Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori teinityttö metrossa aamulla : Nilkat paljaana mutta paksu untuvatakki yllä.

Vierailija
05.01.2017 |

Kenkinä valkoiset kesälenkkarit ja kaulalla paksu huivi. Kylmä näytti olevan. Olisikohan äidin tälle pitänyt kertoa ettei laita niitä lyhyitä farkkuja ylle?

Kommentit (218)

Vierailija
121/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että perheen tulot vaikuttavat paljastelumuotiin, parempituloisten perheiden nuoret pukeutuvat sään mukaisesti.

Vierailija
122/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teininä kyllä palellut niin helposti kuin nyt! Muoti ja hyvältä näyttäminen ennenkaikkea, kyllä sitä viimeistään kolmekymppisenä alkaa mukavuus ja lämpö sekä käytännöllisyys houkutella. :)

Minä en ole koskaan ollut niin nuori, etteikö mukavuus ja lämpö ajaisi muodin edelle. Lapsena ja teininä ja aikuisena on aina ollut tärkeintä se, että vaatteet ovat hyvänkokoiset ja tarpeeksi lämpimät. Aina oli pakkasella pipo päässä, myös kouluikäisenä. Kukaan ei nauranut eikä osoitellut sormella, vaikka itse olisi värjötellyt pipotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt varsinkin. Välihousut ja mummi tekee varmaan pääsin pökkimiä eli kunnon välkkärit.

Vierailija
124/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi äitien kultamussukat aloitti armeijan 2.1. Onneksi mun poika suoritti viimevuonna.

Vierailija
125/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun noiden paljasnilkkatyttöjen jalat alkaa tottua kylmään niin kesällä sen sijaan niiden varvashiki haisee jo kun tulee yli 10 plusastetta :D

Vierailija
126/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkävartiset villasukat ja säärystimet tulee kai muotiin vasta vuoden, parin päästä? Silloin takkina on varmaan verkkatakki ysäriltä ja pipona Järvisen retropipo, kaulahuivit kielletty. Uggitkin tms. on ilmeisesti nyt so last season?

Onneksi Uggit ja kopiot oli muotia, kun mun lapsi oli teini!

Vierailija
127/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teininä kyllä palellut niin helposti kuin nyt! Muoti ja hyvältä näyttäminen ennenkaikkea, kyllä sitä viimeistään kolmekymppisenä alkaa mukavuus ja lämpö sekä käytännöllisyys houkutella. :)

Minä en ole koskaan ollut niin nuori, etteikö mukavuus ja lämpö ajaisi muodin edelle. Lapsena ja teininä ja aikuisena on aina ollut tärkeintä se, että vaatteet ovat hyvänkokoiset ja tarpeeksi lämpimät. Aina oli pakkasella pipo päässä, myös kouluikäisenä. Kukaan ei nauranut eikä osoitellut sormella, vaikka itse olisi värjötellyt pipotta.

Mulle luokan komein poika nauroi yläasteella, kun mulla oli pipo.

Mutta se kaljuuntuikin sit ite tosi nuorena.

Karma.

Vierailija
128/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset valkoihoisen kirjavanpunaiset nilkat (kylmyyden takia) eivät todellakaan näytä hyvältä.

Tulee aina possunliha mieleen, oli nilkat paksut tai ohuet.

Vierailija
129/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tyttären tytölle muutaman kerran  odotahan ,kun tulet minun ikäiseksi saattaa jalkoja pakottaa!   On paksu takki ja huppu päässä ja tennarit jalassa , nilkat paljaana. On tässäkin kumma muoti??

Vierailija
130/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok? Mitä riesaa siitä sulle on? Suomalaiset juoksee talvisin makkarat ja mirrit paistaen saunasta jääkylmään lumihankeen kierimään perusteellisesti eikä siitä sitten hiiskuta mitään.

Vierailija
131/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada sit vanhempana reuma. :D

Vierailija
132/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palelijat on ärsyttäviä ja tyhmiä. Niille ei mene jakeluun että muut ei palele. Monesti jos juttelen ulkona jonkun naapurin kanssa niin aina ne palelee ja mulla ei ole yhtään kylmä.

Mä en myöskään ymmärrä että mikä helkutin pätemisen tarve porukalla on puuttua toisten pukeutumiseen? Palelijat eivät huomaa itse että vilu niillä on silloinkin kun normi-ihminen tarkenee teepaidassa, villatakkia vetävät päälleen. Vois melkein loukkaantua siitä etteivät luota siihen että jokainen tietää itse milloin on kylmä ja tarvitsee lisää vaatetta päälleen. Nuoriso taas sitten muodin takia kestää kylmää, mitä sekään kellekään kuuluu paitsi kun se pätemisen tarve taas nosti päätään ja pitää päästä sanomaan. Huolehtikaa muista sitten kun oikeasti tarve älkääkä kääntäkö päätänne pois.

