Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenkin deitti-ilmoitukset ovat kelvottomia, vaikka aina miehistä valitetaan

Vierailija
04.01.2017 |

Olen aikani kuluksi selaillut deitti-ilmoituksia ja vaipunut vielä syvempään epätoivoon. Ensin tietysti rajaan sopimattomat pois, joten jäljelle jää tietty määrä ilmoituksia. Jos hyvä tuuri käy, seassa on ehkä yksi hyvin tehty esittely.

Jopa akateemiset naiset kirjoittavat pelkkiä kliseitä. Milloin puhutaan prinsseistä ja milloin kynttiläillallisista. Luulisi aikuisen ihmisen oivaltaneen elämästä jotain omaperäisempää ja todellisempaa. Ilmoituksesta ei yleensä selviä ihmisen persoonasta mitään olennaista. Yritetään kuulostaa nokkelalta, sivistyneeltä ja kultturellilta, mutta se kaikkein olennaisin jää kertomatta. Oma lukunsa on sitten ne jotka eivät osaa muodostaa edes yhtä selkeää lausetta. Se on tosin anteeksiannettavampaa, siinä ei ole mitään valheellista.

Ovatko ihmiset sitten niin huonoja ilmaisemaan itseään, vai ovatko he oikeasti niin onttoja sisältä? En minä mitään ihmeellistä vaadi, ihan tavallisen naisen haluaisin löytää. Onneksi aina välillä törmää jonkinlaisen arvostelukyvyn omaavaan henkilöön, mutta aika vähän tuntuu olevan tarjontaa. Täytyy ilmeisesti vain pitää oma ilmoitus esillä pitkään ja toivoa, että joku tarttuu siihen joskus.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan totta, mutta jäi ihmetyttämään että miksi ei saisi puhua kynttiläillallisista, jos sellaisia toivoo? Jos tykkää romanttisesta laatuajasta kumppanin kanssa niin tuollahan se selviää helposti ja kertookin jotain ihmisestä. Sellainen illallinenhan on ihan helppo järjestää omassa kodissa ilman suurta rahanmenoa, eli ei edes samaa luokkaa toiveena kuin valkoinen ratsu ja miljoonatulot.

Vierailija
2/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin -tosin miehenä- hieman kömpelö kertomaan itsestäni.  Ja sen olennaisemman kertominen ei ole vaikeaa, kun eikö se ole itsestään selvää, että on jollain tavalla kumppania vailla, joka kyllä minusta ilmenee "jo" siinä, että on laittanut profiilin nettideitti -palvelimelle.

Kuullostaa jotenkin hieman, ehkä epätoivoiselta, jos kertoo hakevansa yksinomaan elämänkumppania.  Jos taas kertoo tai antaa mahdollisuuden myös ystävyydelle ja pelkälle treffeille lähtemiselle, niin voi ottaa hieman rauhallisemmin;  jos toinen ei livenä vaikuttakaan niin miellyttvältä, kuin mitä viestien pohjalata oli kuvitellut on helpompi jatkaa matkaa, joko yhdessä tai yksin.

Toki on olemassa vaara, että treffailuun ja ihastumiseen jää, jollain tavalla koukkuun, kun alkaa uskomaan, että aina "Se" seuraava on paremi kuin edellinen. - Kuitenkaan kukaan meistä ole täydellinen. Ja vaikka olisi, niin haluaisitko oikeasti olla sellaisen kanssa, joka on aina oikeassa ja kaikin tavoin virheetön. Toisaalta kerrottu "vaara" on olemassa missä tahansa sen mahdollisen kumppanin sattuu löytämäänkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitá tarkoitat tuolla "kaikkein olennaisin jää kertomatta"?

T. Sinkku naapurintyttö jota ei nettideiteistä eikä baarista löydy

Vierailija
4/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Korjaan ja tai täydennän. - Ymmärtääkseni osa hakee nettideitti palvilimilta "vain" ystävää, - Voisi kai yleisemmin edelleen puhua seuranhaku palvelimesta (/-porttaalista). 

Vierailija
5/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma lukunsa ovat he, jotka lataavat ilmoitukseen kuvan 20kg sitten.

Sitten kun homma vihdoin etenee tapaamisen asteelle, tulee miehelle usein pakokauhu nähdessään suunnattoman lähiövalaan, joka ei vastaa kuvan naista kuin nimeltä.

Nimimerkillä kokemusta on.

Yhdellä deitillä oli tajuton perse, siis sellainen seitsemän leivän uuni. Profiilikuva oli vuosien takaa, sen jälkeen oli syöty sipsejä ja juotu kokista tynnyrikaupalla.

Että sillee...

Vierailija
6/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt minä näköjään olin vähän epätarkka. Tarkoitin sillä olennaisella luonnetta ja perusolemusta. Kuva kertoo ehkä jotain, mutta olisi kiva jos ihmiset kertoisivat jotain enemmän itsestään. Harrastukset antavat jonkinlaisen kuvan, mutta siitäkään ei selviä tarpeeksi. Matkustelu, kynttilaillalliset, lenkkeily jne määrittelevät ihmisen ehkä omasta mielestään tarpeeksi, mutta niille jotka eivät ole sinua koskaantavanneet se ei anna kovinkaan tarkkaa kuvaa. Hyvä kirjoitusasu tietysti kertoo sivistystasosta ja joistakin muista henkisistä ominaisuuksista, mutta jos ilmoitus on tehty hätiköiden, jää sekin puoli varjoon.

Ap

Vierailija
7/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei halua paljastaa sisintä olemustaan kaikelle maailmalle kuvan kanssa jollain deittisivustolla....

Vierailija
8/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi vielä havainnollistamatta asiaa tarkemmin. Siinä on iso ero jos nainen on herkkä ja hiljainen runotyttö tai sitten Anne Bernerin kaltainen luunmurskaaja. Tuo ero ei välttämättä välity ilmoituksesta, vaikka kirjoittaja itse niin luuleekin.

Ap

Vierailija
9/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audimies kirjoitti:

Yhdellä deitillä oli tajuton perse, siis sellainen seitsemän leivän uuni.

Että sillee...

Oh no.. mulla on just sellainen, millaisen varoituksen olisit tarvinnut etukäteen?

Vierailija
10/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rajaan aina lapselliset, eläimiä omistavat, ja lapsia haluavat naiset pois. Sitten totean, että 13630 mätsiä muuttuu 201 mätsiksi ja unohdan koko homman.

Vierailija
11/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvitse panostaa profiileihin, kuvattomanakin postilaatikossa on viestejä. Tämän voi jokainen ihan testatakin, jos ei usko.

Vierailija
12/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään on vaikea luonnehtia. Minulla oli onneksi ystäviä jotka antoivat luonnehdintaa puolestani, ja ilmeisesti aika hyvin osui, koska on tunnettu vuosikaudet. Mätsini ainakin sanoi että olin juuri kuvatunlainen.

Monella ei ole pokkaa kertoa kenellekään tutulle, että on tekemässä nettiprofiilia, ja jää arvokkaat kommentit saamatta.

Itse totesin että oli vain paras vastata kaikenlaisille miehille, vaikka heillä olisi ollut profiilissa vain fraaseja auringonnousun jakamisesta, kyllä se persoona alkoi niiden viestien kautta tulla läpi jos sitä oli. Tämä tietysti suosii sellaisia jotka on tottuneet kirjoittamaan edes vähän.

Vierailija
13/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten tarvitse panostaa profiileihin, kuvattomanakin postilaatikossa on viestejä. Tämän voi jokainen ihan testatakin, jos ei usko.

No joo, tottakai on, mutta ne on verrattavissa roskapostiin. Sitä seksin tai rahan kärkkymistä lähettävät kaikille, jos joku yksinäinen tyhmä tarttuisi. Ei niitä voi laskea oikeiksi kontakteiksi.

Vierailija
14/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin aikanani hyvin rehellisesti siitä, että olen vittumainen ja vaikea ja itsepäinen. Etsin omaa känniääliötä ja kerroin unelmieni treffien olevan sellaiset, että mies soittaa minulle keskellä yötä ja vie minut keinumaan. Samaa sarjaa oli loppukin ilmoituksestani. Kuvaani en laittanut. 

Vastauksia tuli ihan älyttömästi, muttei yhtään hakemani kaltaista. Paljon oli niitä, jotka karsin heti pois, mutta muutama jäi. Yksi oli joku dj joka oli sellainen sinut itsensä kanssa oloinen ja mukava, fiksu ja vaikka mitä, muttei kuitenkaan yhtään sitä mitä hain. Toinen oli joku urheilullinen komea mies, joka ei vaan sytyttänyt mua yhtään. Se ei myöskään juonut ja oli muutenkin ilmoitustani päinvastainen tapaus. Kolmas oli kuin unelmien täyttymys. Komea, urheilullinen yliopisto-opiskelija joka tykkäsi puhua syvällisiä ja jonka kanssa mulla synkkas todella hyvin. Mutta se oli aivan liian hyvä. En ikinä olis voinut olla niin täydellisen miehen kanssa, sillä oli rahaakin ja kaikkea. Mä kaipasin sitä säröä. 

Pointtina on se, että se on AIVAN SAMA mitä siihen deitti-ilmotukseensa laittaa, koska siihen vastaa kaikenlaiset miehet joka tapauksessa. Siksi siihen on ehkä helpompi kirjoittaa ne kliseet mitä suhteelta haluaa..

Vierailija
15/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarvitse mitään kynttiläillallisia. Haluan miehen jota voi kunnioittaa syvästi ja jolla on vahva moraali ja johon tunnen voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Tämäkin on mahdotonta.

Vierailija
16/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niiden ilmoitusten kanssa seurustelee? Jos ei vaan osaa myydä itseään huomiota herättävästi, niin mitä väliä sillä on.

Vierailija
17/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt minä näköjään olin vähän epätarkka. Tarkoitin sillä olennaisella luonnetta ja perusolemusta. Kuva kertoo ehkä jotain, mutta olisi kiva jos ihmiset kertoisivat jotain enemmän itsestään. Harrastukset antavat jonkinlaisen kuvan, mutta siitäkään ei selviä tarpeeksi. Matkustelu, kynttilaillalliset, lenkkeily jne määrittelevät ihmisen ehkä omasta mielestään tarpeeksi, mutta niille jotka eivät ole sinua koskaantavanneet se ei anna kovinkaan tarkkaa kuvaa. Hyvä kirjoitusasu tietysti kertoo sivistystasosta ja joistakin muista henkisistä ominaisuuksista, mutta jos ilmoitus on tehty hätiköiden, jää sekin puoli varjoon.

Ap

No entä, jos pitää itseään ihan vain tavallisena pulliaisena, eikä harrastuksetkaan ole sitä lenkkeilyä ja matkustelua kummempia? Onko silloin vikaa ihmisessä vai profiilissa? Suurin osa meistä kuitenkin on ihan tavallisia.

18/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt minä näköjään olin vähän epätarkka. Tarkoitin sillä olennaisella luonnetta ja perusolemusta.

En ymmärrä, minkälainen hölmö naivismi saa etenkin miehet kirjoittelemaan noita adjektiivilitanioita omasta luonteestaan. "Olen tällainen rehellinen ja avoin perusmies", "Olen uskollinen", "Olen huumorintajuinen ja iloinen"... Tuollaisilla kuvauksilla ei ole mitään arvoa, koska kaikki ovat mielestään huumorintajuisia ja rehellisiä. Antakaa sen treffikumppanin arvioida, mitä te olette luonteeltanne.

Naisten profiilit ovat huonoja, koska niiden ei tarvitse olla hyviä. Yhteydenottoja tulee monille silti enemmän kuin he pystyvät käsittelemään.

Vierailija
19/33 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn-off...

Vierailija
20/33 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Netistä seuraa hakevat ovat ylipäänsä epätoivoisia tai laiskoja.

Toisekseen se millaisena ihmiset itseään pitävät on kokonaan eri asia kuin se millaisia he todella ovat.

3. asia on se, millaisena he kuvittelevat olevansa kiinnostavia.

Johtopäätös: esittelyllä ei ole mitään väliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme