Makasin osastolla nippusiteissä masennuksen takia, niin ystäväni toi Jaffa-pullon ja sanoi, että
Kommentit (16)
no mitä sen olis pitänyt sanoa? eikö jo tuo, että tulee sua katsomaan osastolle, ole hyvä asia? pitäisikö hänen alkaa sua terapoimaan. Taidat olla joku epävakaa..? oikeasti masentunut ei edes kiinnitä tällaiseen asiaan huomiota.
Ihan väärä kommentti. Olisi pitänyt sanoa, että mätäne siihen. Se auttaa masentunutta.
Tietty jos ei päästänyt nippusiteistä irti niin onhan se vähän hankala juoda.
Ihanaa, että tuli. Hän on ystävä. Epäilemättä aika moni on jättänyt tulemattakin...
Jos nippusiteissä olit, niin se taisi olla putka ja ystävä-poliisi toi jaffapullon.
Osastolla käytetään lepositeitä ja pakkopaitoja. Ei nippusiteitä.
Hölmösti sanottu. Taisi kettuilla sulle. Ystävä ei sano noin jos ymmärtää mitä tuo sairaus on.
Tässä minun työpöydälläni on yksi musta nippuside. Mitähän minä sillä kiinnittäisin, ja mihin? Se ei ylety edes pään ympäri vanteeksi kiristämään päätä. Pitäisi olla ainakin 3 tuollaista, että riittäisi.
Mä olisin naukkaillut sitä jaffaa vaan ite ja sanonut sieltä matkan päästä, että mä tiedän miltä susta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Osastolla käytetään lepositeitä ja pakkopaitoja. Ei nippusiteitä.
Se oli putkan b-osasto.
Vierailija kirjoitti:
Masennus lähtee kun ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa sen itsessäälissä kieriskelyn. Ei ennen ollut mitään masennuksia kun ihmisten piti hampaat irvessä tehdä työtä selviytymisensä eteen. Hävetkää vellihousut. Lopettakaa se poteminen ja ruvetkaa elämään.
Höpöhöpö. Minulla auttaa eniten se, että nimenomaan poden sitä masennusta. Annan itselleni luvan olla väsynyt, ja oikein piehtaroin siinä kurjuudessani ja itsesäälissäni muutaman päivän. Sitten alkaa helpottaa.
Ja sitten heräsit omasta sängysyäsi. Nippusiteissä ei ketään makuuteta missään, siihen on ihan omanlaisensa vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Masennus lähtee kun ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa sen itsessäälissä kieriskelyn. Ei ennen ollut mitään masennuksia kun ihmisten piti hampaat irvessä tehdä työtä selviytymisensä eteen. Hävetkää vellihousut. Lopettakaa se poteminen ja ruvetkaa elämään.
Ennen niistä ei kukaan viitsinyt puhua muille.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ennen....
Nyt löytyi syy Marin ja salaliittospämmille. Mitä jos menisit takaisin osastolle?