Nuori teinityttö metrossa aamulla : Nilkat paljaana mutta paksu untuvatakki yllä.
Kenkinä valkoiset kesälenkkarit ja kaulalla paksu huivi. Kylmä näytti olevan. Olisikohan äidin tälle pitänyt kertoa ettei laita niitä lyhyitä farkkuja ylle?
Kommentit (218)
Juu ja pipoa en nähnyt aamulla kenelläkään päässä.Mikä vittu ihmisiä vaivaa.-22c mittarissa ja vaatetus samaa kuin syksyllä.Nyt valoja päälle idiootit ja pipo päähän.
Olisit osoittanut tyhjäpään nilkkoja sormella ja nauranut. Olisi pimsukka tajunnut jatkossa edes miettiä sään mukaista pukeutumista.
Juu, muodin nimissä kaikki mahdollista. 1960-luvulla ohuet sukkahousut (taidettiin kutsua nailoneiksi) ja minihame. Muistaakseni 80-luvulla ei pipoa milloinkaan, koskaan. Minua enempi naurattaa nämä muotihömpötykset. Kyllä elämä hoitaa, ja tuo myöhemmin järkeä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun näkemäsi teini on äiti - ja kiivailee oman teini-ikäisen jälkikasvunsa kanssa pukeutumisesta Suomen talvessa. Hih!
Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?
Pitkävartiset villasukat ja säärystimet tulee kai muotiin vasta vuoden, parin päästä? Silloin takkina on varmaan verkkatakki ysäriltä ja pipona Järvisen retropipo, kaulahuivit kielletty. Uggitkin tms. on ilmeisesti nyt so last season?
Joo, se on muotia. t. teinien äiti
Miten teitä voi liikuttaa noin kovasti tuntemattomien ihmisten pukeutuminen? Jos joku haluaa ehdoin tahdoin palella, tai on matka joka ei sisälle juurikaan ulkona olemista niin mikä on ongelma?? :D
Ei teininä kyllä palellut niin helposti kuin nyt! Muoti ja hyvältä näyttäminen ennenkaikkea, kyllä sitä viimeistään kolmekymppisenä alkaa mukavuus ja lämpö sekä käytännöllisyys houkutella. :)
Lahkeet voi kastua, joten vaurautuu mahdolliseen tulvaan, jonka yllättävät lämpötilan heittelyt voivat saada aikaan. Ihmiset herätkää se on monsuunikausi nyt!
Vierailija kirjoitti:
Juu, muodin nimissä kaikki mahdollista. 1960-luvulla ohuet sukkahousut (taidettiin kutsua nailoneiksi) ja minihame. Muistaakseni 80-luvulla ei pipoa milloinkaan, koskaan. Minua enempi naurattaa nämä muotihömpötykset. Kyllä elämä hoitaa, ja tuo myöhemmin järkeä. Viimeistään siinä vaiheessa, kun näkemäsi teini on äiti - ja kiivailee oman teini-ikäisen jälkikasvunsa kanssa pukeutumisesta Suomen talvessa. Hih!
No näin. Vähän yksinkertaiselta vaikuttaa ihminen joka vilpittömästi kauhistelee teinin pukeutumista aivan kuin säähän sopimaton pukeutuminen muodin takia olisi jotenkin 2017-talven järkyttävä ilmiö. Ikiaikainen tarina, nuoriso pukeutuu sopimattomasti ja vanhemmat kauhistelevat. Niin käy tälle nilkkojenpaljastelijatytöllekin kahdenkymmenen vuoden kuluessa.
Tässä näitä teinien pukeutumisinkkejä. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005033452.html
Jepjep. Pitää näyttää tyylikäälle nilkat paljaana mutta kengät jo niin likaiset ja nuhruiset. .
Syksy/talvi on raskasta aikaa minishortseissa viihtyville pissiksille kun on pakko pukeutua peittävästi eikä saada sitä miesten huomiota enää.
Siksi jotkut vilauttelevat ihoa epätoivoisesti jopa pakkasilla.
M29
Valitettavasti nuoruuden tyhmyyteen ei ole vastalääkettä. Sitä varten on vanhemmat, joiden tehtävä on pilata päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?
Minä en tajua nilkat paljaana kulkemista ylipäänsä. Miksi lahkeet pitää kääriä näin, tuohan näyttää tyhmältä. http://is.mediadelivery.io/img/628/f24c3d1bcf484278bb3a9df97b7e4764.jpg…;
Alunperinhän tennareita pitäessä piti nilkat olla paljaat. Missä vaiheessa muoti levisi sitten koskemaan muitakin kenkiä. Lapsekasta että suomessa toteutetaan talvella muotioikkua joka kuuluu vain kesään.
ysärillä oli revityt farkut, takki auki ja pää paljaana. nykyteinit saavat sentään pipon päähän, mutta nilkat vilkkuu! aika aikansa kutakin..
Paljaat nilkat kesätossuissa on usein tulipunaiset pakkasessa. Ruman ja ällön näköistä. Joku lämpimämmillä leveysasteilla asuva on keksinyt sen olevan muotia ja tyhjäpäät täällä alaskan tasolla seuraavat uskollisesti.
Onneksi oma poika kavereineen pukeutuu sään mukaan, eivät halua palella ja itsevarmuutta riittää pukeutua, kuten haluavat.
Ovat kuitenkin tyylikkään ja siistin oloissa kuteissa ja suosittuja poikia. Maailmassa ei ole koskaan yhtä muotia, paitsi niille, jotka eivät uskalla toimia toisin.
Teinien ja teinipukeutumisen ainut tehtävä on ärsyttää aikuisia. Helposti näkyy onnistuvan. Ja helpolla pääsevät siinäkin. Mun aikaan piti tehdä itseen hakaneulalla reikiä.
Ei tuo vielä mitään. Meillä oli jokin vuosi sitten vaihtari Australiasta. Talvilomalla mentiin laskettelemaan Rukalle, niin miten vaihtari pukeutui rinteeseen -20C pakkasessa? Villapaita ja shortsit :D Monojen sisällä sentään villasukat.