Nuori teinityttö metrossa aamulla : Nilkat paljaana mutta paksu untuvatakki yllä.
Kenkinä valkoiset kesälenkkarit ja kaulalla paksu huivi. Kylmä näytti olevan. Olisikohan äidin tälle pitänyt kertoa ettei laita niitä lyhyitä farkkuja ylle?
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kyllä aikasemmin talvella myös tää Iholla sarjan Sanni Trishin. Hehkutti sponssattua Peak Performancen takkiaan, että nyt tarkenee ku oli kovat pakkaset. Silti nilkat paljaana :S
Ajatella, eikö takki suojannut himoitsemiasi nilkkoja 😱
? En nyt ihan käsittänyt mitä hait takaa. Kritisoin vain sitä, että naurettavaa väittää tarkenevansa jollain sponssitakilla läpi pakkasten, jos ei vaivaudu pukemaan muuten talveen soveltuvia vaatteita.
Et tietenkään käsittänyt.
Mutta mieti hetki. Ovatko nilkat sinun? Jos tämä henkilö on nilkat paljaana, paleletko sinä? Kaikki eivät nimittäin palele samalla tavalla kuin sinä. Mulle riittää hyvin joku hyvä talvitakki ja tarkenen kanssa oikein hyvin, nilkat, pää tms paljaana.No sä et palele, mutta eihän sekään kerro siitä paleleeko jotku muut. Mulla ei vittuakaan kiinnosta mikä sulle riittää.
Oijoi, meni näköjään vähän tunteisiin. :D
Muistathan myös sen että jos sä palelet niin se ei kerro siitä paleleeko "jotku muut".
"Mullakaan" ei vittuakaan kiinnosta mikä sulle riittää. 😂:D :D Mitä sä saat tästä valehtelusta? Eijeijei ihmistä palele kun on kylmä, ei, :D
Mistä valehtelusta? Jos sulla on kylmä niin se ei tarkoita että muilla on tasan yhtä kylmä kuin sinulla. :D KAIKKI EI TARVITSE päästä varpaisiin toppausta niinkuin sinä. :D mitä sä saat tosta jankkauksestas?
Sä ootkin ihan oikeasti tyhmä muka lumihiutale etkä trolli. Kyllä ne luonnonlait on ihan samat kaikille ihmisille. Stadissa -15 ja teinejä ei muka palele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kyllä aikasemmin talvella myös tää Iholla sarjan Sanni Trishin. Hehkutti sponssattua Peak Performancen takkiaan, että nyt tarkenee ku oli kovat pakkaset. Silti nilkat paljaana :S
? En nyt ihan käsittänyt mitä hait takaa. Kritisoin vain sitä, että naurettavaa väittää tarkenevansa jollain sponssitakilla läpi pakkasten, jos ei vaivaudu pukemaan muuten talveen soveltuvia vaatteita.
Mutta mieti hetki. Ovatko nilkat sinun? Jos tämä henkilö on nilkat paljaana, paleletko sinä? Kaikki eivät nimittäin palele samalla tavalla kuin sinä. Mulle riittää hyvin joku hyvä talvitakki ja tarkenen kanssa oikein hyvin, nilkat, pää tms paljaana.No sä et palele, mutta eihän sekään kerro siitä paleleeko jotku muut. Mulla ei vittuakaan kiinnosta mikä sulle riittää.
Muistathan myös sen että jos sä palelet niin se ei kerro siitä paleleeko "jotku muut".
"Mullakaan" ei vittuakaan kiinnosta mikä sulle riittää. 😂:D :D Mitä sä saat tästä valehtelusta? Eijeijei ihmistä palele kun on kylmä, ei, :D
Mistä valehtelusta? Jos sulla on kylmä niin se ei tarkoita että muilla on tasan yhtä kylmä kuin sinulla. :D KAIKKI EI TARVITSE päästä varpaisiin toppausta niinkuin sinä. :D mitä sä saat tosta jankkauksestas?
Sä ootkin ihan oikeasti tyhmä muka lumihiutale etkä trolli. Kyllä ne luonnonlait on ihan samat kaikille ihmisille. Stadissa -15 ja teinejä ei muka palele.
Onko sulla useinkin vaikeuksia ymmärtää että ihmiset ei ole samanlaisia? Et oikeesti voi olla enää tosissasi :D onko sama vääntö kesällä? Kuinka ei muka voi olla liian kuuma, mitenkä toiset voi hikoilla vaikka sulla on vielä neule päällä?
Lue hitaasti: ihmiset tuntevat kylmää erilailla. Kaikki ihmiset eivät tarvitse yhtä paljon toppausta kuin sinä pysyäkseen lämpimänä.
Ymmärretty?
Tota vääntöä ei kirjota kyllä enää sama Sannista kommentoinut tyyppi. Et ei tartte yhtään mulle hiiltyä siellä.
Minun on vaikea kuvitella miten tuollaisessa vaatetuksessa selviää, kun itseäni palelee jo +7 asteessa. Näillä pakkasilla oltava aina useampi neule toppatakin alla, villasukat, paksut talvisaappaat, välihousut, kahdet lapaset (mielellään vuorilliset), kaulahuivi, pipo ja joskus vielä huppu siinä pipon päällä. Jotenkin ihmettelen tuota että punaiset paleltuneet nilkat on paremman näköiset kuin talvikengät, mutta ehkä olen vain tulossa vanhaksi:D
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla useinkin vaikeuksia ymmärtää että ihmiset ei ole samanlaisia? Et oikeesti voi olla enää tosissasi :D onko sama vääntö kesällä? Kuinka ei muka voi olla liian kuuma, mitenkä toiset voi hikoilla vaikka sulla on vielä neule päällä?
Lue hitaasti: ihmiset tuntevat kylmää erilailla. Kaikki ihmiset eivät tarvitse yhtä paljon toppausta kuin sinä pysyäkseen lämpimänä.
Ymmärretty?
Älä viitsi. :D :D :D Kerro tieteelliset tutkimustulokset, missä ihmiset tuntevat olonsa lämpimäksi -15 pakkasella ja tuulella. :)
Nyt on aivan selvästi LAMA kun nuorilla ei ole enää varaa edes sukkiin!
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen näitä, jotka +6 asteessakin vetävät päälle sen untuvatakin ja käärivät paksun huivin kaulaan, kun itse kävelen pelkkä huppari päällä. Luulisi että tuossa asussa tulee tyynellä säällä kuuma jo bussipysäkillä seistessäkin.
Minä olen tämmöinen:D ei ole kuuma. Käytän kesälläkin neulepaitoja+20 asteessa. Pitäisiköhän tutkituttaa veriarvot yms...
KUKAAN EI HALUA KAVERIKSI SELLAISTA JOLLA ON KYLMÄ KOVALLA PAKKASELLA! NE ON HEIKKOJA IHMISIÄ SELLAISET! PITÄÄ NÄYTTÄÄ ETTÄ ON ARJALAINEN JOTA EI PALELE! HUOMENNA LIIKUN PAKKASELLA PILLU PALJAANA!
Monet muoti-ilmiöt eivät ole terveitä eli kannattaa miettiä järjellä!
Muistatteko yli 10 vuoden takaisen muodin kun 15-20 ikäiset tytöt kulkivat matalissa farkuissa ja lyhyissä toppatakeissa, vatsanseudut paljaana ulkona pakkasella? Tänä päivänä niillä tytöillä on jenkkakahvat joita treenaavat hullun lailla mm. saleilla mutta joista eivät pääse eroon ja se johtuu siitä että vartalo alkaa pukkaamaan kehosta paksuinta mahdollista rasvaa siihen kohtaan joka altistuu kylmälle eli he saivat itselleen aikaan pitkäkestoiset rasvajenkkakahvat tuolla typerällä muotitouhulla.
Kohta nuoret naiset alkavat valittaa paksuja nilkkojaan, no tottakai kun keho alkaa kerätä rasvaa siihen kohtaan joka palelee jatkuvasti! Nilkoista on sitten aika vaikea treenata sitä rasvaa pois.
Huvittavaa kun näillä on isot ja paksut päiväpeiton näköiset myttyhuivit kaulassa oikein tiukalle kiedottuna niin että hyvä jos nenä näkyy, mutta jalassa ohuet leggingsit, matalat tennarit ja nilkat paljaina.
Itselleni tulee aina kurkkukipu ja vilustuminen heti perään jos päästän jalkani palelemaan eli se lämmöneristys täytyisi olla kunnossa tuolta maan pinnalta saakka eli sukat jalassa. Nytkin minulla on vähintään ohuet puuvilla-merinovillasekoitesukat jalassa aina kun menen ulos, vaikka olisi nilkkurit. Avojaloin pystyn olla vasta juhannuksen jälkeen.
Olen tyhmä ja haluan näyttää sen myös pukeutumisillani. Siksi nilkat paljaana. Teitä on varoitettu.
Siinäpä sitten itkevät kun reuma iskee ja nilkat alkaa näyttämään reumamummon nilkoilta jo alle kaksvitosina!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olisin voinut olla minä, mutta en ole nuori teinityttö, vaan aikuinen. Yleensä lähden nilkat paljaana, koska en tajua ajatella asiaa. Laitan vain housut jalkaan ja kengät, en mieti varsien ja lahkeiden pituutta. Yleensä ulkona tajuan virheeni ja sitten harmittaa.
Mahdat olla hieman yksinkertainen jos et vieläkään tajua että talvella saattaa tulla kylmä nilkat paljaana... Yleensä ihmiset oppivat virheistään.
Luuletko, että monikin äiti valvoo vielä teini-ikäisen pukeutumista tai valvoo vieressä pukeutumista? Ehkäpä äiti on ollut aamulla töissä silloin, kun teini on vasta heräämässä? Luuletko, etteivät teini-ikäiset halua tehdä kuitenkin omat valintansa, vaikka tyhmiä olisivatkin? Onhan se äiti saattanut sanoa, mitä kannattaa pukea, mutta kun pitää olla eri mieltä.
Tyhmä minäkin olin aikoinaan.nailonit ja hame. Virtsarakon tulehdus ainakin kerran oli. Eli suojata alakerta.pää.jalat .kaula. kädet. Ennenkaikjea
Yhtä karmeaa on kattoa etenki nuoria naisia tai juurikin teinityttöjä menossa avopäin korvat tulipunasina kamalan kylmässä ja kovassa tuulessa ja pakkasta tuulen ansiosta yli 20 astetta, ihmettelen että kun suurimmalla osalla on päällä hieno ja kalliin näköinen untuvatakki jossa valtava huppu karvareunuksella, niin eikö edes sitä huppua voi laittaa päähän edes siksi aikaa kun on ulkona, voihan sen heti laskea pois sisätiloissa, mutta lämmittäis päätä kuitenki, jos pipo kerta niin epä sexy...Itse käytän hupullista untuvatakkia juuri siksi että hupulla voi korvata pipon..
Jopas jotakuta näemmä harmittaa, kun kaikki eivät palele yhtä helposti kuin hän :D
Väitätkö todella, että jos toista palelee, niin toisella ei voi olla hiki, vaikka ovat samassa lämpötilassa? Tervetuloa meille katsomaan, kun toisella on kylmä ja toisella kuuma ja tapellaan siitä, että avataanko ikkuna vai laitetaanko patterit päälle. Toisekseen pakkasta voi olla vaikka kuinka, jos reippaasti liikkuu niin veri kiertää eikä pipoja yms. tarvitse, mutta plussan puolella voi palella, jos paikallaan kököttää.