Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 cm auki ja kohdunkaulaa 2 cm. Meneeköhän vielä kauan?

Vierailija
14.03.2006 |

Viikkoja jo 41+0, joten saispa jo syntyä ennen ens viikon käynnistystä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei supistellut yhtään ennenkuin synnytys käynnistyi.

Vierailija
2/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentouttaa lihaksia ja hyvässä lykyssä nopeuttaa synnytystä ja tehostaa supistuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan alkaa näillä viikoilla jo olla niin malttamaton. verenpaineet korkeat, joten sen vuoksi oli ultra ja lääkäri.

onko muilla ollu samoja mittoja ja miten sit alkanu synnytys? toista lasta pukkaan, joten uudelleensynnyttäjä :)

ap

Vierailija
4/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitä vaan alkaa näillä viikoilla jo olla niin malttamaton. verenpaineet korkeat, joten sen vuoksi oli ultra ja lääkäri.

onko muilla ollu samoja mittoja ja miten sit alkanu synnytys? toista lasta pukkaan, joten uudelleensynnyttäjä :)

ap

Voi olla meinaan yhtä helvettiä, joten itse en missään tapauksessa ainakaan ottais syyllä: malttamaton...

Vierailija
5/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 42+0 ois siis käynnistys, jota en todellakaan toivo.

ap

Vierailija
6/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynnistettiin toinen synnytys, eikä se ollut yhtään sen pahempi kuin ensimmäinenkään!! JOTEN ÄLKÄÄ PELOTELKO TOISIA!!! ap:lle tsemppiä!

Vierailija
7/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että jotkut avautuvat kivuttomasti. Mulla oli helvetilliset kivut, kun olin vasta vain sentin auki. Sori, ap, mutta oli pakko hämmästellä ääneen. Onnea matkaan! Meille myöskin tulossa toinen lapsi, ja voi syntyä koska tahansa lähiaikoina.

Vierailija
8/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ainoastaan se, että joutuu niin kauan kuluttamaan aikaa sairaalassa ennen kun tapahtuu mitään. Itellä kaks käynnistystä takana ja aivan loistavasti meni. En usko että luonnollisesti käynnistyneet olis sen helpompia tai vaikeampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan