Kotkan Mammakerho, huhuu!
Heippa vaan kaikki ja hauskaa kevättä näin loskan keskellä!
Hirveän kiirettä pitää vaan, siis töissä. Olen tehnyt " hieman" ylitöitä, kun porukka potee tauteja eikä sijaisia saada mistään! 2-vuotissynttäritkin meni sutjakkaasti. Siis nämä mussukat on JO 2-vuotiaita!! Aika siis rientää..
Mutta olisiko kuitenkin taas aika tavata? Me mamikset kun luistettiin viime kerralla mahatautipelkoisina..ei siis olla nähty teitä ketään ikuisuuksiin! Tässä ehdotus:
Numero 1: meillä 2-vuotissynttärit 7.-23.4. välisenä aikana? Meille käy sillon mikä aika tahansa..ollaan lomalla ja mitään ei olla vielä buukattu kalenteriin.
Numero 2: vai vietetäänkö Syystuuli yhteiset pirskeet, kun meillä ollaan näin armottoman myöhässä, että tallotaan teidän varpaille?
Laittakaa vähän viestiä, jos satutte tämän näkemään.
Neuvolassa mitat 85cm ja 12 kg. Eli ruoka on alkanut tarttua! Pönttöharjoitukset on käynnistetty, ajoittain ihan tuloksin. Voi sitä riemua, kun pissa tulee!! Muutamassa päivässä on puhe kehittynyt tosi paljon, tulee jos jonkunlaista pikkulausetta. Aika mukava ikä tämä kaksi, tosin uhmaakin on ilmassa. Siis meidän hissukalla on luonnetta!!
Palataan asiaan!
Terveisin Plussa2
Kommentit (13)
Ihan ensimmäiseksi 2-vuotis onnitteluja plussa2:n naperolle, onnea :) Pikkumiehestä alkaa tulla jo iiiiso poika. Meillä on neuvola huomenna ja tällä kertaa mennään uuden tädin luokse. (muuton vuoksi)
Veikkaan että painoa on noin 15 kg ja pituutta vähän yli 90, saas nähdä ;)
Kuulostaa oikein hyvältä ne kimppa-synttärit!!! Meillä on niitä juhlia tässä huhtikuun aikana todella paljon, niin meille sopisi oikein hyvin jos voitaisiin juhlia kimpassa molempien synttärit. Meille sopii melkein mikä päivä tahansa, mutta ensiviikolla on joka päivä jotain menoa. Eli seuraavalle viikolle voisi juhlat järjestää???!!!???
Plussa2: Vietetäänkö synttärit meillä vai teillä? Sopisko niin, että toisen luona vietetään synttärit ja toinen tekee synttärikakun? Vai tehdäänkö molemmat omat kakut???
Työt ovat minun kohdaltani ohitse, joten aikaa on tehdä vaikka mitä. Soitelkaa kun olette vapaalla, niin voin tulla pojan kanssa ulkoilemaan tai kyläilemään, tai kahvittelemaan tai ihan mitä vaan. Täällä ollaan jouten vielä vähän aikaa :) Toivottavasti ainakin toukokuun puoleen väliin asti...
Tapaamisiin, Syystuuli rv. 31+5 ja poika ihan justi 2 vee.
Tänään oltiin 2-vee neuvolassa uuden tädin luona. Täti oli oikein mukava ja herttainen. Poikakin tykkäsi tätistä, eikä vierastellut yhtään.
Pituutta pojalla oli 94 cm ja painoa 14,9 kg. Kuulemma ihan 3-vuotiaan kokoinen... Taitaa tulla meitin pojasta koripallon pelaaja?!? ;)
Vielä niihin synttäri-kemuihin, tiistai 11.4 ei meille sovi koska äipällä jälleen kerran " kutsuille" menoa. Muut päivät käy hyvin.
Kuulemisiin, Syystuuli :)
Meille käy kanssa varmasti melkeimpä mikä päivä vain. Tietty varauksella että mies on koton eikä töissä. Kukaan ei varmaan halua että koko kompanjan kanssa täältä tulen ;)!! Tai sanotaan vaikka että tämä mamma ei jaksa koko pesuetta paimentaa kylässä :D.
Hitto ku tää kirjoitus on hankalaa ku tyttö haluaa omat sormENSa pELIIN MUKAan kivAN NÄköistä eikö vain tyttö paineli caps lockia.
Meillä tyttö on päättänyt sitten aloittaa vaipasta vieroituksen itse. Hän haluaa jatkuvasti pöntölle ja aina sinne pissa tai kakka tulee. Kerran hän huusi pihalla tumput suorana " kakka" ja ajattelin että vaippaan on tullut kakka, mentiin sisään vaihtaa vaippaa muttei siellä mitään ollu pöntölle piti päästä ja sinne kakan teki ja takas ulos. Fiksu likka tosin aina ei mahiksia päästää sitä vessaan jos esim. imetän.
t. hellu ja pojat sekä likka 1,8v
Syystuuli, tehdäänkö niin, että minä tuon kakun ja synttärit pidetään teillä? Meille käy siis päivä kun päivä ensi ja seuraavalla viikolla.
Terveisin Lomalaiset
Ilmota vaan milloin sulle käy!
Kutsut joihin olin menossa 11.4 ovat siirtyneet viikolla eteenpäin, eli ovat sitten 18.4. Se päivä ei siis minulle sovi, mutta kaikki muut päivät käy.
Tapaamisiin, Syystuuli rv. 32 tasan!!!
Siis plussa2 ja minä :)
Juu, sopii ihan hyvin, että kemut pidetään meillä! Tuo sinä plussa2 kakku, niin minä keittelen täällä kahvit.
Kaikki mammat: Sopisiko, että pidettäisiin kemut 12.4 klo:16.30 alkaen? Jos tämä päivä ei käy, niin toinen vaihtoehto olisi se 11.4, samaan kellon aikaan. Laitelkaa viestiä, tai ilmoitelkaa netissä, kiitos!!!
Maanantain jätin sen vuoksi pois, koska meillä juhlitaan sunnuntaina muksun ja mamman synttäreitä kimpassa, niin ei oikein innosta kahden päivän kemut...
Torstaina sitten kauppareissu edessä ja perjantaina mennään 30-vee juhliin. Jäljelle jäi tiistai ja keskiviikko, joten näistä päivistä sopisi meille paremmin se keskiviikko. Mutta jos muille käy paremmin tiistai, niin sopii sekin meille.
Edelleenkin....kuulumisiin,
Syystuuli rv. 32+0 ja poika 2-vee.
Lykkää työ ja koti(remontti) kiireitä, et ei meinaa koneelle ehtiä.
No nyt sitte. Meille sopii molemmat päivät oikein hyvin.
Jo ehittii vähä odotella kutsua. Kiva nähdä taas pitkästä aikaa. Plussa2 on ihan ikävä, kun ei oo törmätty edes töissä!
Työniloa kaikille työläisille, lomasäitä lomalla ja kotona olijoille!
Ina ja typy reilut 2v.
Kumpainenkin päivä käy meille. Sillä viikolla ei ole anopin yöhoitopalveluja joten juhlitaan 2 v päiviä milloin vain!!
t.midwife ja tuplat
Tervetuloa meille, keskiviikkona 12.4 klo:16.30, juhlimaan kimppa-synttäreitä!!!!
Nähdään silloin :)
Syystuuli rv. 32+1
ja mullehan varmasti käy silleen että pyörin teidän kulmilla enkä muista missä se teidän talo on joten soittelen sit :)
Tässä olutta juon ja katson kun ukko-kulta kasaa ikean lipastoa minkä toin tänään Hesasta. On nämä illat ilman lapsia ihan luksusta. Siis ainakin mulle kun kotona niiden kanssa olen niin paljon.
12.4. keskiviikko sopii meillekin hyvin. Pääsen töistä viim neljältä ja käyn kodin kautta hakemassa typyn, ollaa puol viiden ja viiden välillä mukana kuvioissa.
Näkyillään!
Ina ja typy reilu 2v.
En ollut ehtinyt tänne palstalle aikoihin ja heti löytyi tärkeää asiaa =) Onneksi valitsitte keskiviikon niin minäkin pääsen mukaan. Nähdään Syystuulella, ja ihanaa tosiaan nähdä kaikkia piiitkästä aikaa.
Mullakin siis ollut vaan työkiireitä ja sairastupavahtivuoroja. Mutta jos kevät vihdoin tulisi ja noi taudit vähän vähenisi. Meidän lapsi parka on hoidossa keväthaalarissa ja kumisaappaissa ja ulkona sataa lunta!! Hyvä äiti minäkin kun en sen vertaa säätiedotusta ole kattonut. Täytyy lähteä pelastamaan lapsi sieltä pihalta...
Alona
Helvete sentäs...just kirjoitin pitkän viestin sulle ja sit tämä kone heitti mut ulos netistä. Ei olla oikein tyytyväisiä tähän meidän uuteen liittymään kyllä.
En jaksa enää kirjoittaa sitä pitkää tarinaa. Mutta varmasti kaikille käy teidän kimppasynttärit joten ilmoitelkaa vain päivää. Mie pidän sitten tupareita kun syndet on pois alta.
Meidän tyttöhän on miniä.kandidaattina aivan otettu kun teidän pojasta on tullut urhea uros!!! Jaksaa leveine hartioineen pyöritellä neitiä::))
Hyvät yöt ja toivottavasti juhlat on pian!!!
t.midwife ja tuplat 2v3kk