Suloisia asioita mitä naiset tekevät
Eräs nainen yritti laskea päässään helppoa laskua, eikä meinannut oikein onnistua. Yritti laskea jotenkin todella monimutkaisesti.
Oli niin suloisen näköistä kun se pähkäili sitä. Sydämeni suli <3
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nakkipaketin kanssa kamppaileva mies saa ison kasan yläpeukkuja?
Varmaan kun tämä tuomittiin jo naista alentavaksi ketjuksi niin piti saada jotain miehestä joka ei osaa jotain.. Luulisin.
Olen aika vähän aikaa täällä ollut niin en ihan kärryillä ollut palstan tapojen kanssa. Aloitukseni tulkittiin suoraan niin että solvasin koko naissukupuolta. Mikä siis ei ollut tarkoitus sitten ollenkaan, mutta ei se enää taida auttaa vaikka mitä sanoisin :(
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tällaiseksi meni?
Olisin vain halunnut kivan ketjun ;____;
Naiset.
Hyi että tää on oksettava ketju. Mielenlaatu vääntynyt päin h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun tämä tuomittiin jo naista alentavaksi ketjuksi niin piti saada jotain miehestä joka ei osaa jotain.. Luulisin.
Olen aika vähän aikaa täällä ollut niin en ihan kärryillä ollut palstan tapojen kanssa. Aloitukseni tulkittiin suoraan niin että solvasin koko naissukupuolta. Mikä siis ei ollut tarkoitus sitten ollenkaan, mutta ei se enää taida auttaa vaikka mitä sanoisin :(
Arviosi osui naulan kantaan. Täällä _kaikki_ kärjistyy.
Ehkä suloinen sanana ei sovi aikuiseen ihmiseen ylipäätään. Pikku eläimet ja taaperot on suloisia.
Mulle tuli ekana mieleen, että piereskelen ja vahaan sääriäni suloisesti, prkele!
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni (52-vuotias filosofian tohtori) on todella suloinen yrittäessään avata erilaisia pakkauksia, esimerkiksi vohvelipussia tai nakkipakettia. Lopulta hän aina kantaa ne minulle ja avatessani aina sanon: "Miten sinä selviäisit ilman minua?" johon hän vastaa: "En selviäisikään." <3
Selittäkääpä miksi tämä sai 23 tykkäystä?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekin. Mutta sitten näin toisen kommentin kamppailevasta miehestä ja yläpeukut (huonekalujen kokoamisesta kyse) ja tajusin et kyse ei ole mistään muusta kuin sukupuolivihasta. Naisia ei saa "alistaa" suloisiksi, mutta miehet saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni (52-vuotias filosofian tohtori) on todella suloinen yrittäessään avata erilaisia pakkauksia, esimerkiksi vohvelipussia tai nakkipakettia. Lopulta hän aina kantaa ne minulle ja avatessani aina sanon: "Miten sinä selviäisit ilman minua?" johon hän vastaa: "En selviäisikään." <3
Hyvä kysymys. Tuolla ylempänä ap antaa arvion asiaan, joka mielestäni osuu ihan oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. En olisi sekuntiakaan tuollaisen ylipöljän kanssa, joka ei olevinaan pärjää arkisissa jutuissa. Yäk. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekin. Mutta sitten näin toisen kommentin kamppailevasta miehestä ja yläpeukut (huonekalujen kokoamisesta kyse) ja tajusin et kyse ei ole mistään muusta kuin sukupuolivihasta. Naisia ei saa "alistaa" suloisiksi, mutta miehet saa.
Nykyään on hyvin epämuodikasta naisen olla jotain muuta kuin kaikkivoipa. Nainen on pystyy samaan kuin mieskin, ja melkein aina enempään kuin mies. Sukupuolissa ei ole eroja, paitsi että nainen on parempi.
Onko "suloinen" nykyään siis jotenkin negatiivinen tai alentava sana naisesta?
Entä nätti? Sanoin naiselle että hän on nätti kun hymyilee. Ymmärsiköhän se nyt niin että hän on mielestäni ruma kun ei hymyile?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. En olisi sekuntiakaan tuollaisen ylipöljän kanssa, joka ei olevinaan pärjää arkisissa jutuissa. Yäk. N42
Itse en olisi sekuntiakaan sellaisen henkilön kanssa, joka kirjoittaa muodossa "ei olevinaan tee jotain". Tajuatko edes mikä meni väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä päivystät omaa ja muiden naisia halveeraamassa milloin milläkin tekaistulla tarinalla. On se suloista kun naiset näkee tuollaisten pipipäiden läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nainen yritti laskea päässään helppoa laskua, eikä meinannut oikein onnistua. Yritti laskea jotenkin todella monimutkaisesti.
Oli niin suloisen näköistä kun se pähkäili sitä. Sydämeni suli <3Täällä matemaatikkonainen näkee punaista :)
Ääh, arvelinkin että nyt kaikki olettaa että haukuin naisten matematiikkataitoja :)
No en haukkunut, oli vaan suloista!
Y m m ä r r ä n. Hänen oli ehkä vaikea keskittyä, oli omissa oloissaan, halusi päästä selvyyteen
(vähän kuin olisi saanut Lotossa 90 meur, ja iskee pelko, entäs jos kuolen, testamenttia tekemään, ja päättääkin antaa kaikille prosenttiosuuden, pähkäilee, muuttelee osuuksia 😀)
Vierailija kirjoitti:
Miehistä kertovat viestit saavat yläpeukkuja siksi, että ap aloitti ketjun tarkoituksenaan vähätellä naisia, ja sitten jotkut antoivat hänelle ansionsa mukaan.
Ilmiannoin viestisi. Tahallinen off-topic on kiellettyä, sen lisäksi että toisten ketjujen paskominen on erittäin epäkohteliasta.
Jos tämä tapahtuisi oikeassa elämässä, että sanoisin naisen olleen suloinen kun pähkäili laskutoimituksen kanssa, niin tuomittaisiinko minut sielläkin naista alentavaksi vai onko tämä vain palstalla tapahtuva juttu?
Vierailija kirjoitti:
Miehistä kertovat viestit saavat yläpeukkuja siksi, että ap aloitti ketjun tarkoituksenaan vähätellä naisia, ja sitten jotkut antoivat hänelle ansionsa mukaan.
Mistä sinä tiedät mikä se tarkoitus oli? Onko jotain perusteita, kenties?
Vaikuttaa sukupuolivihalta. Feministitkö täällä alapeukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä peukutin sitä siksi, että se oli suloinen tarina. Peukutin muitakin viestejä, Ap:n viesti mukaanlukien.
Jos nainen aloittaa ketjun, jossa kertoo yhdestä miehestä jotain negatiivista, tulee joku mies ilmiantamaan sen "miesvihana".
Jos sama tapahtuu toisinpäin, mies ilmiantaa mielestään "off-topic-viestit" koska... öööööh? Eikö ollutkaan kiellettyä halventaa sukupuolta?
Koska naiset on laumaeläimiä. Heikot selvii yhdessä kasassa paremmin.