*** Luontonimen metsästys - käänteinen visa ***
Heips kaikki palstalaiset sekä satunnaiset ohikulkijat ;o)
Aurinko alkaa jo sulatella lumia ja kevät tekee tuloaan. Kohta luonto puhkeaa taas eloon. Tosin minua miellyttää myös pakkasviimat ja leijailevat hiutaleet.
Minä pidän luontoon liittyvistä nimistä kovasti paljon, ja ajattelinkin nyt pystyttää hieman erilaisen etsinnän.
Ihania luontonimiä löytyy väestörekisteristä aikamoinen joukko, mutta tällä kertaa haluankin metsästää nimeä, joka _ EI_ löydy rekisteristä.
Siis mikä olisi luontoon tai sen ilmiöihin liittyvä sana, joka sinun mielestäsi sopisi hyvin myös etunimeksi ?
Laittakaa yksi ehdotus yhteen otsikkokenttään ja kootut selitykset viesti-ikkunaan.
Minulla on tietty mielessäni yksi oma suosikki, katsotaan putkahtaako se ilmoille, ja palkintojakin lupaan jakaa...
Tässäkin visassa siis kannattaa seikkailla vrk:ssa ja saatatte jopa yllättyä ;o)) Iloa matkaan.
:: hassutellen perenna
Kommentit (70)
ikkunat on huurussa
vai taitaa olla liian liki huru-ukkoa
hei tätä ei oo kellään.........
nyt alkaa pikkutipun kärsivällisyys olla lopussa. Kone on muuton jaloissa hetkellisesti liki lattiatasossa ja olis kova halu näemmä tulla taas auttelemaan.
Aina....siksipä mä oon palstapimennossa most of the time, mutta yritän varastaa hetken silloin tällöin =)
kiva " nähdä" teitä!!
ja hei, jos ette oo pelannu vielä Scattegories-lautapeliä, tehkää se
=D
kuinka voi mennä helposti lukkoon..helpon tuntuisissa jutuissa.
(oli muuten 5e suomalaisessa kirjakaupassa vielä joku aika sitten)
lähinnä 20-luvulta
Ajattelin ettei olisi annettu...
1800-luvulta toinen ja 1900-l alusta toinen.
Solinan (20n) ja lorinan (6n) sisko!!
:)
Huomasin vasta nyt vihjeen, että nimi liittyy jotenkin veteen.
onkohan tämä nimensä mukaisesti " makuinen" /maukas/mausteinen (=pippurinen tyttö?)