Entä jos työkkäri pakottaa hakemaan vaikkapa Mamban keikkabussin kuljettajaksi?
Tuleeko kieltäytymisestä karenssia vai voiko vedota kansainvälisiin ihmisoikeussopimuksiin?
Kommentit (24)
Tai vaikka Anssi Kelan? Itsemurha olis lähellä jos sitä musaa joutuu kuuntelemaan.
Ei voi pakottaa jos ei ole bussin kuljettamiseen oikeuttavaa korttia.
Ärsyttää tollaset työnvieroksujat, mitään ei viitsi tehdä rahan eteen kun prinsessan pitää saada täydellinen työpaikka. Tiedätkö miten monessa toimistossa soi "vielä on kesää jäljellä" toukokuusta lokakuuhun? Onko liitot ottaneet kantaa tähän? Ei. Sinne on vaan pakko mennä aamusta toiseen avamaan Nova ja itkemään kasista neljään.
Mä en ole koskaan ollut työttömänä. Olin jopa pari vuotta Tapani Kansan repsikkana. En ole siitä ylpeä, mutta ainakaan en lonninut kotona niinkuin eräät.
Mene ja aja sitä bussia, lusmu!
Vierailija kirjoitti:
Siistii! Koska työ alkaa?
Lauantai-iltana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tollaset työnvieroksujat, mitään ei viitsi tehdä rahan eteen kun prinsessan pitää saada täydellinen työpaikka. Tiedätkö miten monessa toimistossa soi "vielä on kesää jäljellä" toukokuusta lokakuuhun? Onko liitot ottaneet kantaa tähän? Ei. Sinne on vaan pakko mennä aamusta toiseen avamaan Nova ja itkemään kasista neljään.
Mä en ole koskaan ollut työttömänä. Olin jopa pari vuotta Tapani Kansan repsikkana. En ole siitä ylpeä, mutta ainakaan en lonninut kotona niinkuin eräät.
Mene ja aja sitä bussia, lusmu!
Itsellä oli sama asenne, kun ryhdyin Popedan keikkabussin kuljettajaksi. Mielenterveys ei kuitenkaan kestänyt, joten siitä seurasi masennus, itsemurhayritykset ja lopulta sairaseläke. Eli ei sitä terveyttä kannata töiden takia uhrata.
Voi teitä. Minä otin vastaan työn Dannyn rollaattorina ja hyvin pyyhkii.
t. yks erika vaan
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pakottaa jos ei ole bussin kuljettamiseen oikeuttavaa korttia.
Karenssia tulee jos et hae paikkaa vaikka sinulla ei olisikaan bussin kuljettamiseen oikeuttavaa ajokorttia.
Taivaassa vissiin sit työpaikka vai helvetissä?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kieltäytymisestä karenssia vai voiko vedota kansainvälisiin ihmisoikeussopimuksiin?
Suomi on allekirjoittanut kidutuksen ja muun julman, epäinhimillisen ja halventavan kohtelun tai rangaistuksen vastainen yleissopimuksen, joten kannattaa ehdottomasti vedota siihen!
Vierailija kirjoitti:
t. yks erika vaan
Ilehän elää ainaki sataviiskymppiseks, ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
t. yks erika vaan
D-Tuotanto pitää mielen virkeänä.
Mamban musiikkihan kiellettiin Ottawan sopimuksessa maamiinojen ohella, koska se tappaa ja vammauttaa ihmisiä pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli just työhönosoitus Yön uudeksi kitaristiksi. Mietin että kieltäydynkö karenssin uhalla vai mokaanko vaan koesoiton vetämällä Joutsenlaulun hevinä.
Tarvitseeko Yön kitaristina osata muka soittaakin?
Mun virkailija oli saanut selville, että olen 9-vuotiaana soittanut koulussa nokkahuilulla heinillä härkein kaukalon koulun joulujuhlassa. Nyt tuli osoitus Kuopion kaupunginorkesterin huilistiksi. Pakko kai se on hakea.
Kai ne jonkun haastattelun pitää? Mokaat sen niin palkkaavat jonkun muun. Oletko mies vai nainen? Jos mies, niin laita jalkaan tiukat nahkahousut ja vaaleanpunainen kauluspaita. Vinkkaat jäsenille vähän silmää. Jos olet nainen niin pukeudu hipsteriksi ja sano olevasi vegaani. Lisäksi pyydä, että bussissa saataisiin kuunnella sinun mielimusiikkiasi ja kaiva Björkin tuotanto esiin.
Mitä ihmettä te valitatte. Minä raasu olen töissä Juha Sipilän yrityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä te valitatte. Minä raasu olen töissä Juha Sipilän yrityksessä.
Eikös se myynyt osansa? Mun mies oli kanssa, ei ole enää.
Mä voin alkaa keikkabussin kuskiksi. Se ei varmaan haittaa että mulla on vain ab kortti? Motörheadia soimaan ja nasta lautaan. Nyrkkirauta messiin jos pitää jollekkin muusikon retkulle takoa päähän että kuski päättää mitä autossa kuunnellaan.
Mulle tuli just työhönosoitus Yön uudeksi kitaristiksi. Mietin että kieltäydynkö karenssin uhalla vai mokaanko vaan koesoiton vetämällä Joutsenlaulun hevinä.