Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa outo ukko ahdistaa!

Vierailija
03.01.2017 |

Muutin joulukuun lopussa uuteen asuntoon ja huomasin oudon asian.
Asuntoni on siis yksiö ja minulla ei ole kuin ranskalainen parveke ja tupakoin, joten tykkään käydä alhaalla tupakalla.
Noo, nyt kun on ollut uudenvuoden juhlat ja lomaakin vielä tämä viikko niin olen ollut valveilla melko myöhään ja ollut siis menossa yölläkin alas röökille.
Parina edeltävänä yönä kumminkin lakkasin menemästä, sillä käytävässä seisoskelee pitkiä aikoja joku mies?? Ihan vaan seisoo paikallaan kuin halvauksen saanut eikä osoita merkkiäkään että lähtisi minnekään.
Säikähdin kuoliaaksi kun olin ensimmäistä kertaa menossa ovi jo auki, niin mies seisoi käytävän päässä tuijottaen mua eikä ilmekään värähtänyt.
En tiedä miksi jäädyin, mutta menin takaisin sisälle odottelemaan. Vähän ajan kuluttua tarkistin niin ukko oli samassa kohtaa ja päätin etten enää mene tuonne.
Sama homma jatkui kun kurkkasin ovisilmästä viimeyönä niin mies vaan seisoi käytävällä, tällä kertaa naama pois minusta päin.
Soitanko poliisit vai tarkkailenko tilannetta vielä, todella ahdistavaa!
En ole nähnyt tyyppiä päiväsaikaan, mutta puolen yön aikoihin herää ilmeisesti "eloon".
Nyt käytävällä ei ole ketään, enkä tiedä uskallanko kurkkiakaan tuonne enää yöaikaan.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sellainen hiiviskelijäkin, joka odottaa tilaisuutta painaa korvan toisten oviin ja kurkistaa postiluukusta. Jos vaikka kuuluisi panoääniä.

Vierailija
162/165 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sellainen hiiviskelijäkin, joka odottaa tilaisuutta painaa korvan toisten oviin ja kurkistaa postiluukusta. Jos vaikka kuuluisi panoääniä.

Totta, kävi minullakin mielessä joku tämän tapainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kannattaako tuossa tilanteessa ihmeempiä tehdä ap. Jos isännöitsijät eivät voi auttaa sinua kun et tiedä missä tyyppi tarkalleen asuu ja jos poliisit eivät asialle voi mitään tehdä kun äijä seisoo paikallaan eikä tee siellä mitään kenellekään.

Ehkä sinun on sitten vain parempi jättää yösauhuttelut väliin tai tupakoida ranskalaisella parvekkeella.

En itsekään lähtisi moisen hyypiön ohi kulkemaan.

Vierailija
164/165 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
165/165 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap ootko sama joka riehui aina uino ketjuissa?? Pari juttua paljasti sut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä