Käräytänkö varatun, puhunko asiat selväksi vai annanko mennä?
Mulla on ollut pari vuotta seksisuhde varatun miehen kanssa. Ollaan vietetty hauskoja iltoja yhdessä. Nyt hän haluaa lopettaa suhteen omatuntonsa takia ja keskittyä parisuhteeseensa. Mun on vaikea hyväksyä, että hän haluaa yksin päättää tämän meidän jutun menettämättä mitään. Miten menettelisit minuna tässä tilanteessa?
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, tää mies voi olla kenen tahansa meistä!
:-DDD Ai se tämän ketjun tarkoitus olikin, pitää mammoja jännityksessä. No, edelleen: mitä ei tiedä, se ei voi loukata. So simple. Aloittaja haluaa loukata syytöntä osapuolta, koska on tälle kateellinen ja katkera.
Olet väärässä. Mä olen mieluummin minä kuin se nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, tää mies voi olla kenen tahansa meistä!
Enpä usko, että on.
Ap
Mies satuilee, on kaksi vuotta sua pannut ja liehitellyt ja nyt kuulemma haluaa keskittyä vaimoonsa, vaikka lapsiakaan ei ole. Pa.kapuhetta. Tuskin on oikeita tunteita vaimoaan kohtaan enää vaan löytänyt toisen pantavan. Tuolla selityksellä vaan pääsee susta nopeasti eroon kun on löytänyt uuden naisen. Ei halua tavata sinua kun ei halua enää panna sun kanssa vaan sen uuden. Veikkaampa, että jo alussa korosti sinulle luotettavutta?
Kun uuden kanssa juttu lopahtaa ja uutta ei ole tiedossa niin palaan sinulle kiekumaan muna kourassa kuinka rakastaa ja janoaa sua. Seksisuhteita etsivät miehet ovat kaikki tunnevammaisia ja sairaita. Pahimmat vaan lopettavat kaiken ja häipyvät ilman selityksiä. Hyvä, jos joku opettaisi, edes se oma vaimo, ottaisi ja lähtisi. Pettäisi vaikka rysän päältä kiinni jääden.
Vierailija kirjoitti:
Mies satuilee, on kaksi vuotta sua pannut ja liehitellyt ja nyt kuulemma haluaa keskittyä vaimoonsa, vaikka lapsiakaan ei ole. Pa.kapuhetta. Tuskin on oikeita tunteita vaimoaan kohtaan enää vaan löytänyt toisen pantavan. Tuolla selityksellä vaan pääsee susta nopeasti eroon kun on löytänyt uuden naisen. Ei halua tavata sinua kun ei halua enää panna sun kanssa vaan sen uuden. Veikkaampa, että jo alussa korosti sinulle luotettavutta?
Kun uuden kanssa juttu lopahtaa ja uutta ei ole tiedossa niin palaan sinulle kiekumaan muna kourassa kuinka rakastaa ja janoaa sua. Seksisuhteita etsivät miehet ovat kaikki tunnevammaisia ja sairaita. Pahimmat vaan lopettavat kaiken ja häipyvät ilman selityksiä. Hyvä, jos joku opettaisi, edes se oma vaimo, ottaisi ja lähtisi. Pettäisi vaikka rysän päältä kiinni jääden.
Sä olet nyt ihan hakoteillä ja jumissa kliseissä. Meillä oli puhdas sopimuksenvarainen seksisuhde, mutta huomattiin pian, että seksin lisäksi oli muutenkin kivaa yhdessä. Samanlainen huumorintaju ym. Ei jokainen tarina ja suhde ole samanlainen. Ei meidän eikä heidän.
Ap
Et voi tietää, haluaako vaimo tietää. Kaikki eivät halua etkä voi tehdä sitä päätöstä hänen puolestasn, olet jo ihan riittävästi sekaantunut heidän suhteeseensa. Siitä ei kukaan hyötyisi mitään. Jos vaimo haluaa jättää miehen, hän tekee sen ilman sinun sotkeutumista asiaan yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, haluaako vaimo tietää. Kaikki eivät halua etkä voi tehdä sitä päätöstä hänen puolestasn, olet jo ihan riittävästi sekaantunut heidän suhteeseensa. Siitä ei kukaan hyötyisi mitään. Jos vaimo haluaa jättää miehen, hän tekee sen ilman sinun sotkeutumista asiaan yhtään enempää.
Nimenomaan. Ja jos mies pitää suunsa kiinni loppuun asti, säästyy hän suruilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kakkosnainen tajuaa olleensa vain kakkonen, alkaa lapsellinen kostaminen. Kanna vastuusi viimeistään nyt. Niele tappiosi ja ole hiljaa.
Mulla ei ole mitään tajuttavaa. Näin sovittiin alusta asti. En missään vaiheessa halunnut miestä itselleni. Olen tapaillut muitakin. En vain pidä oikeana, että minä olen ainoa, joka ns. kantaa vastuun eli menettää jotain. Mies on se, joka petti ja hän saa kaiken.
Ap
Siä et oo menettänä mitään,päin vastoin, oot saana toisen naisen varattua munaa. oot lapsellinen horo,ootko saana rahoja?
Käräyttäisin. Mä haluaisin ehdottomasti tietää jos mun mies pettäisi. Ihan sama mitä kautta tieto tulisi.
Anna olla, mällipatja, sinut on kulutettu puhki.
Hitto että en ymmärrä näitä palstamammoja. Miksei sille avovaimolle tulisi kertoa tuosta miehen kusipäisestä pettämisestä? Ja miten AP tässä vain häviää ja pitäisi "niellä tappionsa", onko tuollaisen miehen kanssa joku sitten aivan oikeasti muka voittaja? Itse ainakin haluaisin tietää jos mieheni olisi ollut kaksi vuotta seksisuhteessa muun naisen kanssa vaikka olisikin nyt jalosti "tullut katumapäälle" ja lopettanut tuon kyseisen suhteen. Muitahan voi edelleen olla kuvioissa, sitä emme voi tietää. Kyllä suurin häviäjä tässä koko kuviossa on ollut ja on edelleen se avovaimo, joka elelee hyvin suurella todennäköisyydellä autuaan tietämättömänä miehensä kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Mun olisi helpompi jatkaa elämääni, jos asiat puhuttaisiin selviksi. 2 vuodessa ehtii kuitenkin tulla tutuksi. Mies ja tapaamiset olivat osa mun elämääni. Mä en halua, että keneenkään sattuu. Nyt muhun kuitenkin sattuu. Tämä ei ollutkaan tasapuolinen suhde, jossa päätetään yhdessä käänteistä.
Ap[/quoteVoi miten lapsellista ja itsekästä tekstiä. Kerro mulle kuinka usein suhteet on erotessa niin tasapuolisia , joissa kaikesta yhdessä päätetään ? Sä olet todella lapsellinen aikuinen vai oletko edes aiakuinen...?? Sun tekstisi on jotenkin niin henkisesti kypsymättömän ihmisen, että mietityttää, että kuinka paljon tälläisiä henkisesti kypsymättömiä ja itsekkäitä ihmisiä maailmassa onkaan ..??
Käräyttäisin koska on väärin sinua kohtaan tuollainen. Etkä häviä itse mitään vaikka käräytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kerrot miehen ykkösnaiselle! Itse ainakin haluaisin hänenä tietää jotta voisin heittää miehen pihalle ja etsiä paremman...
Mutta onko oikein, että avovaimo kärsii miehensä suhteilujen takia?
ApTuo huoli avovaimon kärsimyksestä on sun sanomana jotenkin kornia.
OLET LOJAALI? Sinä? Sinä olisit ollut lojaali sille naiselle, jos et olisi aloittanut suhdetta varatun kanssa. Se, että kerrot olevasi toinen puolisko pettäjää....että kerrotko siitä vaimolle.... oikeasti EN TAJUA sinua yhtään. Etsi itelles vapaa mies.
Sinä et todellakaan ole lojaali. Jos olet lojaali pettyrikaverillesi niin pidät omat tiedot ja kärvistelet ja selvität itse. Toivottavasti löydät joskus LOJAALIN kumppanin...oikeasti lojaalin.
Ittepä olet mennyt ehdoin tahdoin sellaiseen mukaan, minkä tiedät vääräksi ja nyt mietit ...niin mietit mitä mietit.
Olisit miettinyt ennen kuin rupesit petturiksi.
Nyt voit aloittaa alusta. Jättää tuon jutun. Se, että kerrotko...ihan on sun juttu. Siihen minulla ei oke neuvoja. Joka tapauksessa tössitty juttu.
Etiäpäin.
Mutta, että lojaali...hui hai sille kuvitelmalle.
Ja se mies...mitä sinä siitä tollasta välitätte nyt sen enempää... yäk.
Onpa sekava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Käräyttäisin koska on väärin sinua kohtaan tuollainen. Etkä häviä itse mitään vaikka käräytät.
Ainoa ketä kohtaan tuossa on toimittu väärin on se vaimo, jota petetään.
Nuo kaksi pettäjää ovat raukkiksia. Ihan perseestä kumpikin.
Olisivat kertoneet avoimesti ja sitten ruvenneet sekstaileen.
Ei mulla muuta kuin että aapee on pistänyt itte itsensä solmuun. Teki niin tai näin niin se sattuu. Ens kerralla aapee tee parempia valintoja. Valitse vapaa mies. Toivottavasti voit valita luotettavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa lauseesi: "Mun on vaikea hyväksyä jne..." - ja millähän konstilla sitten hyväksyisit tätä, eroa, ym? Ja miksi ihmeessä lähdit edes koko moiseen leikkiin?????
Juttelemalla. Se on mun tapani. Mä pohdin mieluummin tätä hetkeä kuin kahden vuoden takaista.
Ap
No kerro sitten nyt. Mieluummin nyt kuin sitten, kun se pettäjäkaverisi on mennyt naimisiin.
Ja sun ouhumiset...olisit puhunut silloin kun oli oikea tilanne puhua. Olisit puhunut itsesi vapaan miehen kanssa sänkyyn. Et sä paljon ole puhunut, jos kaksi vuotta olet pettänyt. Kaksi vuotta.
Yäk sun juttuja.
En tiedä mitä tekisi tuollaisessa tilanteessa. Mun on niin vaikea kuvitella itseäni tuohon, kin en olisi lähtenyt varatun matkaan. Mä jotenkin kunnioitan itseäni ja toisia osapuolia enempi kuin, että rupeaisin panopuuksi. Sori vaan aapee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kakkosnainen tajuaa olleensa vain kakkonen, alkaa lapsellinen kostaminen. Kanna vastuusi viimeistään nyt. Niele tappiosi ja ole hiljaa.
Mulla ei ole mitään tajuttavaa. Näin sovittiin alusta asti. En missään vaiheessa halunnut miestä itselleni. Olen tapaillut muitakin. En vain pidä oikeana, että minä olen ainoa, joka ns. kantaa vastuun eli menettää jotain. Mies on se, joka petti ja hän saa kaiken.
Ap
Kuunteletko edes miltä kuulostat? Tiesit alusta saakka että suhde on pelkkää seksiä ja aikanaan päättyy. Tässä on nyt ilmeisesti ongelmana se, että suhteen päättikin mies, silloin kun hänelle sopi, etkä sinä silloin kun sinulle olisi sopinut. Mies ei ole vastuussa sinusta, sinun haluistasi tai tunteistasi. On todella lapsellista kostaa toiselle se, että suhde ei päättynytkään sinun aloitteestasi.
:-DDD Ai se tämän ketjun tarkoitus olikin, pitää mammoja jännityksessä. No, edelleen: mitä ei tiedä, se ei voi loukata. So simple. Aloittaja haluaa loukata syytöntä osapuolta, koska on tälle kateellinen ja katkera.