3 cm auki ja kohdunkaulaa 2 cm. Meneeköhän vielä kauan?
Viikkoja jo 41+0, joten saispa jo syntyä ennen ens viikon käynnistystä...
Kommentit (8)
Rentouttaa lihaksia ja hyvässä lykyssä nopeuttaa synnytystä ja tehostaa supistuksia.
sitä vaan alkaa näillä viikoilla jo olla niin malttamaton. verenpaineet korkeat, joten sen vuoksi oli ultra ja lääkäri.
onko muilla ollu samoja mittoja ja miten sit alkanu synnytys? toista lasta pukkaan, joten uudelleensynnyttäjä :)
ap
Vierailija:
sitä vaan alkaa näillä viikoilla jo olla niin malttamaton. verenpaineet korkeat, joten sen vuoksi oli ultra ja lääkäri.
onko muilla ollu samoja mittoja ja miten sit alkanu synnytys? toista lasta pukkaan, joten uudelleensynnyttäjä :)ap
Voi olla meinaan yhtä helvettiä, joten itse en missään tapauksessa ainakaan ottais syyllä: malttamaton...
rv 42+0 ois siis käynnistys, jota en todellakaan toivo.
ap
Mulla käynnistettiin toinen synnytys, eikä se ollut yhtään sen pahempi kuin ensimmäinenkään!! JOTEN ÄLKÄÄ PELOTELKO TOISIA!!! ap:lle tsemppiä!
Siis että jotkut avautuvat kivuttomasti. Mulla oli helvetilliset kivut, kun olin vasta vain sentin auki. Sori, ap, mutta oli pakko hämmästellä ääneen. Onnea matkaan! Meille myöskin tulossa toinen lapsi, ja voi syntyä koska tahansa lähiaikoina.
on mielestäni ainoastaan se, että joutuu niin kauan kuluttamaan aikaa sairaalassa ennen kun tapahtuu mitään. Itellä kaks käynnistystä takana ja aivan loistavasti meni. En usko että luonnollisesti käynnistyneet olis sen helpompia tai vaikeampia.
Mulla ei supistellut yhtään ennenkuin synnytys käynnistyi.