Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytänkö varatun, puhunko asiat selväksi vai annanko mennä?

Vierailija
04.01.2017 |

Mulla on ollut pari vuotta seksisuhde varatun miehen kanssa. Ollaan vietetty hauskoja iltoja yhdessä. Nyt hän haluaa lopettaa suhteen omatuntonsa takia ja keskittyä parisuhteeseensa. Mun on vaikea hyväksyä, että hän haluaa yksin päättää tämän meidän jutun menettämättä mitään. Miten menettelisit minuna tässä tilanteessa?

Kommentit (303)

Vierailija
121/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin AV:ta että kun ap sanoo jotain inhimillistä, sekin tyrmätään. Odotetaan vaan että pitää olla kokonaan paha. Stereotypioita.

Vierailija
122/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pari vuotta seksisuhde varatun miehen kanssa. Ollaan vietetty hauskoja iltoja yhdessä. Nyt hän haluaa lopettaa suhteen omatuntonsa takia ja keskittyä parisuhteeseensa. Mun on vaikea hyväksyä, että hän haluaa yksin päättää tämän meidän jutun menettämättä mitään. Miten menettelisit minuna tässä tilanteessa?

Tuollaiseen suhteeseen kun alkaa niin saa kumpikin kärsiä. Toivottavasti paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna jatkaisin elämää ja etsisin uuden seksisuhteen mielummin ihan sinkkumiehestä.

Näinhän mä teenkin, mutta haluan käsitellä tämän jotenkin alta pois. Mies ei suostu tulemaan luokseni juttelemaan, koska ei luota itseensä kuulemma. Mä taas en halua itkuherkkänä ihmisenä jutella julkisella paikalla.

Ap

Hahahaa se on vaan kyllästynyt suhun ja etsinyt uuden panokaverin.

Ei kato miehellä riitä paukut kahteen rakastajattareen + vaimoon.

Vierailija
124/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna jatkaisin elämää ja etsisin uuden seksisuhteen mielummin ihan sinkkumiehestä.

Näinhän mä teenkin, mutta haluan käsitellä tämän jotenkin alta pois. Mies ei suostu tulemaan luokseni juttelemaan, koska ei luota itseensä kuulemma. Mä taas en halua itkuherkkänä ihmisenä jutella julkisella paikalla.

Ap

Hahahaa se on vaan kyllästynyt suhun ja etsinyt uuden panokaverin.

Ei kato miehellä riitä paukut kahteen rakastajattareen + vaimoon.

No ei ole ja vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä. Kyse on minun ja hänen suhteen päättymisestä. Syyllä ei sinänsä ole väliä.

Ap

Vierailija
125/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä suotta yköselle kertomaan. Kärvennä sitä miestä. Pyydä alkuun vaikka ykkösen puhelinnumeroa. Sano miehelle, että omantunnon syistä sinun pitää ehdottomasti puhua asiat selviksi ykösen kanssa ja pyytää anteeksi toimintaasi. Uhkaa, että jos kuulet pienenkään vihjeen uudesta kakosesta (joka hänellä todennäköisesti on jo kiikarissa) niin silloin toimit. Aina säännöllisin välein pistät hänelle oikean itkuruikutus viestin, jossa valitat, että nyt on tarve puhua asiat selviksi, soitat vaikka prepaidista kotiin ja sanot, että halusit vaan kuulla miehen ääntä. Ja näin vaikkei mitään pahaa oloa olekaan. Kai sä miehen arat kohdat kahdessa vuodessa opit tietämään, hierrä niihin suolaa.

Jos käräytät, niin mies puhuu mustan valkoiseksi ja saa anteeksi. Jatkuva epävarmuudessa pitäminen on paras kosto. Jos siis kostaa haluat. Jatka kunnes mies selvittää asiat kanssasi.

Vierailija
126/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiseen suhteeseen kun alkaa niin saa kumpikin kärsiä. Toivottavasti paljon.

Miten se pettäjämies kärsii?

Vierailija
127/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Suurin kärsijä on syytön osapuoli. Aloittajan logiikka on uskomaton: hän haluaa saada pisteen panosuhteelleen puhumalla miehen kanssa ja siksi haluaa tuottaa kärsimystä tämän puolisolle. Eihän se mies sen jälkeen varsinkaan puhu ap:lle yhtään mitään.

Vierailija
128/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Suurin kärsijä on syytön osapuoli. Aloittajan logiikka on uskomaton: hän haluaa saada pisteen panosuhteelleen puhumalla miehen kanssa ja siksi haluaa tuottaa kärsimystä tämän puolisolle. Eihän se mies sen jälkeen varsinkaan puhu ap:lle yhtään mitään.

En ymmärrä, miten päädyit tuohon johtopäätökseen. Nimenomaan en halua tuottaa kärsimystä puolisolle enkä kenellekään. Pohdiskelen, mikä on paras ratkaisu kaikkien kannalta tässä hetkessä. Moni on sitä mieltä, että puolison pitää saada tietää, jotkut taas ajattelevat, että hänet pitää säästää. Mä olen itse kallistumassa siihen, että hänet jätetään ulkopuolelle. Suhteessa mieheen mullakin on kuitenkin oikeuksia, ei vain miehellä. Haluan asiat selväksi ja mieleni vapaaksi.

Ap

Vierailija
129/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin moni haukkuu ap:ta vaikka miksi, niin jotain hänessä on ollut että tarinan mies on häntä tavannut kahden vuoden ajan. Se vaan on vaimojen vaikea sulattaa. Kannattaisi ajatella että vaikka mies on saanut jotain kaunista naista ja upeaa seksiä, hän palaa silti vaimon luo.

Vierailija
130/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin käteen ja soittaen sille vaimolle. Vaikka teidän suhde on sinun näkökulmastasi teidän kahden välinen, ei miehellä ole oikeutta päättää 'kaksoiselämän' viettämisestä yksipuolisesti. Puhun kokemuksesta. Elin erittäinkin hyvässä (mielestäni) suhteessa jo kymmenettä vuotta. Hyvässä, koska emme riidelleet, seksiä ja läheisyyttä oli, yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita jne. Kaiken piti siis olla ok. Ei mitään merkkejä muusta. 

Kunnes eräänä päivänä minulle soitti 'toinen' nainen. Ja vyyhti alkoi purkautua. Miehelläni oli työpäivien lomassa aikaa käydä harrastamassa sekä satunnaisia yhden kerran seksisuhteita että ylläpitää pidempiä seksisuhteita  - kuten tämän minulle soittaneen naisen kanssa.

Olin ihan h****tin järkyttynyt. Mieheni vietti aivan toisenlaista elämää työpäivänsä aikana (hänellä mahdollisuus liikkua työssään), eikä kotona näistä ollut mitään merkkiä. Ei ikinä yötä pois kotoa, ei outoja puheluita/viestejä yms. Kaikki tuli aivan puskista. Hän osoittautui siis seksiriippuvaiseksi. Ei vaan minulle muistanut kertoa. Seksiä oli harrastettu useamman kanssa myös ilman kumia - eli hän asetti myös minut ja terveyteni vaaraan. 

En ollut vihainen tälle soittaneelle naiselle - päinvastoin. Kiitollinen. Muuten eläisin vieläkin valheessa ja vaarassa. Elämäni olisi pelkkää valhetta ja hukkaan heitettyjä vuosia. Soita. Tai laita sähköposti.

Vierailija
131/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mun sekin on sanoa, että en halua saada mitään paskamyrskyä niskaani. Se on toinen syy, miksi en kertoidi avovaimolle. Toinen on se, että uskon, että mies pystyy jatkamaan parisuhdettaan ilman että puoliso saa tietää. En haluaisi rikkoa sitä.

Ap

Vierailija
132/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
133/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieson pitänyt vaan hauskaa niin kauan kuin on kiinnostunut. Nyt lopahtanut kiinnostus ja haluaa noin keksiä selityksen sun jättämiselle ja syrjään siirtämiselle. Varmaan on antanut luulla muuta ja sitten kohtelee kun saastaa. Käräytä mies kun on kohdellut sinua noin huonosti, ansaitsee myös itse rangaistuksen.

Vierailija
134/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieson pitänyt vaan hauskaa niin kauan kuin on kiinnostunut. Nyt lopahtanut kiinnostus ja haluaa noin keksiä selityksen sun jättämiselle ja syrjään siirtämiselle. Varmaan on antanut luulla muuta ja sitten kohtelee kun saastaa. Käräytä mies kun on kohdellut sinua noin huonosti, ansaitsee myös itse rangaistuksen.

Ei se kuule ole noinkaan. Ei mua tässä ole kohdeltu kuin saastaa. Mä vain haluaisin ajatukset selväksi juttelemalla. Kyllä me tavataankin. Näin juuri sovittiin. Yritän vielä että se tapahtuisi mulle mahdollisimman mukavasti niin ei jäisi kaunoja.

Ap

Vierailija
135/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies siitä kärsii? Mies, joka on kahden vuoden ajan pitänyt panosuhdetta toiseen, pystyy kyllä selittämään kaiken parhain päin puolisolleen. Ainoa, joka kärsii on syytön osapuoli, se puoliso.

Vierailija
136/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule ole noinkaan. Ei mua tässä ole kohdeltu kuin saastaa. Mä vain haluaisin ajatukset selväksi juttelemalla. Kyllä me tavataankin. Näin juuri sovittiin. Yritän vielä että se tapahtuisi mulle mahdollisimman mukavasti niin ei jäisi kaunoja.

Ap

Okei, te juttelette, miksi siis edelleen upitat tätä saman jankkausta?

Vierailija
137/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies siitä kärsii? Mies, joka on kahden vuoden ajan pitänyt panosuhdetta toiseen, pystyy kyllä selittämään kaiken parhain päin puolisolleen. Ainoa, joka kärsii on syytön osapuoli, se puoliso.

Ja ap huom!

Vierailija
138/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, te juttelette, miksi siis edelleen upitat tätä saman jankkausta?

Vastailen viesteihin. Sun ei tarvitse jatkaa lukemista.

Ap

Vierailija
139/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle pettämisestä ja siitä, että varmaan miehellä varmaan uusi hoito. Saa mieskin tuta kärsimystä.

Täällä naisten viha nousee kun monia on petetty ja vaikea sulattaa, että mies on kokenut tunteita ja seksiä toisen naisen kanssa. Sen yli harva pääsee. Osa kokee huonommuutta ja pelkoa että mies pettää.

Ei kannata lähteä seksisuhteeseen. Mies käyttää ja jättää kun kyllästyy ja etsii uuden. Nainen vaan kärsii. Etsi toisenlainen mies. Pankoot seksiä etsivät urokset toisiaan.

Vierailija
140/303 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa, tää mies voi olla kenen tahansa meistä!