Naistenkin deitti-ilmoitukset ovat kelvottomia, vaikka aina miehistä valitetaan
Olen aikani kuluksi selaillut deitti-ilmoituksia ja vaipunut vielä syvempään epätoivoon. Ensin tietysti rajaan sopimattomat pois, joten jäljelle jää tietty määrä ilmoituksia. Jos hyvä tuuri käy, seassa on ehkä yksi hyvin tehty esittely.
Jopa akateemiset naiset kirjoittavat pelkkiä kliseitä. Milloin puhutaan prinsseistä ja milloin kynttiläillallisista. Luulisi aikuisen ihmisen oivaltaneen elämästä jotain omaperäisempää ja todellisempaa. Ilmoituksesta ei yleensä selviä ihmisen persoonasta mitään olennaista. Yritetään kuulostaa nokkelalta, sivistyneeltä ja kultturellilta, mutta se kaikkein olennaisin jää kertomatta. Oma lukunsa on sitten ne jotka eivät osaa muodostaa edes yhtä selkeää lausetta. Se on tosin anteeksiannettavampaa, siinä ei ole mitään valheellista.
Ovatko ihmiset sitten niin huonoja ilmaisemaan itseään, vai ovatko he oikeasti niin onttoja sisältä? En minä mitään ihmeellistä vaadi, ihan tavallisen naisen haluaisin löytää. Onneksi aina välillä törmää jonkinlaisen arvostelukyvyn omaavaan henkilöön, mutta aika vähän tuntuu olevan tarjontaa. Täytyy ilmeisesti vain pitää oma ilmoitus esillä pitkään ja toivoa, että joku tarttuu siihen joskus.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitá tarkoitat tuolla "kaikkein olennaisin jää kertomatta"?
T. Sinkku naapurintyttö jota ei nettideiteistä eikä baarista löydy
No nyt minä näköjään olin vähän epätarkka. Tarkoitin sillä olennaisella luonnetta ja perusolemusta. Kuva kertoo ehkä jotain, mutta olisi kiva jos ihmiset kertoisivat jotain enemmän itsestään. Harrastukset antavat jonkinlaisen kuvan, mutta siitäkään ei selviä tarpeeksi. Matkustelu, kynttilaillalliset, lenkkeily jne määrittelevät ihmisen ehkä omasta mielestään tarpeeksi, mutta niille jotka eivät ole sinua koskaantavanneet se ei anna kovinkaan tarkkaa kuvaa. Hyvä kirjoitusasu tietysti kertoo sivistystasosta ja joistakin muista henkisistä ominaisuuksista, mutta jos ilmoitus on tehty hätiköiden, jää sekin puoli varjoon.
Ap
Ikävä kyllä suurin osa ihmisistä on ehkä vähän tylsiä - niin naiset kuin miehetkin. Sen takia osa naisista kirjoittelee vaan kynttiläillallisista, kun ei osaa sen persoonallisemmin tuoda ilmi asioita. Onhan se vähän harmi, että suurin osa tyypeistä ei ole kiinnostavia, mutta itse ainakin suhtaudunkin noihin nettideitteihin sillä ajatuksella, että ehkä yksi sadasta voi olla oikeasti mielenkiintoinen. Sitten yritän löytää sen yhden sadasta, enkä oletakaan, että löytyisi 65 potentiaalista kumppaniehdokasta.
Kun etsii yhtä sadasta, voi hyvässä lykyssä tavata viisi fiksua, persoonallista, mukavaa ja jossain määrin kiinnostavaa ihmistä. Heistä ehkä yksi voisi potentiaalisesti oikeasti olla kumppaniehdokas. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Netistä seuraa hakevat ovat ylipäänsä epätoivoisia tai laiskoja.
Toisekseen se millaisena ihmiset itseään pitävät on kokonaan eri asia kuin se millaisia he todella ovat.
3. asia on se, millaisena he kuvittelevat olevansa kiinnostavia.Johtopäätös: esittelyllä ei ole mitään väliä
Mutta sehän kertoo jo ihmisestä paljonkin, mitä asioita haluaa itsestään kertoa ja miten sen tekee. Siksi kannattaa mennä tapaamaan livenä sellaista ihmistä, jonka ilmoitus oli kiinnostava ja joka vaikuttaa viesteissäkin hauskalta, fiksulta ja mukavalta tyypiltä. Livetapaaminen sitten kertoo, synkkaako tämän kanssa oikeasti. Toki vasta pitempi tutustuminen kertoo, millainen ihminen oikeasti on. Mutta vaikka ihmiset kuinka kirjoittaisivat rehellisesti, millaisia ovat, voisi kuvaus silti mennä vikaan - monella kun on ihan vilpitön, mutta silti valheellinen käsitys itsestään. Kaikki, niin naiset kuin miehet, pitävät itseään fiksuina ja mukavina, mutta silti suurin osa ei ole fiksuja, kaikki eivät edes ole mukavia.
Minulla on surkea profiili, eikä edes kuvaa. Meninkin vain hetken mielijohteesta sivustolle, enkä ole viitsinyt juuri edes vastailla, koska en oikeastaan hae mitään. Ja jos päätän haluta sitä seksiä niin sen saa helpolla. Vaikka kuinka panostaisin ilmoitukseen, niin siihen seksiin se loppuu kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Netistä seuraa hakevat ovat ylipäänsä epätoivoisia tai laiskoja.
Toisekseen se millaisena ihmiset itseään pitävät on kokonaan eri asia kuin se millaisia he todella ovat.
3. asia on se, millaisena he kuvittelevat olevansa kiinnostavia.Johtopäätös: esittelyllä ei ole mitään väliä
Et voisi enempää olla väärässä. Minun vaimoni teki puolen vuoden täyspäivätyötä vastaavan työmäärän edestä hommia että löysi minut netistä. Selasi profiileja ja viestitteli tuntikausia päivittäin ja kiersi treffeillä ympäri suomea. Ei kuulosta kovin laiskalta eihän.
Toiseksi nettitreffailussa ei ole mitään noloa v 2020. Ei siis yhtään mitään. Noloa olisi olla sinkku joka ei uskalla kokeilla nettitreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse rajaan aina lapselliset, eläimiä omistavat, ja lapsia haluavat naiset pois. Sitten totean, että 13630 mätsiä muuttuu 201 mätsiksi ja unohdan koko homman.
Eli sulle ei kelpaisi yksi sopiva kumppani, vaan haluaisin viestitellä tai deittailla tuhansien mätsien kanssa? Vai haluatko vaan mahdollisimman monta yhden illan juttua -jos, niin eikö 201 tyypin joukosta löytyisi jo ensihätään jonkun verran?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on surkea profiili, eikä edes kuvaa. Meninkin vain hetken mielijohteesta sivustolle, enkä ole viitsinyt juuri edes vastailla, koska en oikeastaan hae mitään. Ja jos päätän haluta sitä seksiä niin sen saa helpolla. Vaikka kuinka panostaisin ilmoitukseen, niin siihen seksiin se loppuu kuitenkin.
Tämä. Neli-viisikymppiset miehet hakevat seksiä.,Pariduhdetta ei heiltä saa sillä olen itse jo 45-v.
He etsivät 20-35 v naista parisuhteeseen. Ei. En ole lihava vaan hoikka. Ja iloinen, lempeä ja ystävällinen. Harrastan urheilua ja pukeudun naisellisesti. Pitkä tukka ja hyvä työ. Kaksi kouluikäistä lasta. En vaan kelpaa parisuhteeseen.
Sehän on pelkästään hyvä asia, että on huonoja ilmoituksia. On aika helppo erottua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Neli-viisikymppiset miehet hakevat seksiä.,Pariduhdetta ei heiltä saa sillä olen itse jo 45-v. He etsivät 20-35 v naista parisuhteeseen. Ei. En ole lihava vaan hoikka. Ja iloinen, lempeä ja ystävällinen. Harrastan urheilua ja pukeudun naisellisesti. Pitkä tukka ja hyvä työ. Kaksi kouluikäistä lasta. En vaan kelpaa parisuhteeseen.
Olen mainitsemaasi ikäluokkaa, ja säännöllisen epäsäännöllisesti käytän deittisovelluksia. En etsi panoja tai fwb-saissea, vaan toivomuksena olisi löytää parisuhde samaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa. Tiukassa on löytää samaa toivova nainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Neli-viisikymppiset miehet hakevat seksiä.,Pariduhdetta ei heiltä saa sillä olen itse jo 45-v. He etsivät 20-35 v naista parisuhteeseen. Ei. En ole lihava vaan hoikka. Ja iloinen, lempeä ja ystävällinen. Harrastan urheilua ja pukeudun naisellisesti. Pitkä tukka ja hyvä työ. Kaksi kouluikäistä lasta. En vaan kelpaa parisuhteeseen.
Olen mainitsemaasi ikäluokkaa, ja säännöllisen epäsäännöllisesti käytän deittisovelluksia. En etsi panoja tai fwb-saissea, vaan toivomuksena olisi löytää parisuhde samaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa. Tiukassa on löytää samaa toivova nainen...
Missä päin? Näin meillä Helsingissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Neli-viisikymppiset miehet hakevat seksiä.,Pariduhdetta ei heiltä saa sillä olen itse jo 45-v.
He etsivät 20-35 v naista parisuhteeseen. Ei. En ole lihava vaan hoikka. Ja iloinen, lempeä ja ystävällinen. Harrastan urheilua ja pukeudun naisellisesti. Pitkä tukka ja hyvä työ. Kaksi kouluikäistä lasta. En vaan kelpaa parisuhteeseen.
Toi on juuri se hankaluus, kun kaikki nuoret naiset haluaa sen 45+ miehen. Etenkin pienten lasten isät ovat nuorten sinkkunaiset suosiossa. Nyt muutama nuori nainen voisi tämän vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tuollainen ja löysin netistä hyvän miehen. Tai oikeastaan hän löysi minut, kun olin tehnyt profiilini kunnolla. Kerro mistä pidät urheilussa, ja haluatko jumpata yksin vai pyöräillä tai pelata tennistä miehen kanssa. Haluatko katsoa jääkiekkoa miehen kanssa tv:stä tai kaukalon laidalta kaljaa kiskoen, vai etkö todellakaan halua. Ja juot joka tapauksessa makuvissyjä.
Ymmärrättekö? Kertokaa oikeasti itsestänne ja mistä pidätte, jos haluatte oikeasti oikean miehen/naisen parisuhdekumppaniksenne.
Ei minua heteronaisena kiinnosta millaisia muiden naisten ilmoitukset on. Tiedän että omani on hyvä ja persoonallinen, joten varaan oikeuden dissata niitä tylsiä miesten "kysy lisää" ilmoituksia.
Se on ihan sama mitä nainen profiilissaan kertoo. Mies tekee päätöksensä puhtaasti naisel ulkonäön mukaan.
Joten nou hätä naiset!