Voiko lääkärin vastaanotolta vain kävellä ulos?
Siinäpä se, niin taisin tehdä. Harmittaa ja surettaa, kun samalla lääkärillä käynyt 2 vuotta ja taisi tämä päättyä siihen, että sanoin vaan "anteeksi" ja kävelin ulos kesken kaiken.
Mies oli käynnillä mukana, hän jäi istumaan vastaanotolle kun minä kävelin pois.
Kotona otin kimpsut ja lähdin hotelliin. On mies koittanut soittaa, mutta en ole jaksanut vastata.
Kommentit (13)
Otsikko pitäisi olla kai kävelin ulos lääkärin vastaanotolta.. anteeksi tunnekuohussa kirjoitettu.
Miksi kysyt? Juurihan olet itse todistanut, että voi.
Siis jätit miehen ja samalla päätit hoitosuhteen lääkärin kanssa? Vai häh?
Mitä uutisia lääkäri kertoi? Onko miehesi raskaana jollekin toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Siis jätit miehen ja samalla päätit hoitosuhteen lääkärin kanssa? Vai häh?
Kyllä.. :( Miehen kanssa pidempään mennyt huonosti. Tähän lääkäriin olin ollut pidempään jotenkin tykästynyt/ihastunut ja en kestänyt enää hetkeäkään olla samassa huoneessa kummankaan (kummankin) kanssa. Aloin voida fyysisesti pahoin ja siitä tuli paniikkireaktio sännätä ulos ja sitten päätin etten enää takaisin mene. Olimme raskauden vuoksi käynnillä.. Ap
No, tuossa ei kyllä menetä mies eikä lääkärikään yhtään mitään :-)
Kai maksat laskun ja hoidat kuitenkin lapsen? Toivotaan synnytykseen eri lääkäriä. Tai ehkä hoidat synnytyksenkin sitten itse, kun alkaa ahdistaa ja ryntäät pois?
Tuohan on mahoille ihan tyypillistä toimintaa.
Tuohan on mahoille ihan tyypillistä toimintaa.
Jos jotain tukea kaipaat asian kanssa, niin suosittelen ihan ammattiauttajaa. Täällä saat vaan mahottelut ja muuta. Tsemppiä.
Kyllä olen kävellut ulos lääkärin vastaanotolta. Väitti minun homeisesta työpaikasta johtuvia oireita masennukseksi. Myöhemmin muut lääkärit on kyllä ottaneet asian aivan vakavasti. Tuolle ensimmäiselle lääkärille tokaisin että hän ei näköjään ole pätevä minua auttamaan ja kannattaisi ottaa asioista selvää, kiitos ja näkemiin.
No, ihminen on vapaa tekemään mitä haluaa.
Itse olen tehnyt kerran vielä nolomman, syy paniikkihäiriö. Olin hammaslääkärissä, kun yhtäkkiä tuli paniikkikohtaus. Tuli pakokauhu päästä pois siitä tuolista, heti. Kun hammashoitaja yritti painaa minua alaspäin rimpuillessani, sylkäisin sitä naamaan, riuhtaisin kumoon ja juoksin ovesta ulos. Yllättäen en koskaan enää palannut sinne asemalle ;) Laskun maksoin kun tuli muistuksena kotiin.