Auttakaa outo ukko ahdistaa!
Muutin joulukuun lopussa uuteen asuntoon ja huomasin oudon asian.
Asuntoni on siis yksiö ja minulla ei ole kuin ranskalainen parveke ja tupakoin, joten tykkään käydä alhaalla tupakalla.
Noo, nyt kun on ollut uudenvuoden juhlat ja lomaakin vielä tämä viikko niin olen ollut valveilla melko myöhään ja ollut siis menossa yölläkin alas röökille.
Parina edeltävänä yönä kumminkin lakkasin menemästä, sillä käytävässä seisoskelee pitkiä aikoja joku mies?? Ihan vaan seisoo paikallaan kuin halvauksen saanut eikä osoita merkkiäkään että lähtisi minnekään.
Säikähdin kuoliaaksi kun olin ensimmäistä kertaa menossa ovi jo auki, niin mies seisoi käytävän päässä tuijottaen mua eikä ilmekään värähtänyt.
En tiedä miksi jäädyin, mutta menin takaisin sisälle odottelemaan. Vähän ajan kuluttua tarkistin niin ukko oli samassa kohtaa ja päätin etten enää mene tuonne.
Sama homma jatkui kun kurkkasin ovisilmästä viimeyönä niin mies vaan seisoi käytävällä, tällä kertaa naama pois minusta päin.
Soitanko poliisit vai tarkkailenko tilannetta vielä, todella ahdistavaa!
En ole nähnyt tyyppiä päiväsaikaan, mutta puolen yön aikoihin herää ilmeisesti "eloon".
Nyt käytävällä ei ole ketään, enkä tiedä uskallanko kurkkiakaan tuonne enää yöaikaan.
Kommentit (165)
Hyi helvetti 😀 en kyllä voinut olla nauramatta kun kuvittelin tuon tilanteen jossa kohtasit miehen 😂 mutta jos tunnet naapureista ketään, kysele asiasta heiltä?
Se on viikatemies, odottaa että kuolet tupakkaan
Ilmoita isännöitijälle ja kysy naapureilta ovatko huomanneet saman/ tuntevatko? Älä mene yksin myöhään ulos.
Kuka nyt on niin ällö enää nykyään että polttais? Hyärghh. Kiva varmaan sun tutuillas :(
Joo en todellakaan lähde yksin mihinkään enää yöllä. Naapureita en juuri ole nähnyt kun muutin viikko sitten suunilleen tähän.
Sitä äijää en kyllä uskalla jututtaa!
Mutta heti kun saan täältä uutta röökiseuraa joskus, kysyn kyllä jos joku tietäisi mikä hörhö mies on, ei ole kovin tavallinen näky yöllä käytävällä seisoskelu
Ap
Kävi mielessä joku nisti joka on vetänyt jotain pysäyttävää, en tosin tiedä seisoskeleeko ne silloin vai lojuvatko maassa....
Tarkkaile tilannetta ja soita isännöitijälle jos näyttääu että joka yö hengailee käytävillä.
Ai se, se on Pentti 3A:sta. Se on ihan harmiton, mitä nyt joskus vemputtelee julkisesti. Ui pienenä naapurin katiskaan, ei ehditty ajoissa pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt on niin ällö enää nykyään että polttais? Hyärghh. Kiva varmaan sun tutuillas :(
Oliko asian pointti tässä tupakointi? Niin, sitä minäkin
Anna äijän möllöttää, ei se kiellettyä ole ja ehkä tykkää yöllä seisoskella joskus kotinsa ulkopuolellakin.
Ei se ääntele eikä muutenkaan häiriköi käytävällä, on ihan hiljaa siksi se säikäyttikin.
Pitää kurkata tänään yöllä onko se vielä tuolla.
Ap
Jos on perheriitoja ja vaimo heittänyt ulos? Entinen naapurini kävi käytävässä juomassa olutta kun vaimo ei antanut ilmeisesti kotona juoda.
Onko mies takki päällä sen näköisenä kuin olisi lähdössä ulos? Tai tulossa ulkoa? Jos hän vain odottelee jotaki talon asukasta mukaansa?
Vai onko pyjama päällä jos onkin harmiton unissakävelijä?
Älä mene itse kysymään, ei voi tietää mikä puukkoAllu kyseessä on.
Oman talonsa käytävässä saa seistä mihin tahansa aikaan,niin kauan kuin ei vaaranna muiden turvallisuutta tai muutoin häiritse. Ja maksaa vuokran/ vastikkeen. Tekikö sinulle jotakin? Ei? Ei edes katsonut, ja kuten varmaan tiedät, niin: "katsoa saa vaan ei kajota". Poliisiko tulisi hollille kun pappa ei ole tehnyt mitään?
Tarkista, onko rappu kylmä siitä missä se seisoi? Ja tuleeko se lähelle aina silloin kun sytytät tupakan....Se voi olla Mörkö.
Uuh, kuin suoraan jostain aasialaisesta kauhuleffasta 😱