Vierailija
133/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulunkäyntiavustajana, uutena, ensimmäisiä viikkoja, kun kutsu kävi auttamaan ekaluokkia hiihtämään. No, minähän menin ja heti aamusta opettaja kauhisteli että EIKÖ SULLA OO TOPPAHOUSUJA?!?!??! Sanoin ei, en tarvitse, olen pukenut tarpeeksi. Opettaja kauhisteli ja haukkoi henkeään "mä katson onko mulla toisia tai olisko tolla Lissulla omat mukana". Ei kiitos, en tarvitse, pärjään kyllä. "Et pärjää, kyllä sä palelet siellä niin paljon, mä katon vielä..."

Mikä hitto siinä on kun ei itse saa omaa puketumistaan päättää? En ikinä ole tarvinnut toppahousuja, läkähdyn sellaiset päällä, oli pakkasta sitten kuinka paljon vain. Jännä miten muut luulee tietävänsä paremmin miten joku toinen tarkenee.

Vierailija
134/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppapussi!

Vierailija
135/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu meidän 14-v tyttö pukeutui aamulla näin: toppatakki, villasukat ja talvikengät, lapaset käteen. Mutta ei pipoa, koska hiukset menevät pilalle! Ja hirveä sanasota siitä, että voiko farkkujen alle laittaa pitkiksiä! Näyttää läskiltä jos laittaa ja tulee koulussa kuuma, joo niin varmasti. Voi luoja sentään. Mutta muistan, että ihan yhtä hölmö olin itsekin tuossa iässä, ehei pipoa ja kengätkin olivat sellaiset, että ei taatusti mahtunut villasukat. Lapaset? Ei ikinä! Nahkahanskat olla piti.

On se vaan ihanaa, kun on keski-ikäinen täti ja voi pukeutua sään mukaan, ei haittaa vaikka kampaus vähän kärsii myssystä, jalkaan lämpimät kengät, jotka ei ole liukkaat ja reilusti toppahousut päälle.

t. entinen nuori 80-luvulta

Meillä teinit köllii lämpimässä. Vielä tämä viikko lomaa. Kuulin että etelässä koulut alkoi jo tällä viikolla.

Jaa no me asutaan P-Pohjanmaalla, että ei nyt ihan etelässä. Koulu alkoi eilen. Oli muuten ollut tytöllä hiukkasen kylmä tänään. Tuumi, että jos ens viikolla on vielä näin kylmä, niin vois harkita niitä pitkiksiä ;). Ja onneksi oli takissa huppu, oli pitänyt laittaa se päähän, kun oli kuulemma päästä kuulunut kraks, kun oli aivot alkaneet jäätyä! :D

Vierailija
136/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua palelee sisälläkin nilkat paljaana :D Silti tykkään talvesta enkä valita sitä kylmyyttä. Ei palele jos pukeutuu lämpimästi.

Toisten pukeutuminen ei minulle kuulu, muitta on kyllä noloa valittaa että on kylmä, jos ei viitsi edes pukeutua talvivaatteisiin. Se ei ärsytä jos toisella ei ole kylmä samassa lämpötilassa kuin minulla.

Vierailija
137/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?

Minä en tajua nilkat paljaana kulkemista ylipäänsä. Miksi lahkeet pitää kääriä näin, tuohan näyttää tyhmältä. http://is.mediadelivery.io/img/628/f24c3d1bcf484278bb3a9df97b7e4764.jpg…;

Muoti-ilmiöt usein näyttää. Joskus mietin, että onkohan jossakin joku pirullinen muotitrolli, joka kokeilee mitä kaikkea laumasielut ovat valmiita tekemään muodin nimissä.

Vierailija
138/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tulee vanhana reumatismi!

Vierailija
139/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?

Minä en tajua nilkat paljaana kulkemista ylipäänsä. Miksi lahkeet pitää kääriä näin, tuohan näyttää tyhmältä. http://is.mediadelivery.io/img/628/f24c3d1bcf484278bb3a9df97b7e4764.jpg…;

Muoti-ilmiöt usein näyttää. Joskus mietin, että onkohan jossakin joku pirullinen muotitrolli, joka kokeilee mitä kaikkea laumasielut ovat valmiita tekemään muodin nimissä.

Mä olen miettinyt samaa 😂 varsinkin kuin näin muotiuutisen, jonka mukaan on tyylikästä vetäistä hiihtarit korkkareiden alta. Siis se remmi. Oli kyllä typerän näköistä. Oikeastaan vielä tyhmempi oli kun kerrottiin kuinka on muotia laittaa sukka korkkarin päälle. Leikataan vaan pohjaan reikä koron mennä. Positiivista tietenkin että se sukka on varrellinen.

Kesää odotellessa...

Vierailija
140/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa ketjuissa haukutaan Suominaisten käytännöllinen pukeutuminen ja verrataan itäblokin maihin. Nyt haukutaan kun tyttö pitää tyylistä kiinni käytännöllisyyden kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme