Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 vuotta sinkku yh-isänä takana, mistä seuraa?

Vierailija
03.01.2017 |

Otsikko kuulostaa epätoivoselta :D Hieno alku!
Mun tilanne on siis tämä, olen ollut tässä aika tarkkaan 3 vuotta yh-isänä ja sinkkuna.
Ero oli yhtä h*lvettiä ja sen jälkeen ei hirveesti ole riittäny ajatuksia naisille. Lähinnä on tullu keskityttyä tyttöön.
Tyttö on tällä hetkellä 5v. Jopa se on alkanu kyselemään että millon iskä aikoo löytää tyttöystävän, joten taitaa olla aika skarpata tässä asiassa :D
Oon 23-vuotias. Töissä oon miesvaltasella alalla, joten siellä ei naisia eteen tuu. Harrastuksissakaan ei naisia liiemmin pyöri. Baareissa käyn ehkä kerran kuukaudessa. Siellä on kuitenkin sen verran paljon vallinanvaraa naisilla ettei tällanen yh-isä taida olla mikään halutuin poikamies :D
Tinderiin en suoraan sanottuna ole uskaltautunu, vaikka kavereiden taholta kovasti on tullu painostusta. Tuntuu jotenkin hankalalta alottaa keskusteluja tuntemattomien kanssa netissä, varsinkin kun naisille taitaa tulla ihan ilman meikäläisen panostakin niitä viestejä :D
Joo, valittamisen puolelle meni ja kuulosti siltä että yritin ettiä kaikesta jotain minkä takia se ei käy :D Kai se deittailu vähän pelottaa näin pitän tauon jälkeen. Jos teillä on jotain timanttisia neuvoja missä vois tutustua naisiin niin kertokaa ihmeessä. Se baari taitaa olla todennäkösin mutta tota, juoksetteko karkuun? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, harrastuksen parista tms. 

Joo, ei yh-isä (tai äiti) ole mitään kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla mutta veikkaan että voisit löytää seuraa yh-äidistä.

Tsemppiä etsintään!

Vierailija
2/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan sympaattiselta ja hauskalta mieheltä 😊. En minä ainakaan karkuun juoksis.

Mistä päin olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköselle tuli mieleen myös lapsen harrastus. Siellä on luontevaa aloittaa keskustelu (kunhan ei heti iholle käy).

Vierailija
4/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä, harrastuksen parista tms. 

Joo, ei yh-isä (tai äiti) ole mitään kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla mutta veikkaan että voisit löytää seuraa yh-äidistä.

Tsemppiä etsintään!

Kiitti 👍 Toi tytön harrastus ei ookkaan tullu mieleen, siellähän sitä pyörii pääasiassa naisia :D Ollu semmonen maaperältä missä ei oo tollaset käyny mielessäkään.

Vierailija
5/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan sympaattiselta ja hauskalta mieheltä 😊. En minä ainakaan karkuun juoksis.

Mistä päin olet?

Tämäpä hyvä :D Niin ja kiitti! Helsinki-Vantaa akselilta oon.

Vierailija
6/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla vaan! Vaikka sinne tinderiinkin, eihän sitä niin vakavasti tarvi ottaa :). Ja kyllä sieltä moni on jonkun kivan löytänytkin. Kirjoita vaikka profiiliin, että olet iskä, niin niille jotka sulle painaa mätsiä, on asia tiedossa jo. Mutta älä laita tinderiin kuvaa lapsesta, se ei oo hyvä :D. Tinderistä voi saada jotain kivaa lisäsäpinää, ja pääseepähän edes jutuille muiden sinkkujen kanssa. Sekään ei yh:n elämässä oo aina niin itsestäänselvää, niinkuin tiiät :).

Ihantotta on varmasti se, että kaikillle ei passaa poika-tai tyttöystäväksi ihminen jolla on jo lapsia. Mutta todellakin löytyy useita sellaisia, keille siinä ei ole mitään ongelmaa :). Eipä sitä yh sellaista vaihtoehtoa haluaisi harkitakaan kelle lapset olisivat ongelma. Etenkin näin kolmenkympin kieppeillä näkyy olevan melko fifty-fifty tarjonta miehissä sen suhteen, että onko lapsia vai ei. Minusta se, jos miehellä on lapsia, on ehdoton plussa :). Tsemppiä deittihommiin!

T:tinderöivä 1 lapsen sinkkuäiti.

Vierailija
7/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin lapsi on ehdoton plussa

t. sinua vähän vanhempi deittaileva yhteishuoltajuusäiti

Vierailija
8/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän sivuraiteille, mutta minusta nuoren yh: kannattaa ehdottomati tapailla lapsettomia, koska suurin osa kuitenkin haluaa joskus lapsia ja näin välttyy kahden y:n aikataulujen yhteensovittamisogelmalta.

Millä ajalla te muut yh:t edes  deittailette? Onko kaikilla joku toimiva systeemi etävanhemman tapaamisten kanssa?

Vierailija
9/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän sivuraiteille, mutta minusta nuoren yh: kannattaa ehdottomati tapailla lapsettomia, koska suurin osa kuitenkin haluaa joskus lapsia ja näin välttyy kahden y:n aikataulujen yhteensovittamisogelmalta.

Millä ajalla te muut yh:t edes  deittailette? Onko kaikilla joku toimiva systeemi etävanhemman tapaamisten kanssa?

Minä taas olen vela, mutta voisin kiinnostua yh-isästä :)

Vierailija
10/10 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasti vaan tutustumaan naisiin tai tinderiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä