Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytänkö varatun, puhunko asiat selväksi vai annanko mennä?

Vierailija
04.01.2017 |

Mulla on ollut pari vuotta seksisuhde varatun miehen kanssa. Ollaan vietetty hauskoja iltoja yhdessä. Nyt hän haluaa lopettaa suhteen omatuntonsa takia ja keskittyä parisuhteeseensa. Mun on vaikea hyväksyä, että hän haluaa yksin päättää tämän meidän jutun menettämättä mitään. Miten menettelisit minuna tässä tilanteessa?

Kommentit (303)

Vierailija
1/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jatkaisin elämää ja etsisin uuden seksisuhteen mielummin ihan sinkkumiehestä.

Vierailija
2/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myönnät itsekin että kyseessä on kosto. Olisit käräyttänyt ekana päivänä, mutta pari vuotta olet roikkunut mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna jatkaisin elämää ja etsisin uuden seksisuhteen mielummin ihan sinkkumiehestä.

Näinhän mä teenkin, mutta haluan käsitellä tämän jotenkin alta pois. Mies ei suostu tulemaan luokseni juttelemaan, koska ei luota itseensä kuulemma. Mä taas en halua itkuherkkänä ihmisenä jutella julkisella paikalla.

Ap

Vierailija
4/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerrot miehen ykkösnaiselle! Itse ainakin haluaisin hänenä tietää jotta voisin heittää miehen pihalle ja etsiä paremman...

Vierailija
5/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan pettymyksen lääkkeeksi haluat käräyttää toisen. Mitä alkuun sovitte?

Pettäminen on niin väärin, kun jokin olla voi.

Vierailija
6/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No myönnät itsekin että kyseessä on kosto. Olisit käräyttänyt ekana päivänä, mutta pari vuotta olet roikkunut mukana?

Mä pidin siitä suhteesta. Halusin jatkaa edelleen. Olen ollut äärimmäisen lojaali ja ymmärtäväinen. Mun mielestäni mun tunteeni pitäisi myös ottaa huomioon. Rakastunut en ole enkä haluaisi parisuhdetta tämän miehen kanssa. Muista tunteista kyse.

Ap

Vierailija
7/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Kysypä itseltäsi että jos olisit tämän varatun miehen tyttöystävä niin haluaisitko tietää minkälaisen miehen kanssa ole todellisuudessa ollut. Ja haluaisitko itse olla sellaisen miehen kanssa. Kyllä tuollaiset säädöt pitäisi jättää jo muutaman kuukauden sisällä siitä kun aletaan tapailemaan varteenotettavampaa. Mies on viilannut pari vuotta tyttöystäväänsä linssiin ja nyt VASTA omatunto koputtaa!

Vierailija
8/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän mä teenkin, mutta haluan käsitellä tämän jotenkin alta pois. Mies ei suostu tulemaan luokseni juttelemaan, koska ei luota itseensä kuulemma. Mä taas en halua itkuherkkänä ihmisenä jutella julkisella paikalla.

Ap

Mitä juteltavaa teillä on? Teillähän on ollut seksisuhde. Mitä sä nyt itkemään alkaisit? Etköhän sä saa seksiä joltain toiseltakin... Ei ole itkun asia.

Vierailija
9/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua suhdetta, tiesit olevasi varatun kanssa, mies palasi vaimonsa luo, sinä haluat käräyttää - miksi? Mitä ihmettä sä oot kuvitellut teidän "suhteesta" aikaisemmin, miten ajattelit että se päättyy, koska varmaankin tiesit, että se päättyy?

Mitä sä menetät, jos vain jatkat elämääsi ja annat miehen mennä? 

Vierailija
10/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kakkosnainen tajuaa olleensa vain kakkonen, alkaa lapsellinen kostaminen. Kanna vastuusi viimeistään nyt. Niele tappiosi ja ole hiljaa.

Vierailija
11/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kerrot miehen ykkösnaiselle! Itse ainakin haluaisin hänenä tietää jotta voisin heittää miehen pihalle ja etsiä paremman...

Mutta onko oikein, että avovaimo kärsii miehensä suhteilujen takia?

Ap

Vierailija
12/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy kohtaloosi ja anna olla.

Ei kai sulle tullut yllätyksenä että varatun kanssa säätäessä voi käydä näin?

Vierailija
13/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kakkosnainen tajuaa olleensa vain kakkonen, alkaa lapsellinen kostaminen. Kanna vastuusi viimeistään nyt. Niele tappiosi ja ole hiljaa.

Mulla ei ole mitään tajuttavaa. Näin sovittiin alusta asti. En missään vaiheessa halunnut miestä itselleni. Olen tapaillut muitakin. En vain pidä oikeana, että minä olen ainoa, joka ns. kantaa vastuun eli menettää jotain. Mies on se, joka petti ja hän saa kaiken.

Ap

Vierailija
14/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettämättä mitään? Myönnät itse olevasi arvoton lumppu jos ajattelet että sinä menetät hänet mutta hän ei mitään.

Olet arvoton dorka, jos haluat kostaa jättämisen. Ihan sama jättääkö sinut sinkku vai varattu ihminen.

Vierailija
15/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko oikein, että avovaimo kärsii miehensä suhteilujen takia?

Ap

Tuo huoli avovaimon kärsimyksestä on sun sanomana jotenkin kornia.

Vierailija
16/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään tajuttavaa. Näin sovittiin alusta asti. En missään vaiheessa halunnut miestä itselleni. Olen tapaillut muitakin. En vain pidä oikeana, että minä olen ainoa, joka ns. kantaa vastuun eli menettää jotain. Mies on se, joka petti ja hän saa kaiken.

Ap

Eikö mies menettänyt saman kuin sinäkin? 

Vierailija
17/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käräytät hänet, hän tuskin haluaa jatkaa suhdetta kanssasi vaikka vaimo hänet jättäisikin. Ellei ole joku hylkiö joka ei ketään muuta saa.

Vierailija
18/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin tavattoman helpottunut jos joku nainen tulisi käräyttämään mieheni. Epäilyksiä on mutta mies ei myönnä mitään. Oman mielenterveyteni vuoksi haluaisin tietää. Teet naiselle palveluksen jos kerrot. Kyllä he sen selvittävät jos molemmilla on oikeasti halua ja rakkautta vaikka miehen puolelta ei siltä vaikutakaan.

Vierailija
19/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi helpompi jatkaa elämääni, jos asiat puhuttaisiin selviksi. 2 vuodessa ehtii kuitenkin tulla tutuksi. Mies ja tapaamiset olivat osa mun elämääni. Mä en halua, että keneenkään sattuu. Nyt muhun kuitenkin sattuu. Tämä ei ollutkaan tasapuolinen suhde, jossa päätetään yhdessä käänteistä.

Ap

Vierailija
20/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olisi helpompi jatkaa elämääni, jos asiat puhuttaisiin selviksi. 2 vuodessa ehtii kuitenkin tulla tutuksi. Mies ja tapaamiset olivat osa mun elämääni. Mä en halua, että keneenkään sattuu. Nyt muhun kuitenkin sattuu. Tämä ei ollutkaan tasapuolinen suhde, jossa päätetään yhdessä käänteistä.

Ap

Grow up!