kuurilla kymmenen kertaa vuodessa ja paksut vaipat jalassa kun pidätyskyky mennyt. Kannatti varmaan.

Vierailija
160/218 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää tätä hulluutta. Miksi ei pakkasella voida pukeutua asianmukaisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän