Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori teinityttö metrossa aamulla : Nilkat paljaana mutta paksu untuvatakki yllä.

Vierailija
05.01.2017 |

Kenkinä valkoiset kesälenkkarit ja kaulalla paksu huivi. Kylmä näytti olevan. Olisikohan äidin tälle pitänyt kertoa ettei laita niitä lyhyitä farkkuja ylle?

Kommentit (218)

Vierailija
21/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään. Meillä oli jokin vuosi sitten vaihtari Australiasta. Talvilomalla mentiin laskettelemaan Rukalle, niin miten vaihtari pukeutui rinteeseen -20C pakkasessa? Villapaita ja shortsit :D Monojen sisällä sentään villasukat.

Brittiläisen imperiumin perillisiä ei lasketa. Maailma valloitettiin khakishortseissa tropiikista napapiirille. Homma jäänyt päälle. Ovat täysiä idiootteja vauvasta vaariin pukeutumisen suhteen.

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä voi liikuttaa noin kovasti tuntemattomien ihmisten pukeutuminen? Jos joku haluaa ehdoin tahdoin palella, tai on matka joka ei sisälle juurikaan ulkona olemista niin mikä on ongelma?? :D

Kyllähän näille nauroi muutama vuosi sitten, mutta nyt kun oma kullannuppu menee nilkkasukissa ja polvet paljaana risafarkuissa niin ei enää naurata. Idiootit ei tajua, että vanhempana saattaa paikkoja kolottaa...

Vierailija
22/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensi viikonloppuna laittaa piiloon kaikki meidän teinin tennarit (ja lyhytvartiset sukat), että hänen on pakko laittaa talvikengät jalkaan. Hitto, ostin juuri sellaiset talvikengät kuin hän halusi, niin nyt niitä ei muka voi käyttää. Ensi viikolla hän käyttää niitä. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinien ja teinipukeutumisen ainut tehtävä on ärsyttää aikuisia. Helposti näkyy onnistuvan. Ja helpolla pääsevät siinäkin. Mun aikaan piti tehdä itseen hakaneulalla reikiä.

Kenen piti kenen ei..

Ei kukaan normaali rei'ittänyt itseään :)

Vierailija
24/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ulkomaalaisen näköinen nuorimies käveli vastaan huppari päällä, farkut jalassa, ei pipoa eikä hanskoja. Pakkasta oli 20 astetta ja hyytävän kylmä tuuli. Kenkiä en ehtinyt katsoa. Mietin vaan, että eikö siellä vastaanottokeskuksissa neuvota talvipukeutumista vai ajatellaanko että Siperia opettaa.

Vierailija
25/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erehtyne, jos totean, että sillä metrossa matkustaneella pimatsulla oli korkeintaan vyötärölle ulottuva untuvatakki. Ja oletan, että farkkujen alla ei suinkaan ollut pitkiä lämpimiä kalsareita, vaan pahimmassa tapauksessa vain pikku-pikku stringit. Ja kun nämä muotinuket tietävät kaiken paremmin kuin aikuiset, niin lienee turha edes kertoa heille, että odotettavissa on jossakin elämänvaiheessa reumaa ja selkäkipuja ym. Nämä penikathan kuvittelevat olevansa kuolemattomia ja sairastumattomia - juuri niin kauan kunnes tauti iskee.

Vierailija
26/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö ei johdu pelkästään siitä, että olisi muotia kulkea nilkat paljaana, vaan myös siitä että mieluisia talvikenkiä on oikeasti tosi vaikea löytää. Ei kukaan teini halua laittaa jalkaansa kuomia tai goretexejä, ja mahdollisesti silmää enemmän miellyttävämmät kengät, kuten vaikka Timberlandit ovat niin kalliita, että kaikkien vanhemmat eivät suostu niitä ostamaan. 

Vierailija
27/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51v. ja nilkat paljaana.

Vierailija
28/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko alkkis, joka kuseskelee housuihinsa ja kulkee takkiauki etsien roskiksista pulloja?

Vierailija
29/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikullit ovat vähän järkevämmän näköisiä pukeutumisessaan. Pikkupillujen laumahenkisyys tulee ilmi kaikessa jo nuorena ja jatkuu, kun ämmälle tulee ikää lisää. Piristäviä ja fiksuja poikkeuksia tietenkin on joukossa tytöissäkin, mutta nuo tyhjikset taitavat olla enemmistö.

Vierailija
30/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko alkkis, joka kuseskelee housuihinsa ja kulkee takkiauki etsien roskiksista pulloja?

En käytä alkoholia ollenkaan enkä kerää pulloja. Takki on kiinni ja lämmin takki onkin.Käyn kusella ihan meidän vessassa joita on kaksi.

Muuta kysyttävää?

Vierailija
31/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo päähän ja kuomut jalkaan villadukilla. Toppatakki ja toppahousut . Iso villahuivi ja parit villalapaset niin tarkenee stadissakin. Pois turha hienosti.

32/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän noita. Niillä ei ollut varaa ostaa timberlandeja.

Vierailija
33/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esikoiseni on 16 v poika ja pukeutuminen on todella niukkaa. Monet keskustelut käyty, mutta ei auta. Pillifarkut, kesätennarit, lippis eikä missään nimessä hanskoja. Talvitakin yleensä pukee, mutta jos lähdetään autolla niin kesätakin  pukee. Hirvittää. Poika viikot asuntolassa, ja vaikka koulu on vieressä niin kaupassa pitää käydä kauempana ja kaverit asuu 2 km:n päässä ja siellä vierailee. Itsellä olisi tuskaa noissa vaatteissa kulkea.

Vierailija
34/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pelkästään teinien ongelma, monesti näkee ihan reilusti yli parikymppisiäkin nilkat paljaana menemässä

Vierailija
35/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meidän 14-v tyttö pukeutui aamulla näin: toppatakki, villasukat ja talvikengät, lapaset käteen. Mutta ei pipoa, koska hiukset menevät pilalle! Ja hirveä sanasota siitä, että voiko farkkujen alle laittaa pitkiksiä! Näyttää läskiltä jos laittaa ja tulee koulussa kuuma, joo niin varmasti. Voi luoja sentään. Mutta muistan, että ihan yhtä hölmö olin itsekin tuossa iässä, ehei pipoa ja kengätkin olivat sellaiset, että ei taatusti mahtunut villasukat. Lapaset? Ei ikinä! Nahkahanskat olla piti.

On se vaan ihanaa, kun on keski-ikäinen täti ja voi pukeutua sään mukaan, ei haittaa vaikka kampaus vähän kärsii myssystä, jalkaan lämpimät kengät, jotka ei ole liukkaat ja reilusti toppahousut päälle.

t. entinen nuori 80-luvulta

Vierailija
36/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää typerältä, mutta omasta mielestään he näyttävät tyylikkäiltä. Olen 20-vuotias, mutta minulla on järkeä päässä, jos mittari näyttää pakkasta, valitsen vaatteet sään mukaan. En vain pukeudu hienosti ja kärsi siitä. Eilen kävelin kauppaan, pakkasta 18 astetta ja täällä rannikolla siihen saa aina lisätä asteita. Päälläni oli kunnon kerrasto, tavallinen paita ja housut, paksu takki, ulkohousut, pipo, kahdet hanskat ja huivi. Ei tullut yhtään kylmä.

Kaupungilla tuli pajon vastaan näitä muodikkaita ihmisiä ilman pipoa, nilkat vilkkuen ja takki vähän auki. Minun silmissäni tämä näyttää vain tyhmältä. Paljon nolompaa on mielestäni hytistä kylmästä huonojen valintojen takia kuin pukeutua lämpimästi. Mutta näitä ilmiöitä on aina. Kun olin lapsi, siskoni käytti sellaista talvitakkia joka jätti vatsan näkyviin, eikä tietenkään ollut pipoa. Ihanasti oli vatsa hänellä aina iham punainen kun tuli kotiin.

Vierailija
37/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te ymmärrätte että tuntemattomien ihmisten pukeutuminen ei ole teidän asia?

Säälittävää...

Vierailija
38/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huolehtia toisten vaatteista. Monella siihen vähään pukeutumiseen on syy ja se ei ole raha vaan tuntemus ettei vaan tykkää että on paljon vaatetta päällä.

Eikä kaikki luuraa siellä ulkona vaikka hetken siellä olisivatkin.

Se 50v.

Vierailija
39/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa tajua tuota nilkat paljaana kulkemista talvella! Voisiko joku selittää, mikä siinä on hienoa?

Hienous on vain siinä, että silmä on teinipiireissä tottunut siihen jo parin vuoden ajan, joten kaikki muu näyttää dorkalta. Niinhän muodin kanssa aina käy, mutta teineillä se näyttää olevan vielä yksioikoisempaa. 

Vierailija
40/218 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ulkona olija on autolla liikenteessä ja nämä autottomat köyhäilijät luulee että kaikki kävelee ulkona useita kilometrejä.

Aion lähteä edelleen vähillä vaatteilla liikenteeseen koska kävelen parkkipaikalta kauppaan.

Ei tarvi kenenkään kytätä että olen ulkona vähissä vaatteissa koska olen tosiaan sen minuutin siellä ulkona ja en aio hikoilla autossani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi